Epäromanttisella tavalla alkaneet suhteet, kokemuksia!
Kertokaa lohduttavia tarinoita, miten epäromanttisesta suhteen alusta voi tulla jotain hyvää! Itse harmittelen kovasti oman seurusteluni alkua; mies jahtasi minua ja minä jahtasin ex-miestäni, työntäen nykyistä miestäni tietoisesti etäälle, vaikka hänestä ihmisenä pidinkin.
Soutamisen ja huopaamisen jälkeen voin rehellisesti sanoa rakastavani miestäni ja olevani onnellinen, mutta mitään kaunista tarinaa ei ole kerrottavana tuleville lapsille tai nykyisille kyselijöille (mm. vanhemmat), että miten olemme tavanneet ja rakastuneet. Kaikki olettavat, että se on ensisilmäyksellä ollut menoa, ja muilta pareiltakin kuulee vain ihania ja romanttisia tarinoita. Minua nolottaa ja harmittaa se miten asiat oikeasti menivät, vaikka nykyisyys on tietenkin tärkeintä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:30"]Ei se kauhean romanttista ollut kun tavattiin pidätyksen merkeissä ekaa kertaa.[/quote]
Pystyitkö kuitenkin pidättämään loppuun saakka vai tuliko housuun?
[/quote]
Tottakai hoidin työn loppuun. Ongelmana siinä oli se kun miestä nauratti, ilmeisesti kutitti se kun laitoin käsirautoja.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]Kävin maksullisella ja huora pölli kännykkäni. Pyysin sitten kadulla vastaantulleelta naiselta kännykkää lainaan, että sain soitettua liittymäni katki. Kiitokseksi halusin tarjota kahvit ja siitä se sitten lähti.
[/quote]
Taidan tuntea sut. :D
[/quote]
Oh, awkward
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]Kävin maksullisella ja huora pölli kännykkäni. Pyysin sitten kadulla vastaantulleelta naiselta kännykkää lainaan, että sain soitettua liittymäni katki. Kiitokseksi halusin tarjota kahvit ja siitä se sitten lähti.
[/quote]
Taidan tuntea sut. :D