Nettideittailusta
Olen lähettänyt noin 20 naiselle viestiä ja arvaatkaas mitä. Yksikään ei ole vastannut mitään. Ärsyttävää olisi kiva edes kuulla perusteluja miksi ei halua mennä ees kerran treiffeille munkaa. Olen lähettänyt kauniille sekä ihan tavis naisillekin viestiä mutta nekin saa 100 viestiä miehiltä päivässä joten varaa valita. Mulla ei oo kuiteskaan ylipainoa tai ole mitenkää nyt niin ruma vaikken komea ookkaan. Siks ihmetyttää että edes siedettävän näköiset naiset jota kehtaisi esitellä äidille niin eivät suostu tapaamaan. Naiset miksi ette anna ees mahdollisuutta tutustua? Hurmaisin teidät jos pääsisin ees treffeille. Mä oon kiva ja kiltti mies. Hieman lyhyehkö ja laiha mutta sydänpaikallaan.
Kommentit (27)
Ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö. Profiilikuva vetää naisia. Niinkuin tietysti toisinkinpäin. Näin se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:58"]Nettideittailu on ihan sairasta miehille. Tule hyvä veli pois sieltä paikassa jossa tavalliset miehet ovat nollan arvoisia ja peruspirkot kylpevät huomiossa ja kehuissa. [/quote] haha, tää on nii totta. Sama tapahtuu usein yökerhoissakin jos sukupuolijakauma on liikaa vääristynyt. Oikein pistää vihaks kun perus pirkkoa paljon huonommat matildatkin on huomion keskipisteenä ja kaapii itselleen kermat kakun päältä....
[/quote]
:DDD
Te miehet olette niin naurettavia. Ette tiedä naisten maailmasta mitään.
t. nainen, joka ihan perusnätti ja hoikka, joskus kukaan mies ei tule juttelemaan baari-iltana.
[/quote]
Kuulostaa kamalalta. Että jopa voi mennä kokonainen ilta joskus ilman, että mies tulee juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:58"]Nettideittailu on ihan sairasta miehille. Tule hyvä veli pois sieltä paikassa jossa tavalliset miehet ovat nollan arvoisia ja peruspirkot kylpevät huomiossa ja kehuissa. [/quote] haha, tää on nii totta. Sama tapahtuu usein yökerhoissakin jos sukupuolijakauma on liikaa vääristynyt. Oikein pistää vihaks kun perus pirkkoa paljon huonommat matildatkin on huomion keskipisteenä ja kaapii itselleen kermat kakun päältä....
[/quote]
t. nainen, joka ihan perusnätti ja hoikka, joskus kukaan mies ei tule juttelemaan baari-iltana.
[/quote]
Kuulostaa kamalalta. Että jopa voi mennä kokonainen ilta joskus ilman, että mies tulee juttelemaan.
[/quote]
Niimpä. Tavalliselle miehelle ei tulla ikinä juttelee baarissa. Hirveän rankkaa on naisen elämä.
Olen nainen ja olen tavannut kumppanini netissä. Ollaan oltu nyt yhdessä kolmisen vuotta.
Ehdin olla deittisivustolla noin vuoden. Sinä aikana sain valtavan määrän tosella tyhjänpäiväisiä viestejä ja käsittämätöntä junttimaista vonkausta miehiltä. Jos viestistä näki heti, että se oli minuutissa kirjoitettu ja lähetetty profiilia lukematta parillesadalle, en vastannut mitään tai jos vastasinkin, niin lähinnä vittuilin siitä, että tyyppi ei ole lukenut mun profiilia.
Jos ei lue toisen profiilia, tulee sellainen olo, ettei sitä oikeasti kiinnosta pätkääkään, millaiset asiat mua kiinnostaa, mitä harrastan, millaisista asioista tykkään, millaisista miehistä tykkään ja mitä koko sivulta edes olen etsimässä. Ja jos miestä ei kiinnosta, mikä mua kiinnostaa tai ylipäätään persoonani, ei muakaan kiinnosta kyseinen mies.
Niiden tusinaviestien kanssa kun on vaan niin, että tällaisia "Moi, kiva kuva, nähääks? ;)"-viestejä saattaa tulla naisille kymmeniä päivässä. Sellaiset vaan hukkuu massaan eikä herätä kiinnostusta.
Toinen juttu on se miehen oma profiili. Siihen kannattaa panostaa, sillä naiset lukee niitä. Kerro itsestäsi, laita hyvä ja itsesi näköinen kuva. Kerro, mitä haluat, mikä sua kiinnostaa jne.
Tyhjät profiilit ilman kuvia jäävät helposti myös huomiotta.
Toki, jos kiinnostaa vain yhden yön jutut, niin sekin kannattaa kirjoittaa. On niitä naisiakin, joita kiinnostaa vain seksi. Mutta jos sua kiinnistaa muukin kuin seksi, ölä näytä siltä, että pommitat samanlaisia viestejä pillun toivossa kaikille "ihan ok näköisille" naisille. Se on ärsyttävää ja antaa sinusta huonon kuvan miehenä, ihmisenä ja potentiaalisena kumppanina.
Miksi joku nainen vastaisi just sulle, joka et kerro itsestäsi mitään mistä kiinnostua, etkä osoita mitään kiinnostusta kyseistä naista kohtaan (paitsi ulkonäköä)? Kun itselläni oli ilmoitus eräällä sivulla sain 400 viestiä parina ekana päivänä. Ja näiden 400:n kanssa olisi pitänyt käydä treffeillä ja antaa jokaiselle mahdollisuus? Muutama vuosi olis mennyt jotta olisi jokaista ehtinyt treffaamaan kerran. Kellekään rivin kirjoittajalle joka ei kertonut mitään itsestään en edes vastannut, niitä oli sellainen 200-300 tuosta määrästä... Miksi kiinnostuisin kenestäkään jota ei kiinnosta kuka olen, kunhan nyt jotenkin kivan näköinen pilluteline? Ja joka ei kerro itsestään mitään mihin tarttua, millä erottua?
Jos nainen saa 100 viestiä viikossa, niin täytyy olla aika ammattitason tekstintuottajan viesti ja profiili, että nainen kiinnostuu. Luonnollisesti myös keskitasoa komeampi naamakuva. Sitten vielä oikea asento kuulla menossa, että satut sellaiseen saumaan jossa naisella ei ole mitään suurempaa juttua toisen kanssa menossa. Vähän liian työlästä ainakin omaan makuuni. Mielummin tapailee naisia oikeassa elämässä, jossa riittää että on asialliset vaatteet päällä, osaa keskustella asioista ja ulkonäkö muutenkin jokseenkin kunnossa.
Itse joskus testasin nettideittiä mutta tulin siihen lopputulokseen, että elämässä on parempaakin tekemistä kuin käyttää tunteja aikaa persoonallisiin teksteihin, joita sitten lähettelee naisille jotka eivät ole yhtään sinua kummempia otuksia. Näistä peruspirkoista sitten ehkä joka viides tai kymmenes vastaa. Joista joka viides ehkä lähtee treffeille joskus ellei katoa sitä ennen paikalta kun joku toinen vielä taitavampi ja vähän komeamman valokuvan omaava tuli paikalle.
Bull Mentulan sanoin. Suoraan sanottuna aivan sairasta.
[/quote]