Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS: Halens ja korttimaksu

Vierailija
22.07.2015 |

Haluaisin varoittaa teitä muut AV-mammat, ettei teille käy samoin kuin minulle.

Tilasin Halensilta vaatteita ja valitsin maksutavaksi Visan, koska se oli maksutavoista ainoa johon ei tule lisäkuluja (laskutuslisä, postiennakko yms). Olen pitänyt luottokortilla maksua turvallisena maksutapana, mutta se edellyttää luotettavaa kauppakumppania, jota Halens EI ole. 

Tilauksen loppusummaan, jonka korttiveloituksen hyväksyin, Halens lisäsi yli 300 euroa! He siis yksipuolisesti muuttivat summaa ja veloittivat summan kortilta ilman mitään uutta hyväksyntää minun osaltani. Käsittämätöntä, että summaa voi tuolla tavalla jälkeen päin muutella miten haluaa!

Minusta tämä on suorannaista huijausta! Minkälaisen loven teidän kuukausibudjettiinne tekisi ylimääräinen 300 euron veloitus tarkkaan harkitsemienne vaatemenojen päälle?

Toki rahat jossain vaiheessa (ehkä? toivottavasti) palautuvat kun paketin palautan, mutta onpahan kuukauden ajaksi ainakin kyseinen summa vähemmin käytettävissä. Älkää siis ikinä maksako kortilla, jos erehdytte Halensilta tilaamaan. He saattavat veloittaa ihan mitä tahansa!!! Itse kyllä kehottaisin kiertämään koko kaupan kaukaa, ei ne niiden tuotteetkaan niin erinomaisia ole!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä luottoyhtiöön ja peru maksu.

Vierailija
2/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Ei kuulemma onnistu, kun kauppa on luvannut palauttaa rahat palautettuani ostokset. Panttaavat siis minun kolmeasataani siihen asti. Selvisipä ainakin, mistä ko kauppa tekee voittonsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos joku yritys tekee kerran virheen, kannattaa boikotoida? Virheitä nyt tapahtuu, se on ap fakta. Ja niitä tapahtuu ihan jokaisilla yrityksillä.

Vierailija
4/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys voi virheet korjata eikä pistää asiakasta maksamaan heidän tekemästä virheestä, eikö? Eikö olisi reilua, että ylimääräinen veloitus palautettaisiin saman tien eikä joskus sitten kun paketin palautus on käsitelty? 

Vierailija
5/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se sun oikea veloitus sitten olisi ollut?

Vierailija
6/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tilausvahvistuksen summa vs. veloitettu summa.

Vierailija
7/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille 300:lle eurolle on laitettu laskuun selitykseksi?

Vierailija
8/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet höperehtinyt jotain! Senkin höperö.

Vierailija
9/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:18"]

Paljonko se sun oikea veloitus sitten olisi ollut?

[/quote]

Tilauksen lopppusumma oli noin 350, veloitus 650

Vierailija
10/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi sanoa, että palauttavat rahat sitten, kun palautat ostoksesi? Jos sä haluatkin pitää kaikki ostoksesi? Kyllä niiden on palautettava se ylimääräinen 300, ei tässä muutakaan vaihtoehtoa ole.

Vierailija
11/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja selitystä ei ollut, sanoivat vain että pahoittelemme hinnanmuutoksia tilauksessasi ja hyvitämme summan kun palautat tavarat

Vierailija
12/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Ei kuulemma onnistu, kun kauppa on luvannut palauttaa rahat palautettuani ostokset. Panttaavat siis minun kolmeasataani siihen asti. Selvisipä ainakin, mistä ko kauppa tekee voittonsa!

[/quote]

Miksi sun pitäisi palauttaa ostoksesi? Niiden pitää palauttaa sun rahat. Tän on pakko olla joku provo..

Vierailija
13/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haalivat rahasi. Siksi niiden nimi on Haalens. T. Funny Asperger

Vierailija
14/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi sun pitäisi palauttaa ostoksesi? Niiden pitää palauttaa sun rahat. Tän on pakko olla joku provo..

[/quote]

Kai ne tajusivat itsekin, etten halua varmaankaan maksaa tuotteista muuta kuin sen hinnan, joka nettisivuilla ja tilauksessani oli.

Laittoivat viestin, että hyvittävät erotuksen kun olen ilmoittanut haluanko pitää tuotteet. Miten eivät voi sitten samantien hyvittää ylimääräistä osuutta ja loppuja sitten normaalisti jos päätän paluttaa jotakin. 

Vierailija
15/18 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:32"]

Ne haalivat rahasi. Siksi niiden nimi on Haalens. T. Funny Asperger

[/quote]

Sinähän sen sanoit! Todellakin näin!

Vierailija
16/18 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtui saman kaltainen juttu. Tilauspäivänä Halens veloitti oikean summan ja parin päivän kuluttua toinen veloitus hieman pienemmällä summalla ja hinnat muuttuneet. 

Vierailija
17/18 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus??

Vierailija
18/18 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottoyhtiöön otat yhteyttä. Sen takia turvallinen maksutapa, että ne vok sen vääränmaksun perua.