Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kymppiset, mistä kolottaa?!

Vierailija
22.07.2015 |

Vai kolottaako mistään, minusta tuntuu että olen ainoa ikäiseni tuttavapiirissäni jolla on selkä, polvet, lonkka aamuisin kipiä ja tuhat muuta paikkaa päivänmittaan...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kutiaa.

Vierailija
2/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkää kolottaa lähes aina, mutta mulla on aina ollut skolioosi, toinen lonkka alempana ja notkoselkä, erittäin paha sellainen. Tottunut jo 40 vuoden aikana näihin kipuihin, että en edes tiedä miltä tuntuisi elää ilman kipuja ja särkylääkkeitä. Välillä on erittäin jäykkä ja niin kipeä ettei pääse liikkumaan ja välillä pystyy taas suorittamaan esim. suursiivouksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ollu kipeä vuosia. Nyt olen laihduttanut ja jumppaan säännöllisesti. Eipä ole enää selkä kipeä!

Vierailija
4/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, enää. Alle nelikymppisenä kolotti vähän joka paikasta ja lääkkeitä söin kuin leipää. Sitten ymmärsin, että asialle pitää tehdä jotain. Nyt olen paljon paremmassa kunnossa, koska aloitin liikuntaharrastuksen.

Vierailija
5/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään kun olen olen hoikka ja terveelliset elämäntavat. Lihakset hyvässä kunnossa. Kuulostaapa omahyväiseltä mutta totta kumminkin :)

Vierailija
6/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:10"]Ei mistään kun olen olen hoikka ja terveelliset elämäntavat. Lihakset hyvässä kunnossa. Kuulostaapa omahyväiseltä mutta totta kumminkin :)
[/quote] Minäkin olen hoikka(ollut aina) ja harrastan liikuntaa. Enpä ole silti kolotuksilta säästynyt. Enkä ole vielä edes nelikymppinen.

Vierailija
7/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkää näin kesäisin kun on kosteaa ja joskus talvellakin :( Mutta onneksi saan sen jumppamalla vielä kuntoon, ettei ole tarvinnut sairaslomaa tms. ottaa. Nyt olen ekoja kertoja ottanut siihen tosin välillä kipulääkettä, kun en ole viitsinyt jumpata heti. Tyhmää, tiedän. Mutta selkä rankaisee heti, jos en yhtään liiku (=kävele). 

Äitinikin kärsi selkävaivoista joten odotan vaivan tästä vielä pahenevan, ellen sotten onnistu jumpalla tarpeeksi ennaltaehkäisemään sitä. Täytyy ainakin koittaa! Jumppaliikkeet opin nuoruudessani aivan muissa yhteyksissä, eli afrikkalaisessa tanssissa, eli selkäjumppani on sieltä peräisin :)

Vierailija
8/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn kahvakuulassa, spinningissä ja erilaisissa lihaskuntotunneilla (3-5krtvko) ja kävelen ja pyöräilen mutta silti kolottaa.

Vierailija
9/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipuja ja ikää 42v. Ainoa lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Vierailija
10/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä oli niska-hartia-selkävaivoja. Nykyään harrastan säännöllisesti ja monipuolisesti liikuntaa eikä kolota mistään.
N41v.

Vierailija
11/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nivelet jäykät aamulla kilpirauhassairaana. Ja selkä ei kestä kahvakuulaa, salia ja jumppaa kestää hyvin.

Vierailija
12/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Aika parantaa. Näin yli viiskymppisenä ei enää iltapäivällä muista, mistä aamulla kolotti vai kolottiko ylipäänsä... mitä sä muuten kysyit? 

Vierailija
13/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:16"]

Ei kipuja ja ikää 42v. Ainoa lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan.

[/quote]

itsellä alkoi 44 tuntumaan outoa kolotusta ja jäykkyyttä.

Vierailija
14/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolota. Tasan 40v. Ei mitään lääkkeitä. Mahd vähän viljoja ja sokeria niin aina vaan pirteämpi.

Vierailija
15/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pissaätä. Muuta vaivaa ei ole.

no unettomuutta tulee herkästi, mutta sitä voi vähentää teveillä ja rennoilla elämäntavoilla. Jonkunverran.

Vierailija
16/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolota mistään. Raskaus puolivälissä enkä oikein osaa hahmottaa olevani nelikymppinen.

Vierailija
17/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskoja välillä kolottaa, jos istuu liikaa. Polvet on jo leikattu, ei kolota enää ihan niin paljon, mutta lenkkeilyt on kyllä lenkkeilty.

Vierailija
18/25 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just alotin kahvakuulailun että saisi lihaksia takas ja jaksas paremmin ikääntyä.. Nuorin (ja viimeinen) lapsi 'jo' 2v.

T:37v ikäkriiseilijä

Vierailija
19/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upss

Vierailija
20/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolota, mutta luiseva persus puutuu, kun istun palstailemassa:)