Oon raskaana fuckbuddylle, kerronko sille?
Haluan siis ehdottomasti abortin. Ei olla nyt hetkeen oltu missään tekemisissä, soitanko vai tekstaanko sille?
Ja sanonko vaan miten asia on eli että oon raskaana ja teen abortin ja halusin vain että tiedät? Vai olenko kokonaan kertomatta?
Ja miten mun pitäis tän abortin kanssa edetä?
Anteeksi tyhmät kysymykset, oon vasta 19 ja mies 27
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:44"]En kyllä kertois miehelle jos en olis ihan varma hänen kannastaan asiaan (siis, että mies ei halua alkaa isäksi). Mun mies ainakaan ei tahtoisi kuulla, sillä hän on aborttivastainen ja hänelle se olis sama kuin kertoisit murhaavasi hänen lapsensa.
[/quote]
Ootteko lestoja..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:44"]
En kyllä kertois miehelle jos en olis ihan varma hänen kannastaan asiaan (siis, että mies ei halua alkaa isäksi). Mun mies ainakaan ei tahtoisi kuulla, sillä hän on aborttivastainen ja hänelle se olis sama kuin kertoisit murhaavasi hänen lapsensa.
[/quote]
"murhaavasi hänen lapsensa", no tuostahan abortissa juuri on kyse, vai mistä sun mielestä? tottakai siinä lopetetaan alkanut ihmiselämä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]
Mieti vielä keskeytystä! Tulet katumaan sitä vielä jonain päivänä. Lapsi tuo elämään niin paljon! Ei ole mitään niin ihanaa kun olla äiti. Keskeytys kulkee mukanasi aina, myös silloin kun alatte haluta lapsia. Mieti tarkkaan!
[/quote]
15 vuoden kuluttua yhtyisin ehkä edelliseen mutta nyt ei todellakaan. Kommentti osoitttaa lähinnä empatiakyvyn puutetta kun ap on jo ilmoitti tekevänsä abortin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]Ja käytettiin siis ehkäisyä, siitä ei tarvi saarnata
[/quote]
Kukaan ei usko tätä. Teillähän tietenkin oli tuplaehkäisy, eikös? Pillerit tmv. ja kondomi?
Siis haluutko sä tosiaan tukihenkilöksi sen tyypin...?Oliskohan kuule jostain kaverista enemmän tukea kun tyypistä jonka kanssa et oo enää ees tekemisissä ja jolle aiot raportoida asian tekstarilla?Olis jotenkin outoa. .
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]
Ja käytettiin siis ehkäisyä, siitä ei tarvi saarnata
[/quote]
on toki vastuullista käyttää ehkäsyä(jos nyt oikeasti käytitte?), mutta yhtä vastuullista, ja vielä vastuullisempaa, on olla harrastamatta seksiä olosuhteissa, jossa mahdollinen raskaus on/ olisi epätoivottu. mutta nämähän on jokaisen omia valintoja.
Ja taas tässäkin ketjussa kaikki hurskastelijat ja lapsifanaatikot saarnaamassa abortin turmiollisuudesta :D Menkää vaikka tanssimaan sateessa, niin saattais angsti helpottaa. Jaxuhaleja joka tapauxessa!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:15"]
Ja taas tässäkin ketjussa kaikki hurskastelijat ja lapsifanaatikot saarnaamassa abortin turmiollisuudesta :D Menkää vaikka tanssimaan sateessa, niin saattais angsti helpottaa. Jaxuhaleja joka tapauxessa!
[/quote]
en todella odotakaa kannatusta täällä kommenteistani, minä siis tuo 36 ja 48, mutta saattaa silti joku herätä ajattelemaan. se toki olisi positiivista.
Itse tulin myös raskaaksi kaukosuhdefuckbuddylle. Ennen kuin sain tietää raskaudesta tapasin nykyisen mieheni. Rv 34 ja nykyinen mies on sitoutunut kantamaan bio-isän vastuun.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]Mieti vielä keskeytystä!
Tulet katumaan sitä vielä jonain päivänä.
Lapsi tuo elämään niin paljon! Ei ole mitään niin ihanaa kun olla äiti.
Keskeytys kulkee mukanasi aina, myös silloin kun alatte haluta lapsia.
Mieti tarkkaan!
[/quote]
Miksi ihmeessä alapeukut?
Tottahan kirjoittaja puhuu!
Abortin tehneet katuvat sitä kuolinvuoteillaan vielä.
Oikeasti, mieti vielä!
[/quote] En ole katunut sekuntiakaan. Jotkin ihmiset eivät oikeasti halua lapsia. 35 vuotiaana ei tunnu missään vaikka kaikilla ystävillä olisi jo lapsia.
[/quote]
Vielä sä ehdit.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:57"]Itse tulin myös raskaaksi kaukosuhdefuckbuddylle. Ennen kuin sain tietää raskaudesta tapasin nykyisen mieheni. Rv 34 ja nykyinen mies on sitoutunut kantamaan bio-isän vastuun.
[/quote]
Mitä ehkäisyä muuten käytitte?
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:57"]Itse tulin myös raskaaksi kaukosuhdefuckbuddylle. Ennen kuin sain tietää raskaudesta tapasin nykyisen mieheni. Rv 34 ja nykyinen mies on sitoutunut kantamaan bio-isän vastuun.
[/quote]
Mitä ehkäisyä muuten käytitte?
Ap
[/quote]
Kortsua, mikä näköjään sitten petti. Onneksi ei tauteja tullut samalla. Loppujen lopuksi poju on kovin odotettu, vaikka isäkuviot ovat sekavat ja bio-isä ei halua pitää ollenkaak yhteyttä niin asiat on ihanasti kun nykyinen mies on ottanut kohtuvauvan täysin omakseen.. niin ne asiat vaan järjestyy..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:08"]Niin makaa kuin petaa. Jos olet valmis harrastamaan seksiä, olet myös valmis ottamaan vastuun seurauksista. Abortti on murha. Murhaaja!
[/quote]
Mieluummin murhaaja kuin äiti.
Niin olen minäkin. En aio kertoa, koska fb on mieheni hyvä ystävä. Korjataan hissuksiin tuhot ja jatketaan eteenpäin, turha vahinkoa lähteä ilmoittelemaan. Ei se mies sillä tiedolla mitään tee.
Vastaavassa tilanteessa en kertonut. Oli hyvä ratkaisu, sekä abortti että asian salaaminen.
Sikiö vittuun ja takas panohommiin
Kertoisin kyllä, vaikka todellakin jännittäisi millainen reaktio sieltä tulee.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]Mieti vielä keskeytystä! Tulet katumaan sitä vielä jonain päivänä. Lapsi tuo elämään niin paljon! Ei ole mitään niin ihanaa kun olla äiti. Keskeytys kulkee mukanasi aina, myös silloin kun alatte haluta lapsia. Mieti tarkkaan! [/quote] Voi vittu mitä paskaa :D
[/quote]
Paljon vaiettu facta on se että abortti voi viedä kyvyn tulla uudelleen raskaaksi. Mietisin vielä ja ottaisin selvää riskeistä. Mutta en vastusta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:44"]
En kyllä kertois miehelle jos en olis ihan varma hänen kannastaan asiaan (siis, että mies ei halua alkaa isäksi). Mun mies ainakaan ei tahtoisi kuulla, sillä hän on aborttivastainen ja hänelle se olis sama kuin kertoisit murhaavasi hänen lapsensa.
[/quote]
"murhaavasi hänen lapsensa", no tuostahan abortissa juuri on kyse, vai mistä sun mielestä? tottakai siinä lopetetaan alkanut ihmiselämä.
[/quote]
Eikö ole selvää, että useimpien koulutettujen ihmisten mielestä alkio tai pieni sikiö ei ole ihminen? Vai väitätkö, että murha on laillista lähes kaikissa kehittyneissä maissa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:24"]Ei ne kulut mutta miten muistelisin, että pitää olla joku tukihenkilö potilaan kanssa kotiutuessa jne? Eli joku on pakko ottaa mukaan?
[/quote]
Ei ole pakko. Mun serkku 18-v teki abortin ihan salassa, ei ollut yhtään ketään siellä mukana. Soitti mulle vaan jostain bussipysäkiltä sairaalan vierestä, että voitko tulla hakeen ja voiko jäädä yöksi kun kukaan muu ei tiedä eikä halua mennä kotiin ihmeteltäväksi.