Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carl Philip ja Sofia - kehonkieli kuvassa?

Vierailija
22.07.2015 |

http://is11.snstatic.fi/img/468/1437465680271.jpg

Minun mielestäni Carl Philip on surullisen näköinen ja vääntelee käsiään ahdistuneena. Sofian katse on taas juonitteleva ja voitonriemuinen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä siiderivalas-Chris

Vierailija
62/71 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:03"]

Mun mielestä toi philip hykertelee ja hieroo käsiään tyytyväisenä. Varmaan kuvittelee, miten puristaa vaimonsa takapuolta.

se Cris on musta melko ällön näköinen paksuine tyytymättömän näköisine huulineen , mutta eipä oo mun ongelma, kun ei oo mun mieskään. 

Ja on totta, että olemme kaikki wri asemassa kuin kukaan kuvien henkilöistä. Emme ehkä voi paeta suhtenrikkoutumiskohua äidin hyväntekeväisyyspuljuun nykiin - mutta eipä toisaalta syntyisi mitään kohuakaan.

[/quote] itse aikoinaan lähdin suhteen rikkoutuessa Israeliin kibbutsiin ja osan aikaa kiertelin omaan laskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on kevyttoppatakkeja! 

Vierailija
64/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris on perheen elättäjä ja sen takia ei voi asua Ruotsissa koska bisnekset vaatii olemaan Lontoossa. Siinä mies joka tekee työtä eikä halunnut ruottalaisten veronmaksajien rahoja ts Kallen almuja.

Vierailija
65/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:50"]

Madeleinen ja Chrisin onnea ei voi olla huomaamatta

http://www.svenskdam.se/2015/07/chris-darfor-flyttar-vi-till-london/

-ap

[/quote]

Ihailen Madden päättäväisyyttä: Hän heivasti pettävän Jonaksen (vai mikä se oli) elämästään turhia aikailematta. Itsellä oli vastaava tilanne ja harmittaa, että en heti heittänyt miestä pellolle. Rohkeat päätökset palkitaan, hissuttelusta seuraa vain harmitus. 

[/quote]

Vähän eri mahikset Maddella, kuin meillä taviksilla? (Tai enhän mä susta tiedä) :D Pääsi heti kohun alta pois Nykkiin äitinsä säätiöön ja Manhattanille luxuslukaaliin asumaan ja tapaamaan muita ihmisiä upeaan ympäristöön. Kyllä siinä pettäjäjoonakset unohtuu alta aikayksikön. Noh, olihan ne pitkään yhdessä ja Madde näytti olevan tosi rakastunut...tuli varmaan myös kaikki tuki Silvialta ja isältään, mutta päättäväinen likka...

[/quote]

Eikös se jätkä jättänyt madden?

[/quote]

Ei nyt kai? Se norjalainen mimmi kertoi lehdille, niin tais Madde potkaista persuksille? Näin mä muitelen...

[/quote] Madde heivas Joonaksen kun lehdet sai selville että Joonas hässinyt jonku norjalaisen kanssa. Toki Joonas oli komea ja nuorempi mitä Chris mutta kyllä tämä Chriskin on komea kun mikä. Huh. Pystyy elättämään Madden ja kaksi lasta. Lontoossa täytyy asua. Onhan toki Tukholma aivan liian pieni paikka Crisille joka asunut iät ja ajat isossa ompussa. Aivan todellinen hurmuri tämä Chris. Mitenköhän Madde saa pidettyä itsellään.

Vierailija
66/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:46"]

Miksi Sofialla ja Maddella on toppatakit heinäkuussa?

[/quote]

Madde imettää, suojelee rintojaan kylmältä ettei tule tulehdusta. Sofia ei tuota takkia pitänyt päällään missään kuvassa.

[/quote]

Sofialla oli kevyttoppatakki myös Roxeten konsertissa. Ei kai Tukholmassakaan nyt niiiin kylmä voi olla?

[/quote]

Ihan paskat ilmat täälläkin on ollut tänä kesänä. Kevyttoppiksia näkyy tosi paljon, eikä ole kyllä yhtään liikaa illalla.

Vierailija
67/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:46"]

Miksi Sofialla ja Maddella on toppatakit heinäkuussa?

[/quote]

Ootko käynyt ulkona nyt heinäkuussa ollenkaan? Siellä on kylmä!

Vierailija
68/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi philip hykertelee ja hieroo käsiään tyytyväisenä. Varmaan kuvittelee, miten puristaa vaimonsa takapuolta.

se Cris on musta melko ällön näköinen paksuine tyytymättömän näköisine huulineen , mutta eipä oo mun ongelma, kun ei oo mun mieskään. 

Ja on totta, että olemme kaikki wri asemassa kuin kukaan kuvien henkilöistä. Emme ehkä voi paeta suhtenrikkoutumiskohua äidin hyväntekeväisyyspuljuun nykiin - mutta eipä toisaalta syntyisi mitään kohuakaan.

Vierailija
69/71 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutelmia kuvien ja haastatteluiden perusteella:
Sofia: White trash -tyrkky joka onnistui pokaamaan prinssin hyvän ulkonäön ja monipuolisten makuuhuonetaitojen avulla. Kiva muttei kovin terävä.

CP: Komea hurmuri joka halusi himoihinsa vastaavan naisen, ei älyllisiä tavoitteita. Kehuu Sohvia kunnianhimoiseksi, jolla tässä yhteydessä tarkoittaa, että jaksaa hymyillä kauan kukkapuska kädessä sekä istua kaatosateessa kesätapahtumassa kuuntelemassa kansanmusiikkia.

Madeleine: Niin perusmuija kuin voi vaan olla. Nuorena biletti ja sitttemmin alkoi haluta turvallista ja viihtyisää perheidylliä. Halveksii alempaa luokkaa olevia ihmisiä.

Chris: Halusi jo löytää sopivan yläluokkaisen vaimon ja Madde tuli kuvioihin juuri oikeaan aikaan. Antaa rauhassa dokata kunhan mies näyttäytyy patriarkaalisen perinteen mukaisena turvallisena peruskalliona perheelleen. Haikeudella muistelee villiä nuoruuttaan kertakäyttökaunottarien lakanoissa.

Victoria: fiksuin koko porukasta, maanläheinen ja perhekeskeinen. Onnellinen saatuaan viimein aviomiehen vaikka jo ennen avioitomista huomasi että älykkyydessä hänellä hiukan on puutteita. Danielin perhekeskeisyys ja pehmeys korvasi puutteet.

Daniel: hiukan simppeli mutta helppoon rooliinsa tottunut ja tyytynyt perheenisä. Tykkää olla tossun alla.

Vierailija
70/71 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:18"]

Prinssi näyttää vähän väsyneeltä, liekö Sofia kova pitämään öisin hereillä? Ei pääse nukkumaan kyltymättömän naisensa vuoksi.

[/quote]

Eikö nämä kaksi ole kunnostautuneet huumeiden käyttäjinä?

Vierailija
71/71 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kevyttoppiksia näkyi pori jazzissakin hurumykky. Tänä vuonna ja ainakin parina edellisenäkin eli ei mikään uusi tän kesän juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme