Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa oliiviöljyä!
22.07.2015 |
Olen tähän asti käyttänyt vain rypsiöljyä ruuanlaitossa ja paistamisessa, mutta nyt ajattelun kokeilla oliiviöljyä. Suositelkaa tietämättömälle hyvää perusöljyä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä ja huokea on S-ryhmän rainbow-luomuneitsytöljy.