ASIAKASPALVELU
Kertokaa tähän missä olette saaneet hyvää asiakaspalvelua ja missä huonoa? Kertokaa kokemuksianne. Ja paikkakuntia/paikkoja jos haluatte.
Kommentit (9)
henkkamaukat on ihan p*stä. ne myyjät on aina sellaisia ärsyttäviä naama norsunvitulla ja ei kiinnosta yhtään olla siellä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:51"]henkkamaukat on ihan p*stä. ne myyjät on aina sellaisia ärsyttäviä naama norsunvitulla ja ei kiinnosta yhtään olla siellä.
[/quote]
Eikä siellä kyllä yleensä mitään palvelua saa hyvä, jos joku tervehtii. Mutta heillä onkin niin iso ketju, että on varmaan vara tinkiä asiakaspalvelun laadusta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:51"]henkkamaukat on ihan p*stä. ne myyjät on aina sellaisia ärsyttäviä naama norsunvitulla ja ei kiinnosta yhtään olla siellä. [/quote] Eikä siellä kyllä yleensä mitään palvelua saa hyvä, jos joku tervehtii. Mutta heillä onkin niin iso ketju, että on varmaan vara tinkiä asiakaspalvelun laadusta.
[/quote]
Niinpä! Ne vaan istuu ja arvostelee katseillaan muita. Joskus harvoin tapaa hyviä myyjiä, mutta niitäkin todella vähän.
Sain niin hyvää palvelua Rukalla. Ainakin lapset tykkäsivät, kun se hissinainen aina huomioi ne ja katsoi, että niitä ei ohitella, kun olivat sen verran pieniä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:51"]henkkamaukat on ihan p*stä. ne myyjät on aina sellaisia ärsyttäviä naama norsunvitulla ja ei kiinnosta yhtään olla siellä. [/quote] Eikä siellä kyllä yleensä mitään palvelua saa hyvä, jos joku tervehtii. Mutta heillä onkin niin iso ketju, että on varmaan vara tinkiä asiakaspalvelun laadusta.
[/quote]
Niinpä! Ne vaan istuu ja arvostelee katseillaan muita. Joskus harvoin tapaa hyviä myyjiä, mutta niitäkin todella vähän.
[/quote]
No yleensä kassahenkilökunta on kyllä ainakin omasta mielestäni ihan ystävällistä ja osaavaa, mutta myyjät jotka vaikka järkkäilee osastolla niin eivät kiinnitä mitään huomiota asiakkaisiin. Olen itsekin asiakaspalvelija ja kyllä meilläkin isossa ketjutavaratalossa on ohjeena, että jokaista asiakasta tervehditään ja jos asiakas kysyy/tarvitsee jotakin niin sen hetkinen homma (ellei ole toisesta asiakkaasta kyse) jätetään kesken ja lähdetään palvelemaan.
Huimalassa pidettiin 10 vuotiaalle synttärit. Myyjät olivat tosi iloisia ja lapset reippaita. Huonointa palvelua saanut varmaankin helsinki-vantaan lentoasemalla. En muista kahvilan nimeä.
Helsingin Srockmanin apteekki. Hymytön kassaneiti jolla tuntui olevan päivä pilalla jo ensimmäisen asiakkaan jäljiltä joka satuin olemaan minä. Ne aamuvenyttelyt voi muuten hoitaa kotonakin ettei sitten asiakkaan aikana tartte haukotella ja oikoa itseään.
Terveisin alanvaihtoa suositeleva entinen asiaakkaanne!
Olen itse siis saanut erittäin hyvää palvelua Espoossa, Sellon Carlingsissa. Myyjät ovat aina niin auttavaisia ja iloisia ja ennakkoluulottomia. Ja lisäksi hienoja vaatteitakin!