Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini ei halunnut pitää lastani sylissään

Vierailija
22.07.2015 |

Hän ei muutenkaan ole kiinnostunut lapsistani ollenkaan. Mutta viimeksi kun nähtiin, kysyin haluaako hän pidellä vauvaani, ja hän vastasi että eipä oikeastaan halua. Mielestäni se oli aika loukkaavaa. Mitä ajattelisitte tästä? Miksi kaverini käyttäytyi niin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Ei se kaikille ole luentavaa. Ymmärrän hyvin.
[/quote]
*luontevaa

Vierailija
22/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:23"]Ja kun alan muistella, tuo kaveri ei ole koskaan vapaaehtoisesti jutellut lapsistani. Ja jos olen hänelle kertonut lasteni asioita, ei hän ole kommentoinut niitä oikein mitenkään.

Ap
[/quote]

Ebin paska provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedetään että veloja ärsyttää kun tyrkytetään lapsia syliin. Ap, tämä on vanha juttu kuten myös käänteispsykologia. Ei sun ole pakko lapsia syliin ottaa, jos et halua ja sanot vaan niin, sillä selvä. 

Vierailija
24/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua pitää pieniä vauvoja sylissä, koska pelkään että jotain tapahtuu (ote minulta lipeää ja lapsi tippuu, en saa tuettua niskaa tarpeeksi hyvin/oikein jne isoksi osaksi järjenvastaistakin). En ole oikein ikinä joutunut/saanut hoitaa pieniä lapsia joten ei ole mitään kokemuksen tuomaa varmuutta. Tykkään kyllä lapsista paljon ja mielelläni juttelen, silittelen ym kopassa. Syliin uskallan ehkä ottaa jossain sohvalla vanhempien asettelemana mutta liikuttelu, nostelu ym hirvittää (hullua, tieeän) edellä mainittujen syiden vuoksi. 

Vierailija
25/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ikinä halua pitää toisten vauvoja sylissä. En saa siitä vauvan pitämisestä mitään irti. Omaa pidin kyllä paljon sylissä vauva-aikana, mutta se onkin äidin tehtävä. Ikinä en tyrkyttänyt vauvaa muille syliin. Saivat itse pyytää, jos halusivat.
.
Jos kaverisi muuten on lapseton, ei sitä ehkä oikeesti vaan kiinnosta sun lapset. Ja mun mun mielestä se on ihan fine. Mun kavereita kiinnosta mun lapsi muutaman lauseen verran(jos sitäkään oikeesti), ja sitten vaihdetaan puheenaihetta.

Vierailija
26/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:23"]

Ja kun alan muistella, tuo kaveri ei ole koskaan vapaaehtoisesti jutellut lapsistani. Ja jos olen hänelle kertonut lasteni asioita, ei hän ole kommentoinut niitä oikein mitenkään. Ap

[/quote]

No mä tein näin silloin kun kärsin miehettömyydestä ja masennuksesta ja tunteesta, ettei mulle koskaan varmasti suoda miestä eikä masennus mahdollista lasta. Olisin voinut tunkea kaikki lapsen saavat onnistujat sanonko minne. Olin kuin ei oikeasti vois vähempää kiinnostaa. Koska oikeasti toivoin, ettei kukaan saisi lapsia kun uskoin, etten itse saa. Sori, jos loukkasin.

Vierailija
27/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista, mä mieluummin leikin ja touhuan niiden kanssa kuin sylittelen.

Vierailija
28/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap antaa taas hyvää kuvaa lapsellisista...

Vierailija
30/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:23"]

Ja kun alan muistella, tuo kaveri ei ole koskaan vapaaehtoisesti jutellut lapsistani. Ja jos olen hänelle kertonut lasteni asioita, ei hän ole kommentoinut niitä oikein mitenkään. Ap

[/quote]

Nokun sun lapset eivät ole kaverin mielestä mielenkiintoisia. Tajuukko? Kaikki eivät ole hulluna just sun lapsiis. Joten keksi  sen kaverin kanssa muuta puhuttavaa kuin lapsesi, jos osaat

Vierailija
31/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä typerää kun se et tungetaan joku lemmikki syliin. Miks vieraaksi tulevan pitää pitää kaikkea sylissä. ???

Vierailija
32/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:06"]Voi luoja. Se ei oo kiinnostunut sun lapsista. En mäkään olis.
[/quote]
Niinhän sä pedofiili täällä vakuuttelet.
Itse ainakin kun vieraat ottivat lapsiani syliin se ei minusta ollut mukavaa, miesten syliin en edes päästänyt.
En tiedä joku torjuttu muisto on että minua olisi pienenä kosketeltu sopimattomasti juurikin jonkun sylissä.

Vierailija
33/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vauvat vaan kammottaa, ovat pieniä ja avuttomia enkä osaa niitä pidellä oikein. Isompien lasten kanssa sujuu taas ihan luontevasti, kun voi puhua, leikkiä, piirtää, askarrella yms.

Vierailija
34/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä tyrkyttänyt muille kuin sylikummille. Anoppi otti kysymättä, muutama kysyi, suurinta osaa ei vois vähempää kiinnostaa. Mä ainakin sylittelen vauvoja mielelläni.

Vierailija
35/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi pitää sylissä? Mieluummin pidän sylissäni vaikka Hermesin laukkuani.

Vierailija
36/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista enkä ole luonteva niiden kanssa. Pieni lämmin, maidolta haiseva lapsi joka voi alkaa rääkymään minä hetkenä hyvänsä, ällöttää ja ahdistaa. Jos kyse ei ole siitä että äiti tarvitsee apua, esim. haluaa käydä vessassa, en halua pitää lasta sylissä ja kerron sen myös kysyttäessä.

Jotkut ihmiset ovat tällaisia. Deal with it.

Vierailija
37/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi lasta mutta en halua pitää toisten vauvoja ei kiinnosta. En ole vauva fani isommista tykkään paljon enemmän

Vierailija
38/38 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:04"]Ai miksikö? Koska hän ei halunnut pitää lastasi sylissään. Ihme kysymys...
[/quote]
Niimpä. Miksi tyrkytät lastasi jonkun syliin?