Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussa on pakko olla karismaa, sillä ihmiset matkivat minua...

Vierailija
22.07.2015 |

ja vitsailevat jutuillani.

Tein tänne jokin aika sitten keskustelun, jossa mietin olenkohan karismaattinen. Mainitsin mm. siitä, että etenkin puhelimessa puhuessani ihmiset kiinnostuvat minusta vielä enemmän kuin jos en puhu. Mutta he siis tuijottavat minua usein muutenkin, vaikka olisin hiljaa. Tästä joku teki parodiakeskustelun tänne.

Toinen parodiakeskustelu ilmestyi siitä, kun kerroin bussimatkastani, jolla kiinnitin huomiota pariskuntaan, joista toinen oli 100-kiloinen ja toinen hoikka. Miten sekin äityi niin hauskaksi, että siitä piti tehdä uusi parodioiva keskustelu?

Minussa ilmiselvästi on karismaa, sillä olen vaikuttanut muillakin sivustoilla ihmisiin niin vahvasti. Pitäisi varmaan luoda nimimerkki tänne, niin kukaan ei enää voisi esiintyä minuna.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o

Vierailija
2/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattiset ihmiset tuovat hyvää mieltä ympärilleen. Oletko sellainen? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla nyt ei varmaan karismaa mitata, vaan kykyä kirjoittaa hauskaa tai jollain mittapuulla vakavasti otettavaa tekstiä.
Karismaattinen ihminen saa muut ihmiset livenä puolelleen js luo hyvän ilmapiirin, kuten joku jo mainitsikin.

Vierailija
4/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän burgereiden jutuista on hauska tehdä pilkkaa.

Vierailija
5/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut tekevän itsestäsi melkoisen numeron. 

Vierailija
6/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:58"]

Tunnut tekevän itsestäsi melkoisen numeron. 

[/quote]

En ota itseäni niin vakavasti kuin suurin osa ihmisistä...

Vierailija
7/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pelkkä tissi

Vierailija
8/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:55"]

Av:lla nyt ei varmaan karismaa mitata, vaan kykyä kirjoittaa hauskaa tai jollain mittapuulla vakavasti otettavaa tekstiä. Karismaattinen ihminen saa muut ihmiset livenä puolelleen js luo hyvän ilmapiirin, kuten joku jo mainitsikin.

[/quote]

Eli minulla on kyky kirjoittaa hauskasti. Totta. Siinä olet oikeassa. Saan usein yläpeukkuja kun vitsailen omalla tyylilläni. Se on kasvattanut itsetuntoani ja -luottamustani.

Vierailija
9/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:01"]

Av:lla nyt ei varmaan karismaa mitata, vaan kykyä kirjoittaa hauskaa tai jollain mittapuulla vakavasti otettavaa tekstiä. Karismaattinen ihminen saa muut ihmiset livenä puolelleen js luo hyvän ilmapiirin, kuten joku jo mainitsikin.

[/quote]

Eli minulla on kyky kirjoittaa hauskasti. Totta. Siinä olet oikeassa. Saan usein yläpeukkuja kun vitsailen omalla tyylilläni. Se on kasvattanut itsetuntoani ja -luottamustani.

[/quote]

Oletko asperger?

Vierailija
10/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Sitä täytyisi kysyä muilta ihmisiltä.

Vierailija
11/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Oletko asperger?

[/quote]

Ei ole diagnosoitu, mutta olen kyllä tehnyt asperger-testin, sillä monet ovat epäilleet minua sellaiseksi. Sain 145 pistettä.

Vierailija
12/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te aspergerit olette hauskoja, kun teette niin kummallisia päätelmiä toisista ihmisistä.

Vierailija
13/19 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:05"]

Te aspergerit olette hauskoja, kun teette niin kummallisia päätelmiä toisista ihmisistä.

[/quote]

Ei ole diagnosoitu minulla aspergeria. Vaikka sainkin sen 145 pistettä ei se ole riittävä todiste. Ap

Vierailija
14/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitler oli karismaattinen ja loi mielen, jossa hyvällä mielellä tapettiin kansaa. Oli kyllä hyvä mieli.

Vierailija
15/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
16/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:lla nyt ei varmaan karismaa mitata, vaan kykyä kirjoittaa hauskaa tai jollain mittapuulla vakavasti otettavaa tekstiä.

Karismaattinen ihminen saa muut ihmiset livenä puolelleen js luo hyvän ilmapiirin, kuten joku jo mainitsikin.

Arvostuksessasi olet väärässä. Tuo on vain sinun toiveesi karismaattisesta ihmisestä. 

Esimerkiksi jollain poliitikolla voi kannatus jakaantua täysin erilailla eri ihmisten kesken. Ei sillä ole mitään tekemistä hyvyyksien tai ilmapiirin kanssa. 

Vierailija
17/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se.

Vierailija
18/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ihmiset kiinnostuu enemmän jos et puhu puhelimeen mitään. No totta kai, ehkä ne luulee että pyörryit tai kuolit.

Vierailija
19/19 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli testi. Nostin vanhan random kirjoituksen googlen kautta, johon ihmiset kommentoivat sinä-muodossa. Todennäköisyys sille että ap lukisi vastaukset on mitätön. Onko hyvä mieli nyt?

T: kirjoituksen googlesta valinnut random

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi