Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma kotona. Mitä tekis?

Vierailija
22.07.2015 |

Pakollisten juttujen lisäksi. Pakolliset on kauppareissu, tiskit, pyykit, yleinen raivaus, ruoanlaitto.
Rahaa ei ole. Minulla bussilippu voimassa, mutta 12v:llä ei ole lippua. Montaa matkaa ei ole varaa tehdä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi sukulainen kun tulivat mummolaan kesälomalle, poika oli jotain 10. Mieheni kysyi että lähdetkö kalaan ja oli innoissaan mukana. Isänsä sanoi, että ei se hänen kanssaan lähde. Minä sitten hölmönä kysyin, että onko ollut jotain muuta tekemistä kesken kun olet kysynyt, niin meni hiljaiseksi. Mummo sanoi minulle kahden kesken, ettei se ole hänen tietääkseen kysynytkään koskaan. 

Vierailija
22/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:27"]Tuli mieleen yksi sukulainen kun tulivat mummolaan kesälomalle, poika oli jotain 10. Mieheni kysyi että lähdetkö kalaan ja oli innoissaan mukana. Isänsä sanoi, että ei se hänen kanssaan lähde. Minä sitten hölmönä kysyin, että onko ollut jotain muuta tekemistä kesken kun olet kysynyt, niin meni hiljaiseksi. Mummo sanoi minulle kahden kesken, ettei se ole hänen tietääkseen kysynytkään koskaan. 
[/quote]

Nyt en pysynyt perässä, mutta hyvä ajatus takana varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen 2 viikon hsl:n kausilippu maksaa noin 12 euroa, se lisäisi merkittävästi teidän liikkumismahdollisuuksia. Uimaan Kumpulan maauimalaan, lapsi jotain 1,60 ja aikuinen 3,80 ja siellä viettää koko päivän,  Annan talolla on paljon ilmaisia kivoja juttuja, Vuosaaressa Aurinkolahden uimaranta on mahtava, Haltiala, Falkullan eläinpuisto,

Vierailija
24/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat muksun pelata pelejään ja rentoudut itse haluamallasi tavalla. Mikään muu kun ei näytä olevan vaihtoehto?

Vierailija
25/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:13"]Idässä asutaan. Sukulaisiin ei olla yhteydessä ollenkaan ja asuvat kaikki kaukana. Kaappeja ei tarvii siivota kun ei niissä paljon tavaraa ole. Uimahallit liian kalliita ja merivesi liian kylmää.
Lasta kiinnostaa vaan netissä roikkuminen ja pelit. Ei se lähde jollekin metsäretkelle eväiden kanssa. Onhan se aika lapsellista. Joku 5 v voisi innostua, mutta ei 12v.
Ap
[/quote]

Anna sen olla ja tee ite omia juttujasi. Tuon ikäisen voi jöttää jo hetkeksi yksinkin. Huomas pian, että voi olla muutakin elämää.

Vierailija
26/26 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:27"]Tuli mieleen yksi sukulainen kun tulivat mummolaan kesälomalle, poika oli jotain 10. Mieheni kysyi että lähdetkö kalaan ja oli innoissaan mukana. Isänsä sanoi, että ei se hänen kanssaan lähde. Minä sitten hölmönä kysyin, että onko ollut jotain muuta tekemistä kesken kun olet kysynyt, niin meni hiljaiseksi. Mummo sanoi minulle kahden kesken, ettei se ole hänen tietääkseen kysynytkään koskaan.  [/quote] Nyt en pysynyt perässä, mutta hyvä ajatus takana varmasti.

[/quote]

No se oli ajatus, että muksu ei tee mitään kun ei ole pyydetty. Ei ap:kaan oikeasti aio tehdä mitään lapsensa kanssa, vaan hakee oikeutusta sille että antaa lapsen olla koneella vaan. Hän on jo etukäteen päättänyt tyrmätä kaikki ideat, vedoten siihen ettei lapsi lähde, vaikka ei hän aio edes kysyä. Hän on itse päättänyt, että muksu haluaa olla koneella, jotta pääsee itse helpommalla. Hän ajattelee, että pitää tehdä joku hieno matka, mutta koska siihen ei ole varaa, ei tehdä mitään. Hän pettyy sitä mukaa kun ehdotuksia tulee ja kohta käy jo työstä teilata ne kaikki.