Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4kymppiset, mistä kolottaa?!

Vierailija
22.07.2015 |

Vai kolottaako mistään, minusta tuntuu että olen ainoa ikäiseni tuttavapiirissäni jolla on selkä, polvet, lonkka aamuisin kipiä ja tuhat muuta paikkaa päivänmittaan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen 38-vuotiaana ja nyt vauvan ollessa n. puolivuotias, niveliä (?) kolottaa esim. lattialta noustessa. Muuten olen elämäni kunnossa; vahva ja pirteä. Olisi kyllä kiva tietää, mistä tuo kolotus johtuu...

Vierailija
22/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä säännöllisesti paskana, kuten nytkin... SI-nivel ei pysy paikallaan ja lanneranka vinossa. Oikeassa ranteessa peritendiniitti, joka ärtyy tasaiseen tahtiin - kuten nytkin. Oikea polvi kipuilee hyvinkin usein - ei tällä hetkellä tosin =)

Että onhan näitä, ikää kohta 38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 lisää, että ylipainoa ei ole, liikuntaa harrastan säännöllisesti, silti näille vaivoille ei loppua näy...

Vierailija
24/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangistun tosi helposti. Esimerkiksi kun ajan autolla pitempiä matkoja, niin jalat on kun puupökkelöt.
Harrastan liikuntaa ja ulkoilen koiran kanssa, mutta venyttelyä pitäis varmaan tehdä enemmän.
T. 41

Vierailija
25/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja terveempi kuin koskaan. Ainoa kolotus tällä hetkellä on reisilihaksissa eilisen painonnoston jäljiltä.