Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tili miinuksella ja rahaa tulossa ens kuussa (: (: (:

Vierailija
22.07.2015 |

Meni kaikki kaverin polttarikustannuksiin ja häävaatteiden ostoon. Ja pitäis viikonloppuna muka vielä mennä toisen kaverin synttäreitä juhlistamaan kun täyttää pyöreitä vuosia. 

Vähän kyllä rupes naurattamaan -0,13 euroa kun verkkopankkiin kirjauduin :D Onneks on pakastimessa ruokaa varmaan pariksikin viikkoa... Käteistä on 11,17 euroa.

Onneks kesä kaikkine kissanristijäisineen on vain kerran vuodessa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on. Mutta näillä mennään.

Vierailija
2/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( onneks sulla on ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pankki suutu jos tili on miinuksella monta päivää? Ei ole kokemusta näistä tilinylityksistä kun olen tarkka rahasta ja en muutenkaan pistäisi viimeisiä pennejä häävaatteisiin...

Vierailija
4/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh elämä on valintoja täynnä. Toiset ovat kotonaan, kun ei ole varaa sosiaaliseen elämään kissanristiäisineen. Sinun valintasi oli elää täysillä, osallistua juhlintaan, mutta nyt on rahat loppu. Kukin tavallaan.

Vierailija
5/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla 11,15 vai 11,20 euroa käytettävissä, koska Suomessa ei ole käytössä sentin kolikot.

Itse EN OLISI käyttänyt vähäisiä rahojani jonkun hääjuttuihin, mutta tämä onkin mun periaate, että ensiksi minä, sitten muut.

Vierailija
6/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:28"]

Eikö pankki suutu jos tili on miinuksella monta päivää? Ei ole kokemusta näistä tilinylityksistä kun olen tarkka rahasta ja en muutenkaan pistäisi viimeisiä pennejä häävaatteisiin...

[/quote]

Kerran kuudessa vuodessa voi varmaan uuden juhlamekon ostaa, varsinkin jos yksi parhaista ystävistä on menossa naimisiin? Jep jep, valintoja. Noin olematon tilinylitys tuskin pankkia hetkauttaa, varsinkin kun viimeistään viikon päästä sekin vähä maksetaan takaisin. Ap

Vierailija
7/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:31"]

Onko sulla 11,15 vai 11,20 euroa käytettävissä, koska Suomessa ei ole käytössä sentin kolikot. Itse EN OLISI käyttänyt vähäisiä rahojani jonkun hääjuttuihin, mutta tämä onkin mun periaate, että ensiksi minä, sitten muut.

[/quote]

Kakssenttinen on jostain tullut mukaan, eli 11 euroa ja 17 senttiä tosiaan löytyy...

Vierailija
8/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiksesi et tee sillä 2snt Suomessa mitään.

Vierailija
9/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n optimismi <3

Vierailija
10/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ap:ta vasta naurattaakin, jos tulee yllättävä lasku tai sairastuminen, joka vaatii lääkkeitä (esim. antibiootit). 

Mutta oikeasti, ei kukaan kaveri ihan sentään sen arvoinen ole, että pitää juhlien takia vetää tili miinukselle. Itse en ainakaan haluaisi, että kukaan kaverini minun häideni, polttarien, synttäreiden, kissan nimipäivien jne. takia joutuu vetämään tilin tappiin.

Vierailija
11/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:35"]

Ap:n optimismi <3

[/quote]

Oliks tää sarkasmia :D Ap

Vierailija
12/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ei noin pienistä summista ainakaan. Isommista en tiedä.

Vierailija
13/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:32"]

[/quote]

Kerran kuudessa vuodessa voi varmaan uuden juhlamekon ostaa, varsinkin jos yksi parhaista ystävistä on menossa naimisiin? Jep jep, valintoja. Noin olematon tilinylitys tuskin pankkia hetkauttaa, varsinkin kun viimeistään viikon päästä sekin vähä maksetaan takaisin. Ap

[/quote]

Eli et itsekkään tiedä mitä seurauksia tilinylityksellä on? Noh luultavasti kyllä selviät pienellä sakkomaksulla ja koroilla. Sitä en tiedä vaikuttaako vaikka luottokortin tai lainan saantiin tulevaisuudessa.

Vierailija
14/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ap:ta vasta naurattaakin, jos tulee yllättävä lasku tai sairastuminen, joka vaatii lääkkeitä (esim. antibiootit). 

Mutta oikeasti, ei kukaan kaveri ihan sentään sen arvoinen ole, että pitää juhlien takia vetää tili miinukselle. Itse en ainakaan haluaisi, että kukaan kaverini minun häideni, polttarien, synttäreiden, kissan nimipäivien jne. takia joutuu vetämään tilin tappiin.

[/quote]

Meillä on erilaiset arvostukset kavereille. Jos kerran kuudessa vuodessa näin tapahtuu niin siihen on oltava varaa. Vaikka väkisin. Raha on vain rahaa, mutta kavereita ei korvaa mikään.

Vierailija
15/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tili miinuksella -2,13e ja käteistä n. 2e :):):))):) rahaa tulossa just tosiaan kahden viikon päästä. Kaapissa ruokaa spagettipussin ja kahden tomaatti-kuppikeiton verran. Huhhoi.... no pidetääs tätä vaikka tällasena parin viikon laiharina niin jotain positiivista sentään :D

Vierailija
16/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonlopun hulinat ajattelin jättää jo muutenkin väliin, koska a) ei jaksa koko aikaa olla jossain menossa, b) sinne pitäisi viedä käytännössä kaikki itse (ruoat, juomat jne.) Järjestäjät ilmoittivat, että tarjolla on boolia (heidät tuntien yksi tarkkaan mitoitettu lasillinen) ja jotain pientä syötävää, mutta homma kestää koko viikonlopun.... Ap

Vierailija
17/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 20e jo kolikoina tuossa pöytälokerikossa... taskuista ja autosta löytyy lisää. Ja olen vähätuloinen mutta taas se nähdään, että ei ne pienet tulot vaan ne pienet menot ja järkevä rahankäyttö. 

Vierailija
18/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos ap kuitenkin reilun viikon päästä ilmeisesti saa rahaa, niin eiköhän pärjää.

Vierailija
19/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:38"]

Eli et itsekkään tiedä mitä seurauksia tilinylityksellä on? Noh luultavasti kyllä selviät pienellä sakkomaksulla ja koroilla. Sitä en tiedä vaikuttaako vaikka luottokortin tai lainan saantiin tulevaisuudessa.

[/quote]

Itselläni skus oli samankaltainen tilanne (suoraveloituksena olevaan maksuun ei ollut eräpäivänä tarpeeksi rahaa, pari euroa puuttui tms.), mutta siitä seurasi ainoastaan se, että joskus noin viikon kuluttua nettipankkiin tuli ilmoitus, jossa annettiin uusi viitenumero ja sanottiin, että vitosen ylimääräinen maksu menee. Joissakin pankeissa rahat vain veloitetaan automaattisesti sitten tililtä, kun rahaa on.

Vierailija
20/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei siitä mitään sakkomaksuja tai korkoja tule. Itse olen jokusen kerran vahingossa ylittänyt tilin, eikä rahaa ole lähipäivinä ollut tulossa lisää, ja yhtään mitään seurauksia siitä ei ole tullut.