Keskustellaan siitä, mitä kaikkea ihanaa miehissä on!
En tiedä mistä tää johtuu, mutta just nyt katselen kaikkia miehiä ihan silmät sydäminä. Listataan siis lähinnä pinnallisia ominaisuuksia miehissä, jotka saa sukat pyörimään jalassa!
- Miesten kädet. En tarkoita hauiksia, vaan sormien ja kyynerpäiden välistä aluetta, lihaksia, suonia, isoja kämmeniä!
- Miespyllyt. Kukapa ei niistä hullaantuisi!
- Vinistykset. Onko mitään seksikkäämpää kuin kiusoittelevasti hymyilevät miehet?
- Se, että ne on niin pitkiä ja vahvoja.
- Pisamat. Aikuisella miehellä harvinaisia ja söpöjä.
- Hymykuopat.
Kommentit (54)
Tää ketju on IHANA! Tulee tosi hyvä mieli ja hirveä rakkaudentunne omaa miestä kohtaan <3 Vaikka oma mieskin on välillä tosi tyhmä ja idiootti ja tekee paskoja juttuja, niin tällainen ketju saa ajattelemaan kaikkea hyvää ja ihanaa mitä hänessä on :) Mahtava aloitus, kiitos AP :)
Miksi mulla ei tullut oma mies mieleen yhdestäkään viestistä?
Se kun mies on niin pitkä ja iso ja itsellä niin pieni ja siro olo vieressä! :) Ja miten kädetkin on niin valtavat, kun pistää sormet lomittain....
Alaselän kuopat on jännät. Mikähän niiden funktio on? Kaikilla ei sellaisia ole.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:22"]
Vaikka ketju onkin varsin lyhyt, niin tämä olisi hyvä meidän jokaisen miehen lukea. Minulle nämä naisille tärkeät asiat oli tuttuakin tutunpaa kauraa, minä kun olen naismaailmassa jo melko pitkään pörrännyt kohtalaisella menestyksellä ja tiedän mistä nyöreistä pitää vedellä, mutta valitettavasti edelleenkin valtaosa miehistä keskittyy täysin epäolennaisiin asioihin, kuten autoihin ja kyrvän kuvien lähettelyyn ja ihmettelevät, että mikä on kun ei natsaa. Mies, ole ennen kaikkea turvallinen ja rehellinen, mutta myös hauska ja pieni pilke silmäkulmassa ja unohda ne autot ja kyrvän kuvat, niin ei tarvi enää puutteesta valittaa ;)
[/quote]Noihin asioihin mies ei voi paljon vaikuttaa. Jos mies ei ole 'hauska', niin sitten hän ei ole. Ja pilke silmäkulmassa = ulkonäkö eli synny komeaksi. Turvallisuuskin tulee miehen viehättävyydestä eli fyysisestä koosta, komeudesta ja asemasta.
Suurin osa miehistä ei todellakaan lähettele peniskuvia tai kuvittele sen auttavan. Naiset vain ovat vaikeita, ellei ole sattunut saamaan erityisen hyviä kortteja syntymässä.
-Mies 29v + 1v-
Pitkä mies. Ihanat pitkähköt vahvat hiukset. Ja se katse. Uuh.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:27"]Miksi mulla ei tullut oma mies mieleen yhdestäkään viestistä?
[/quote]
Siksi, koska et rakasta enää miestäsi. Näistä positiivista kommenteista suorastaan hohkaa rakkaus. Rakastava ihminen näkee mitä kummallisimmissa ja mitättömimmissä asioissa ihanuutta, kun taas välinpitämätön ei edes isoissa aisoissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:39"]
Milloin sä täytät kolmekymmentä?
[/quote]
Siis tämä 29v + 1v
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:39"]
Milloin sä täytät kolmekymmentä?
[/quote]
Siis tämä 29v + 1v
[/quote]
Täytti jo viime keväänä, se vaan haluaa olla ikuisesti 20 ja risat. Eikös se sen ei niin kypsistä jutuistakin sangen selkeästi näy.
Kun leikkii lapsen kanssa, nauraa, hymyilee ja itkee. Tykkään myös käsistä ja vatsasta, tietynlaisesta :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:22"]
Vaikka ketju onkin varsin lyhyt, niin tämä olisi hyvä meidän jokaisen miehen lukea. Minulle nämä naisille tärkeät asiat oli tuttuakin tutunpaa kauraa, minä kun olen naismaailmassa jo melko pitkään pörrännyt kohtalaisella menestyksellä ja tiedän mistä nyöreistä pitää vedellä, mutta valitettavasti edelleenkin valtaosa miehistä keskittyy täysin epäolennaisiin asioihin, kuten autoihin ja kyrvän kuvien lähettelyyn ja ihmettelevät, että mikä on kun ei natsaa. Mies, ole ennen kaikkea turvallinen ja rehellinen, mutta myös hauska ja pieni pilke silmäkulmassa ja unohda ne autot ja kyrvän kuvat, niin ei tarvi enää puutteesta valittaa ;)
[/quote]Noihin asioihin mies ei voi paljon vaikuttaa. Jos mies ei ole 'hauska', niin sitten hän ei ole. Ja pilke silmäkulmassa = ulkonäkö eli synny komeaksi. Turvallisuuskin tulee miehen viehättävyydestä eli fyysisestä koosta, komeudesta ja asemasta.
Suurin osa miehistä ei todellakaan lähettele peniskuvia tai kuvittele sen auttavan. Naiset vain ovat vaikeita, ellei ole sattunut saamaan erityisen hyviä kortteja syntymässä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Et jaksais negistellä. Tiedän että oot saarnamies, mut käviskö joku toinen ketju?
- Käsien suonet
- Siinä ihan navan alapuolella olevat karvat
- Kalju, siis ihan kaljuksi vedetty eikä juice-kalju. En ole nähnyt yhtäkään miestä kelle kalju ei sopisi.
- Nallekarhumainen roteva iso mies, kuka kaappaa syliin
- Hymy ja se tietty katse
Pitäisi varmaan omalle miehelle kertoa useammin kuinka ihana se on. Mahtava ketju!
Vaikka ketju onkin varsin lyhyt, niin tämä olisi hyvä meidän jokaisen miehen lukea. Minulle nämä naisille tärkeät asiat oli tuttuakin tutunpaa kauraa, minä kun olen naismaailmassa jo melko pitkään pörrännyt kohtalaisella menestyksellä ja tiedän mistä nyöreistä pitää vedellä, mutta valitettavasti edelleenkin valtaosa miehistä keskittyy täysin epäolennaisiin asioihin, kuten autoihin ja kyrvän kuvien lähettelyyn ja ihmettelevät, että mikä on kun ei natsaa.
Mies, ole ennen kaikkea turvallinen ja rehellinen, mutta myös hauska ja pieni pilke silmäkulmassa ja unohda ne autot ja kyrvän kuvat, niin ei tarvi enää puutteesta valittaa ;)