Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon raskaana fuckbuddylle, kerronko sille?

Vierailija
22.07.2015 |

Haluan siis ehdottomasti abortin. Ei olla nyt hetkeen oltu missään tekemisissä, soitanko vai tekstaanko sille?

Ja sanonko vaan miten asia on eli että oon raskaana ja teen abortin ja halusin vain että tiedät? Vai olenko kokonaan kertomatta?

Ja miten mun pitäis tän abortin kanssa edetä?

Anteeksi tyhmät kysymykset, oon vasta 19 ja mies 27

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytettiin siis ehkäisyä, siitä ei tarvi saarnata

Vierailija
2/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin kyllä viestiä. Voitte sit miettiä ehkäisyä tästä eteenpäin. Osallistuuko hän mahdollisiin toimenpidekuluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vähän vaikea. Mä ite kertoisin ja odottaisin toiselta ehkä pientä tukeakin prosessin ajan. Tosin sänkykamarisuhde vois olla sen jälkeen entinen. Mutta sun ratkaisus

Vierailija
4/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:22"]Mä laittaisin kyllä viestiä. Voitte sit miettiä ehkäisyä tästä eteenpäin. Osallistuuko hän mahdollisiin toimenpidekuluihin?
[/quote]

En tiedä kun en ole hänelle vielä kertonut, tein vasta tänään testin. Kuinka kallista abortti on tehdä?

Vierailija
5/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se sinusta välittää. Varmaan vaatii sinua tekemäänkin abortin jottei hänen tarvitse maksaa elatusmaksuja saati sitten leikkiä isää. Ei tarvitse edes kertoa miehelle.

Vierailija
6/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on ainoa ihminen jolle haluan tästä kertoa, hävettää ja ällöttää koko juttu niin paljon. Onneksi mies on ihan fiksu ja uskoisin että on tässä tukena.

Vierailija
7/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti maksaa sen päiväpoliklinikka maksun verran. En kyllä tiedä mitä se nykyisin on. Joitain kymppejä.

Vierailija
8/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkä kertoisi, hoitaisin asian pois alta kaikessa hiljaisuudessa. Mutta jos kertoisin niin laittaisin vaan viestiä ja sillä hyvä. Ei mitään suurieleistä ja dramaattista, hän erehtyy ehkä luulemaan että loppujen lopuksi haluat pitää lapsen ja mennä naimisiin! Kylmästi vaan että kävi vahinko mutta asia on jo hoidossa.

Vierailija
9/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä keskeytystä!
Tulet katumaan sitä vielä jonain päivänä.
Lapsi tuo elämään niin paljon! Ei ole mitään niin ihanaa kun olla äiti.

Keskeytys kulkee mukanasi aina, myös silloin kun alatte haluta lapsia.

Mieti tarkkaan!

Vierailija
10/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, mielestäni miehellä on oikeus tietää vaikka oletkin jo varma päätöksestäsi. Hänelle puolet abortin kuluista maksettavaksi ja sinulle parempi ehkäisy käyttöön, esim. kierukka. Saat abortin soittamalla neuvolaan ja kertomalla päätöksestäsi, he antavat sinulle ajan lääkärille joka laittaa lähetteen naistentautien poliklinikalle. Siellä ultrataan ja saat lääkkeet ja ohjeistuksen niiden ottamiseen.

Vierailija
11/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies haluaakin pitää lapsen?

Vierailija
12/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:25"]Abortti maksaa sen päiväpoliklinikka maksun verran. En kyllä tiedä mitä se nykyisin on. Joitain kymppejä.
[/quote]

Noin 70 euroa.

Vierailija
13/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:25"]Tää mies on ainoa ihminen jolle haluan tästä kertoa, hävettää ja ällöttää koko juttu niin paljon. Onneksi mies on ihan fiksu ja uskoisin että on tässä tukena.
[/quote] Niin ehkä nyt on tukenasi mutta entä sitten vuoden tai parin päästä? Voiko teillä olla yhteistä tulevaisuutta ainakin siten että ottaa lapsen huomioon? Suosittelen että teet abortin. Et ainakaan parin vuoden päästä haikaile sitä mennyttä elämääsi jolloin sait tehdä mitä halusit.

Vierailija
14/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]Mieti vielä keskeytystä!

Mieti tarkkaan!
[/quote]
Sama
Mieti vielä.

Vierailija
15/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]Mieti vielä keskeytystä!

Mieti tarkkaan!
[/quote] Voi vittu mitä paskaa :D

Vierailija
16/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:25"]Tää mies on ainoa ihminen jolle haluan tästä kertoa, hävettää ja ällöttää koko juttu niin paljon. Onneksi mies on ihan fiksu ja uskoisin että on tässä tukena.
[/quote] Niin ehkä nyt on tukenasi mutta entä sitten vuoden tai parin päästä? Voiko teillä olla yhteistä tulevaisuutta ainakin siten että ottaa lapsen huomioon? Suosittelen että teet abortin. Et ainakaan parin vuoden päästä haikaile sitä mennyttä elämääsi jolloin sait tehdä mitä halusit.
[/quote]

MÄ NIMENOMAAN HALUAN ABORTIN IDIOOTTI

Vierailija
17/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:27"]Mieti vielä keskeytystä!

Mieti tarkkaan!
[/quote] Voi vittu mitä paskaa :D
[/quote]

No niinpä, en halua miksikää mammaksi :DD

Vierailija
18/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:25"]Tää mies on ainoa ihminen jolle haluan tästä kertoa, hävettää ja ällöttää koko juttu niin paljon. Onneksi mies on ihan fiksu ja uskoisin että on tässä tukena.
[/quote]

MÄ NIMENOMAAN HALUAN ABORTIN IDIOOTTI
[/quote] HIENOA ELÄMÄSI ON PELASTETTU IDIOOTTI

Vierailija
19/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:24"]Tuskinpa se sinusta välittää. Varmaan vaatii sinua tekemäänkin abortin jottei hänen tarvitse maksaa elatusmaksuja saati sitten leikkiä isää. Ei tarvitse edes kertoa miehelle.
[/quote]

Miksette lue näitä aloituksia kunnolla??

Vierailija
20/60 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päättänyt tehdä abortin, älä kerro. Hoida se kaikessa hiljaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi