Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteissa olette tunteneet itsenne tyhmäksi?

Vierailija
22.07.2015 |

Kun täällä aina puhutaan muiden toilailuista, olisi aika kertoa niitä omia "olen niin tyhmä" -hetkiä. Menikö baari-ilta pilalle liian kovan humalan takia? Etkö tiennyt, missä Gambia sijaitsee? Kuinka pitkään luulit, että Tove Jansson on mies? Pääsikö sammakko suusta sukujuhlissa?

Antaa tulla vaan, tähän ketjuun saa kertoa kaikki typerimmät möläytykset, luulot ja sekoilut!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin miehen äidin ensimmäistä kertaa sanoin "voi miten nuorelle näytät. Et yhtään 64-vuotiaalle."
Mies kuiskasi että äitinsä on vasta 54-vuotias.. ai että hävetti.

Vierailija
2/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaalimato.com on puutarhasivusto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina mieheni seurassa, koska jaksaa huutaa aina kuinka tyhmä olen.

Vierailija
4/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritin änkyttää Serbialaiselle miehelle silloisilla huonoilla serbian kielen taidoilla mihin pitää mennä. Sitten se purskahti nauruun ja sanoi että osaa suomea, kiusasi vain. Siitä sitten tutustuttiin ja nykyään ollaan hyviä kavereita :)

Vierailija
5/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina koska olen tyhmä

Vierailija
8/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:03"]Kun tapasin miehen äidin ensimmäistä kertaa sanoin "voi miten nuorelle näytät. Et yhtään 64-vuotiaalle."
[/quote]

Mikä tässä oli hävettävää? Ei tuo mikään loukkaus ainakaan ollut. Vai tekikö ilmapiiri tokaisustasi hävettävän?

Vierailija
9/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän täällä ennenkin. Olin käynyt jättämässä viimeisen version väitöskirjasta ja elämä hymyili. Uusi auto oli alla ja päätin tankata sen. Ajoin mittarin viereen ja sitten huomasin, katopa perskelettä, bensaluukku onkin toisella puolella. "Kerrankos sitä, heh, uudessa autossa", kommentoin terassilla istuville raksamiehille, jotka kruisailuani todistivat. Fiksuna tyttönä otin ja kiersin bensamittarin autolla. No totta helvetissä se luukku oli e-del-leen väärällä puolella. Siinä vaiheessa äijät räkättivät ihan kuset housussa.

Niin että silloin tunsin itseni tyhmäksi. Terveisiä tutuille.

Vierailija
10/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:03"]Kun tapasin miehen äidin ensimmäistä kertaa sanoin "voi miten nuorelle näytät. Et yhtään 64-vuotiaalle."
[/quote]

Öö :D onko tapanasi yleensäkin keksiä ihmisten iät päästäsi ja sanoa ne ääneen? Outoa. Erittäin outoa.

Vierailija
11/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:27"]Kun yritin änkyttää Serbialaiselle miehelle silloisilla huonoilla serbian kielen taidoilla mihin pitää mennä. Sitten se purskahti nauruun ja sanoi että osaa suomea, kiusasi vain. Siitä sitten tutustuttiin ja nykyään ollaan hyviä kavereita :)
[/quote]

-.- serbialaiselle. suomalaiselle. norjalaiselle. ruotsalaiselle. espanjalaiselle.

Vierailija
12/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kirjoitan yhdyssanat väärin, vaikka vahingossakin.

Vierailija
13/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:53"]Aina kun kirjoitan yhdyssanat väärin, vaikka vahingossakin.
[/quote]

No älä. Olen tiedottaja ja todellakin osaan kirjoittaa. Sitten kun tekemässäni tiedotteessa on joku norsun kokoluokkaa oleva typo - AAAAARGH. Pahin oli kielenhuoltohenkisen henkilöstöpäällikkömme ja minun yhteistekele, jossa ihan painetussa sanassa ilmoitettiin, että "työ on sopiva opiskelialle". Hävetti niin, että piti mennä kaljalle.

Vierailija
14/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:03"]Kun tapasin miehen äidin ensimmäistä kertaa sanoin "voi miten nuorelle näytät. Et yhtään 64-vuotiaalle."
[/quote]

Öö :D onko tapanasi yleensäkin keksiä ihmisten iät päästäsi ja sanoa ne ääneen? Outoa. Erittäin outoa.
[/quote]

Ei :D olin varmaan ajatuksissani, tai unohdin iän. Mulle normaalia kun mielessä on 100 asiaa samaan aikaan.

Vierailija
15/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyhmä 24/7. Pitäisikö vielä tuntea jotain? 

Vierailija
16/16 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:27"]Kun yritin änkyttää Serbialaiselle miehelle silloisilla huonoilla serbian kielen taidoilla mihin pitää mennä. Sitten se purskahti nauruun ja sanoi että osaa suomea, kiusasi vain. Siitä sitten tutustuttiin ja nykyään ollaan hyviä kavereita :)
[/quote]

-.- serbialaiselle. suomalaiselle. norjalaiselle. ruotsalaiselle. espanjalaiselle.
[/quote]

Jos tossa oli ideana pieni alkukirjain, se oli virhe koska eka kirjotin Serbia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi