Ei mennyt niin kuin Strömsössä. Huonoimmat iskuyrityksesi.
Listataan tähän ketjuun huonoimmat/noloimmat iskuyritykset.
Aloitan itse: Hurautin baari-illan jälkeen tukevassa humalassa toiselle puolelle kaupunkia ihastukseni alaovelle. Ovi oli lukossa, joten päätin yrittää sisään pihalla karjumalla. Ihastus asui korkeahkon kerrostalon ylemmissä kerroksissa, joten känninen mölinäni ei tuottanut toivottua tulosta. Odottelin aikani, kunnes postinjakaja-parka sattui paikalle ja ryykäsin samalla ovenavauksella sisään. Oikean oven taakse päästyäni jatkoin ovikellon rinkuttelulla ja postiluukusta huutelulla vaikka kuinka pitkään (olisi pitänyt tajuta, että ihastuksen täytyy olla hereillä, mutta ei halua päästää mua sisään). Lopulta ovi avautui, ihastus ei kai kehdannut antaa mun enää häiriköidä koko rappua. Pitkän jankkaamisen jälkeen minulle avautui taivaspaikka ihastukseni epämukavalla sohvalla. Aamun tullen heräsin maailman järkyttävimmässä morkkiksessa, kävin oksentelemassa ihastuksen vessassa ja hiivin pois huomattavasti vähemmin äänin kuin olin saapunut. Eipä kuulunut perästä kiitoksia mukavasta yöstä, ja tajusin itsekin olla enää ottamatta yhteyttä. Se tekniikka ei toiminut!
Ja olen siis nainen, tämä vielä selvyyden vuoksi...
Kommentit (21)
Olin aivan toivottoman ihastunut yhteen itseäni nuorempaan mieheen samassa suuressa työpaikassa, emme tunteneet, mutta moikkailimme. Mies on tyyliltään joku punkkari, minä tavallinen toimistonainen. Rohkaistuin kirjoittamaan miehelle meiliä ja siitä alkoi pitkä ja katkonainen viestittely. Mies kirjoitti aina rivien välissä jotain muista naisista eikä koskaan jutellut mulle, vaikka nähtiin. Olin pakahtua tunteisiini ja aivan sekaisin ihastuksesta. Kirjoittelin miehelle täysin sekavia viestejä välillä. Lopulta mies kirjoitti suoraan että taidan lukea meidän viestittelyä väärin ja hän seurustelee. Voi häpeän päivää. Oli yrittänyt torjua mut nätisti puolen vuoden ajan ja tulkitsin sitä ujoudeksi ja vaikka miksi. Onneksi vaihdoin työpaikkaa vähän tämän jälkeen.
Olin käsittänyt tilanteen aivan väärin ja lopulta mies sanoi aivan suoraan, että häntä ei kiinnosta ja pyysi jättämään rauhaan. Voisin kuolla noloudesta vieläkin, vaikka tästä on jo muutama vuosi.
Minä en oikein tiedä, onko noloa vai mitä, mutta hävetä sain. Olin aika yksinäinen uudessa kaupungissa ja lyöttäydyin eräiden kunnallisvaalien alla erään kunnallisvaaliehdokkaan tukitiimiin. Olimme porukalla oluella, kun minun piti lähteä pois. Olin ihastunut siihen ehdokkaaseen ja yrittänyt hyvin hyvin hyvin vaivihkaa ja nätisti asiasta vihjailla, jotta minut voisi myös vaivihkaa ja nätisti torjua ilman showta. Olin lähdössä, ja sanoin koko porukalle, että olisi kiva joskus nähdä vaalien jälkeenkin ja mennä vaikka pizzalle. Ehdokas täräytti kaikkien edessä, että sori, sä et oikeesti ole mun tyyppiä yhtään. Muut nauroivat päälle. Takeltelin jotain yhdentekevää siitä, kuinka yhteisellä porukalla ajattelin vain ehdottaa ja lähdin hakkaamaan päätä seinään. Muut virnuilivat minulle ilkeästi loppukampanjan ajan.
Yläpeukku sympatian vuoksi. Tuo oli jo todella mautonta käytöstä ja joku muu saisi olla nolona kuin sinä. Toivottavasti et äänestänyt tuollaista sikaa :D
Taidan asua ap:n ihastuksen naapurissa. Juuri tuollainen tapahtui viime talvena ollessani viimeisilläni raskaana. Ajattelin, että joku hemmetin huumehörhö rinkuttaa naapurin ovikelloa tuntikausia keskellä aamuyötä, koska eihän siinä muuten olisi mitään järkeä. En saanut nukuttua siinä metelissä mutta en uskaltanut pitkään aikaan astua rappukäytäväänkään vauvaani suojellakseni.
Lopulta kävin ystävällisesti kyselemässä nuorelta rimputtelijanaiselta, onko tällä jokin hätänä, kun ei se naapurin nuori mies nyt vaikuttaisi avaavan ovea. Nainen sepitti nopeasti hätätarinan ja väitti epäilevänsä, että naapurissani asuvalla nuorella miehellä on jokin diabetekseen liittyvä kohtus meneillään, ja siksi hänen olisi nyt päästävä sisään.
Annoin vaihtoehdoiksi, että soitetaan poliisit tarkistamaan naapurin kunto, tai sitten hän lähtee meidän rappukäytävästä muualle metelöimään. Poliisille soitto ei tietenkään naiselle sopinut. Kun rimputtelu jatkui ja jatkui, laitoin lopulta mieheni selvittämään asiaa naisen kanssa. Soittivat yhdessä huoltoyhtiöön - mutta siinä vaiheessa naapurin nuori mies vähän nolona avasi oven.
Aika pian tämän tapauksen jälkeen nuori mies muutti pois meidän naapurista, taisi lähteä karkuun tuota sitkeää ihailijaa!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:20"]Yläpeukku sympatian vuoksi. Tuo oli jo todella mautonta käytöstä ja joku muu saisi olla nolona kuin sinä. Toivottavasti et äänestänyt tuollaista sikaa :D
[/quote] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:14"]Minä en oikein tiedä, onko noloa vai mitä, mutta hävetä sain. Olin aika yksinäinen uudessa kaupungissa ja lyöttäydyin eräiden kunnallisvaalien alla erään kunnallisvaaliehdokkaan tukitiimiin. Olimme porukalla oluella, kun minun piti lähteä pois. Olin ihastunut siihen ehdokkaaseen ja yrittänyt hyvin hyvin hyvin vaivihkaa ja nätisti asiasta vihjailla, jotta minut voisi myös vaivihkaa ja nätisti torjua ilman showta. Olin lähdössä, ja sanoin koko porukalle, että olisi kiva joskus nähdä vaalien jälkeenkin ja mennä vaikka pizzalle. Ehdokas täräytti kaikkien edessä, että sori, sä et oikeesti ole mun tyyppiä yhtään. Muut nauroivat päälle. Takeltelin jotain yhdentekevää siitä, kuinka yhteisellä porukalla ajattelin vain ehdottaa ja lähdin hakkaamaan päätä seinään. Muut virnuilivat minulle ilkeästi loppukampanjan ajan.
[/quote] Ei tainnut vaivihkainen yritys jäädä keneltäkään huomaamatta. Sä vaan et huomannut vaivihkaista torjuntaa.
Toi oli hyvä lopputwisti toi "olen siis nainen". 7/10
Mitä heittäytymistä! Ei voi syyttää yrittämisen puutteesta .
Itse ajattelen, et noloja on ehkä olleet kaikki epäonnistuneet iskuyritykset! Vaikka eihän se niin ole... Mutta nololtahan se tuntuu tulla torjutuksi.
Lopetin jo n.15v nolot känniyritykset kun oli niin hirveitä, etten ole toipunut vieläkään. Olen reilusti yli 40. Osanotot aloittajalle. Luulin lukiessani että ole mies. Kirpaisi kyllä kun selvensit että olet nainen.
Hahhah... Ihania tarinoita. Näitä lisää!
Näitä lisää! Yövalvojille kunnon kesäyön tunnustusketju!!
Väitin olevani Ulla Tapanaisen serkku, kun yksi ihana mies kehui ihailevansa naiskoomikoita. Muuten ihan hyvä, mutta mukana ollut ystäväni kailotti, että se on Tapaninen, eikä Tapanainen.
Oltiin parikymppisinä kavereiden kanssa yhden kaverin luona ja sinne tuli joku mies jota en tuntenut. Todella hyvännäkönen. Tupakalla kun sitten käytiin ja tää mies oli sisällä niin kaverini selittivät, että se oli sanonut mua hyvännäköseksi ja haluais mun numeron. Sanoin, että pyytäkööt sitten ihan itse. Myöhemmin illalla päätin kuitenkin, että annan hänelle numeroni. Hän kysyi haluanko hänen numeronsa siis ja oli ihan ihmeissään. Selvisi, ettei hän minun numeroani ollut halunnut, vaikka ulkonäköä oli kuulemma kehunut kuitenkin. -.- Numerot jokatapauksessa vaihdettiin ja pari päivää myöhemmin laitoin viestiä, että mitä se mies tekee. Sain aika tylyn vastauksen, mut en ollut varma oliko se vaan vitsi ja lopulta sain viestin "Mua ei oikeesti kiinnosta". Se oli noloa. :(
Olin aikanaan vielä ihastunut toiseen meidän kaveriporukasta ja ajattelin, että ehkä saisin senkin kiinnostuksen heräämään jos antaisin numeron toiselle miehelle jota kiinnostaa. Mutta varmaan kuuli hänkin loppujen lopuksi mitä kävi. PÖH!
Annoin 17-vuotiaana puhelinnumeroni eräälle rumpalille, kun oltiin niiden keikalla. Suudeltiin vielä keikan jälkeen ja hän sanoi, että saattaa soitella minulle, kunhan pääsee keikkapaikalta. Soittoa ei kuulunut, ja heräsin aamuyöllä klo 04 siihen, kun serkkuni (jonka luokse olin mennyt yöksi) raahautui kotiin mukanaan samainen rumpali ja bändin kitaristi. Eikä jäänyt epäselväksi, että serkkuni oli iskenyt nimenomaan saman rumpalin, jota minä yritin.
Voi kauheeta. En oo noin rohkea. Ihailen teitä!!!
Miehet valittavat ettei kukaan tule iskemään ja kuitenkin sitten kun joku tulee oven taakse huutamaan niin ei kelpaa. Tämä on niin tätä!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:06"]Miehet valittavat ettei kukaan tule iskemään ja kuitenkin sitten kun joku tulee oven taakse huutamaan niin ei kelpaa. Tämä on niin tätä!
[/quote]niinpä ja
suutuvat vain jos joku epäkionnosyava yrittää
Lisää! Nää on hienoja.