Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole olemassa esim 36 tuuman telkkareita?

Vierailija
28.02.2022 |

Nykyinen 32 tuumainen on kohta hajoamassa. Haluaisin ehkä pikkuisen isomman mutta en missään nimessä mitään jättitelkkaria. Verkkokaupoissa on 32 tuumaisia ja seuraava koko onkin jo 40 tuumaa. Eikö tuossa välissä ole mitään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä se kannattaa selvittää. Älä missään tapauksessa katso alan liikkeiden nettisivuja!

Vierailija
2/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa ainakin sellaisia, mitkä voi itse leikata haluamaansa kokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä se kannattaa selvittää. Älä missään tapauksessa katso alan liikkeiden nettisivuja!

Kirjoitin tuossa katsoneeni.

Vierailija
4/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pahvista sapluuna jonka teippaat ruutuun. Esim. jos töllö on 75", leikkaa reiän kooksi 36".

Vierailija
5/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Vittuilusta päätellen ei sitten ilmeisesti ole tarjolla kuin jättitelkkuja. Aika outoa, en kai voi olla ainoa joka tuollaisia keskikokoisia haluaa.

Vierailija
6/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Vittuilusta päätellen ei sitten ilmeisesti ole tarjolla kuin jättitelkkuja. Aika outoa, en kai voi olla ainoa joka tuollaisia keskikokoisia haluaa.

Keskikokoisia? Itse tuskailin, kun ei ole 43" ja 50" väliltä saatavissa telkkareita, kun minusta tuo 43" on aika pieni. Ja on se 50" myös, mutta mun tarpeisiin jopa vähän iso.

Vierailija
7/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tarvitse noin isoa televisiota. Lisäksi tuollaiset isot ruudut on rumia ja hankaloittaa sisustamista.

Vierailija
8/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskikokoisia? Itse tuskailin, kun ei ole 43" ja 50" väliltä saatavissa telkkareita, kun minusta tuo 43" on aika pieni. Ja on se 50" myös, mutta mun tarpeisiin jopa vähän iso.

Ok, no sanotaan sitten pieniä telkkuja. Minusta silti hassua ettei 32 ja 40 tuuman välillä ole vaihtoehtoja. Siinä on jo aika iso kokoero kuitenkin. Kuinka isoja asuntoja ihmisillä oikein on kun 50 tuuman telkkareitakin myydään?

Vierailija
9/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 50 tuuman telkkari ei edes osa vielä iso. 40 tuuman töllö on ihan kohtuullisen kokoinen, kun näet sellaisen livenä. Paperilla voi vaikuttaakin isolta, mutta tosielämässä on aika pieni ja mahtuu hyvin melkein mihin vaan. Kannattaisi käydä katsomassa paikan päällä niin ei jää mielikuvien varaan, että olisi iso.

t. tietokoneen näyttökin on jo 27" ja menisi kevyesti 29 tuuman näyttökin

Vierailija
10/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on toimiva vanha 37-tuumainen tv. Ei tosin ole HD, puhumattakaan että 4K. Saat sen vaikka ilmaiseksi.

Vierailija
11/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 50 tuuman telkkari ei edes osa vielä iso. 40 tuuman töllö on ihan kohtuullisen kokoinen, kun näet sellaisen livenä. Paperilla voi vaikuttaakin isolta, mutta tosielämässä on aika pieni ja mahtuu hyvin melkein mihin vaan. Kannattaisi käydä katsomassa paikan päällä niin ei jää mielikuvien varaan, että olisi iso.

t. tietokoneen näyttökin on jo 27" ja menisi kevyesti 29 tuuman näyttökin

No olen kyllä nähnyt muitakin telkkareita ihan livenä kuin tuon omani🙄 Ja tullut siihen tulokseen isoa en tarvitse enkä halua. Kai se sitten on se 32 tuumainen otettava kun tuo hajoaa.

Vierailija
12/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on toimiva vanha 37-tuumainen tv. Ei tosin ole HD, puhumattakaan että 4K. Saat sen vaikka ilmaiseksi.

En edes tiedä mitä noi lyhennelmät tarkoittaa😄

Vierailija
13/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lg löytyy 37 tuuman koolla. Itsellä oli muinoin Philips 37 ja annoin sen eteenpäin, kun ostin isomman. Olen tyytyväinen 55 tuuman televisioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän