Carl Philip ja Sofia - kehonkieli kuvassa?
http://is11.snstatic.fi/img/468/1437465680271.jpg
Minun mielestäni Carl Philip on surullisen näköinen ja vääntelee käsiään ahdistuneena. Sofian katse on taas juonitteleva ja voitonriemuinen.
Kommentit (71)
Minen ainakaa näe mitään kummallista. Kukaan ei kuitenkaan onnistu olemaan luonteva hoka1helvetin sekuntia...kun kuitenkin kuvia otetaan varmasti koko ajan niin varmasti vähintään yhden kuvaajista onnistuu ottamaan tuollainen kuva, jossa kumpikaan ei ole ihan niin "salonkikelpoinen".
En jaksa lukea koko ketjua, mut tuohon pukeutumiseen; kesälläkin voi olla yllättävän kylmä. Oltiin kerran kesäteatterissa ihan lämpimänä (muistaakseni jotain 20 Celsiusastetta) kesäpäivänä, niin hitto että olin aivan jäässä jo paljon ennenkuin näytös loppui kun koko ajan oltiin paikallamme. Päätin että jos vielä joskus sellaiseen menen, tai jonnekin torikauppiaaksi tms, niin otan kyllä ihan kunnolla lämmintä päälle. Ja tosiaan Madde varmaan suojelee itseään rintatulehdukselta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 00:38"]Eikös Joonas ollut tämän norjalaisen lisäksi kerennyt pamauttaa jonkun työkaverinsa paksuksi?Niin ainakin lehdissä silloin kirjoiteltiin ja että se oli vielä painavampi syy erolle kun toi norjalais pimu.Muistatteko muut tätä juttua?
[/quote]
siis täh?eihän se sitten ollut joonaksen esikoinen minkä sai vaimonsa kanssa vaikka lehdissä niin luki.vai tekikö työkaveri abortin.
CP vaikuttaa reppanalta. Sohvi nautti julkisuudesta, on jo alaikäisestä tietoisesti hakeutunut julkisuuteen ja luulen, että siksi tulee pärjäämään kuninkaallisesssa roolissa paremmin kuin ykskään aiempi eurooppalainen kollegansa. Eka tosi-TV-tähti ja alastomuudella itseään julkisuuteen työntänyt tyrkky kuninkaallisena - uskon että tästä taustasta on hänelle hyötyä jatkossa julkisessa roolissaan. Ei Dianana pakene paparazzia, vaan iloitsee sellaisen nähdessään. CP sanonut tuntevansa Sofian seurassa olonsa turvalliseksi ja varmaksi. CP on kaunis, mutta aika tylsä. Kauankohan Sofia jaksaa hänestä stimuloitua? Luulen, että Sofia saattaa pian tehdä "Fergiet", kaipaa bilettämään roskasakin kanssa, ottaa rakastajan tm.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:50"]
Madeleinen ja Chrisin onnea ei voi olla huomaamatta
http://www.svenskdam.se/2015/07/chris-darfor-flyttar-vi-till-london/
-ap
[/quote]
Ihailen Madden päättäväisyyttä: Hän heivasti pettävän Jonaksen (vai mikä se oli) elämästään turhia aikailematta. Itsellä oli vastaava tilanne ja harmittaa, että en heti heittänyt miestä pellolle. Rohkeat päätökset palkitaan, hissuttelusta seuraa vain harmitus.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:50"]
-ap
[/quote]
Ihailen Madden päättäväisyyttä: Hän heivasti pettävän Jonaksen (vai mikä se oli) elämästään turhia aikailematta. Itsellä oli vastaava tilanne ja harmittaa, että en heti heittänyt miestä pellolle. Rohkeat päätökset palkitaan, hissuttelusta seuraa vain harmitus.
[/quote]
Päättäväisyyttä?
Jättu jonaksen kun asia tuli julki,ja isukki sai tietää.
Maddehan asiasta oli jo tiennyt puolisen vuotta mutta jätti vasta kun tuli julkiseksi.
Että se sitä päätäväisytdestä. Jätti kun isukki käski.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:16"]
CP vaikuttaa reppanalta. Sohvi nautti julkisuudesta, on jo alaikäisestä tietoisesti hakeutunut julkisuuteen ja luulen, että siksi tulee pärjäämään kuninkaallisesssa roolissa paremmin kuin ykskään aiempi eurooppalainen kollegansa. Eka tosi-TV-tähti ja alastomuudella itseään julkisuuteen työntänyt tyrkky kuninkaallisena - uskon että tästä taustasta on hänelle hyötyä jatkossa julkisessa roolissaan. Ei Dianana pakene paparazzia, vaan iloitsee sellaisen nähdessään. CP sanonut tuntevansa Sofian seurassa olonsa turvalliseksi ja varmaksi. CP on kaunis, mutta aika tylsä. Kauankohan Sofia jaksaa hänestä stimuloitua? Luulen, että Sofia saattaa pian tehdä "Fergiet", kaipaa bilettämään roskasakin kanssa, ottaa rakastajan tm.
[/quote]
eka tositvtöhti, kyllä. Mutta näitkö kuvia siitä "mekosta", joka Kate iski Williamin?
Eikä Ruotsin kuningasperheestä o ennenkään tarvinnut erota roskasakin kanssa bailatakseen.
Musta Carl on laittamassa ehkä alempaa nappia kiinni tai raapimassa käden selkää. Ja Sofia ihan nornaali hymy.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:40"]
Musta Carl on laittamassa ehkä alempaa nappia kiinni tai raapimassa käden selkää. Ja Sofia ihan nornaali hymy.
[/quote]Mutta katsopa silmiä.
HAHAHAHAHAH jopas on ap:lla tulkinnat :DDDD en löydä kuvasta mitään mainitsemiasi asioita :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:40"]
[/quote]Mutta katsopa silmiä.
[/quote]
Valitettavasti (onneksi) sun silmät ei näy.
CP:llä on kännykkä kädessä ja se pitäisi saada huomaamattomasti taskuun... :)
Minun mielestäni pari näyttää seesteisen onnelliselta. Sofia on luultavasti jo raskaana ja hehkuu onnea.
Nyt Ap taisi sotkea, kuvassa mustapukuinen mies on Chris joka nyt lähes aina on ahdistuneen, punakan ja vääntyneen näköinen ukko.
Miksi Sofialla ja Maddella on toppatakit heinäkuussa?
Syönyt jotakin epäsopivaa ja persesilmä kuplii jo. Etsii paniikissa toilettia katseellaan.
Voi minun prinssini!! Minun rakas onneton prinssini. :(
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:46"]
Miksi Sofialla ja Maddella on toppatakit heinäkuussa?
[/quote]
Madde imettää, suojelee rintojaan kylmältä ettei tule tulehdusta. Sofia ei tuota takkia pitänyt päällään missään kuvassa.
No ei kai ne koko aikaa voi toisiaan silmiin tuijottaa? Edustaakin pitää. Just ovat kuukauden pelkästään panneet. Pikku breikki on paikallaan, kun vereslihalla on paikat. Crissen silmät puolestaan harhailevat epäilyttävästi, oiskohan jonkun muun, kuin Madden pakarat kohteena?
-ap
Prinssi näyttää vähän väsyneeltä, liekö Sofia kova pitämään öisin hereillä? Ei pääse nukkumaan kyltymättömän naisensa vuoksi.