Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zürihin lentokenttä

Vierailija
22.07.2015 |

Heippa! Olen lähdössä huomenna matkalle, ja meillä tulee olemaan 14 h välilasku Sveitsissä, Zürihissa. Pitkä vaihtoaika on ensimmäinen meidän matkahistoriassa, tällä kertaa matkakohteeseemme ei ollut tarjolla parempia vaihtoehtoja matkamme ajankohdalle.. Emme siis ole ottaneet hotellia, pystyykö kentällä nukkumaan? Kyllä useilla kentillä näkyy turisteja nukkumassa, mutten itse ole joutunut niin tekemään.
-
Eli onko täällä kokemuksia Zürihin kentästä? Kehtaako siellä nukkua penkeillä tms? Onko iso vai pieni kenttä? En nyt odotakaan mitään Frankfurtin kentän kokoista, mutta verrattuna esim HKI-Vantaan kenttään?
Kannattaisiko sittenkin varata läheltä mahdollisesti hotelli? Pitkä jatkolento kyseessä, joten en tiedä, haluanko ensiksi makoilla kentällä ja sen jälkeen lentää hikisenä 8h...
-
Onko kellään myöskään kokemuksia swissairista? Ei paljoa keskusteluita löytynyt netistä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swissair on toimiva yhtiö, Zurichin kenttä yksi viihtyisimpiä, jossa olen käynyt. Yöpymisestä siellä en osaa sanoa mitään. Mutta junalla keskusta on saavutettavissa nopeasti, joten menisin sinne ainakin syömään ja kävelemään.

Tsekkaa kentän sivut.

Vierailija
2/2 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:13"]Swissair on toimiva yhtiö, Zurichin kenttä yksi viihtyisimpiä, jossa olen käynyt. Yöpymisestä siellä en osaa sanoa mitään. Mutta junalla keskusta on saavutettavissa nopeasti, joten menisin sinne ainakin syömään ja kävelemään.

Tsekkaa kentän sivut.
[/quote]

Kiitos! Tosiaan tutkin aiemmin kentän sivuja, mutta en kovinkaan ajatuksella. Täytyy katsoa uudelleen. Muistelin, että siellä olisi ollut jotain maksullisia lepotuoleja ja sitten hotelli tuntiveloituksella, mutta oli minusta melko kallis ja huonolaatuinen.. Voi olla, että junalla suuntaamme keskustaan.. Hyvä, jos on toimiva yhtiö ja viihtyisä kenttä. Emmeköhän pärjää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi