Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh!! Iskin eilen baarista naisen, joka osoittautui transsukupuoliseksi

Vierailija
22.07.2015 |

Huh huh, melkein jo harrastettiin seksiä. Onneksi oli valot päällä niin mitään ei päässyt käymään. Oli kyllä hyvin osannut itsensä meikata ja laittaa, vasta makuuhuoneessa totuus selvisi. Olen järkyttynyt.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:44"]

Ei sitten ollutkaan ihmisenä kiinnostava?

[/quote]

Oli kiinnostava, mutta yllätys oli vaan nyt melkoinen. Olisin toivonut näkeväni PILLUN PIPPELIN SIJASTA! Siinä niitä oli sitten kaks pippeliä pystyssä samaan aikaan. Näytin jätkälle saman tien missä on ulko-ovi! En todellakaan alkanut homox, mä oon 100% hetero. T. Ap

[/quote]

Olisit vetänyt vaan tylysti perseeseen.

Vierailija
22/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele olihan meillä ihanaa seksiä:)

[/quote]

Hei niin olikin!! En tiennyt, että käyt kans täällä :D Sulle jäi mun numero. Laita viestiä! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:47"]Haha :D Oon miettinytkin joskus, että kertooko nuo esim jo baarissa, että löytyy vehkeet, vai sanooko vasta sitten kämpillä "YLLÄRIII". Miksei voi ajoissa sanoa? n20
[/quote]

Jos mä sekstailen jonkun miehen kanssa niin kyllä kerron taustastani.

Transsukupuolinen nainen

Vierailija
24/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:47"]

Haha :D Oon miettinytkin joskus, että kertooko nuo esim jo baarissa, että löytyy vehkeet, vai sanooko vasta sitten kämpillä "YLLÄRIII". Miksei voi ajoissa sanoa? n20

[/quote]

Kuulemma jotkut uskovat ja toivovat, että jos joku on heistä kiinnostunut, se johtuu heidän persoonallisuudestaan.
[/quote]

Eikös tämä koske kaikkia naisia (tai naiseksi pukeutuneita)..

Vierailija
25/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaan sanonu että hame päälle ja peppu ylös , ja antanut palaa.

Vierailija
26/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:44"]

Älä valehtele olihan meillä ihanaa seksiä:)

[/quote]

Hei niin olikin!! En tiennyt, että käyt kans täällä :D Sulle jäi mun numero. Laita viestiä! Ap
[/quote]

Tekis taas mieli sexii:)

Vierailija
27/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, eikös se käynyt niinpäin että sinut iskettiin? Aika robusti naismaku saa olla, että transuun erehtyy.

Vierailija
28/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:15"]

Nooo, eikös se käynyt niinpäin että sinut iskettiin? Aika robusti naismaku saa olla, että transuun erehtyy.

[/quote]

Aika moni transu hakkaa persejalkaisen av-mamman mennen tullen.

Vierailija
29/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oli kiinnostava, mutta yllätys oli vaan nyt melkoinen. Olisin toivonut näkeväni PILLUN PIPPELIN SIJASTA! Siinä niitä oli sitten kaks pippeliä pystyssä samaan aikaan. Näytin jätkälle saman tien missä on ulko-ovi! En todellakaan alkanut homox, mä oon 100% hetero. T. Ap

[/quote]

Mitään et olisi menettänyt jos olisit antanut tapahtumien edetä, päin vastoin sinulle olisi voinut aueta uusi, upea maailma ja kaunis ihmissuhde. Vähintäänkin olisit tänään yhtä kokemusta rikkaampi.

Vierailija
30/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:15"]

[/quote]

Aika moni transu hakkaa persejalkaisen av-mamman mennen tullen.
[/quote]

Ja myös transsukupuolinen nainen

Vierailija
31/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyly loppu illalle. Itselleni kun ei ole tullut tuollaista tapausta eteen, olisin kyllä ihan mielenkiinnosta jäänyt juttelemaan että miltä se elämä näyttää teikäläisen näkökulmasta. Vaikka sori nyt vain, hommat ei kyllä minulta neidin kanssa onnistukaan.

Vierailija
32/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies joutuu lähtemään tuota varten ihan Thaimaan lomalle, olet onnenpoika!

Eikä kerta homoa tee, varsinkin kun kyseessä on leidari.

[/quote]

Miksi sitä homon leimaa pitää niin pelätä, varsinkaan jos et kerro asiasta kenellekään? Mulle on ihan sama mitä naisella on haarojen välissä, jos kemiat muuten pelaa ja ilmassa on seksuaalista kipinää. Olisi ihanan piristävää vaihtelua ottaa naiselta suihin, sen jälkeen nuolla "pimppiä" oikein ahnaasti ja työntää kalu hellistä sisään ja rakastella aamuun asti. En näe enkä tunne siinä mitään homoa.

Vierailija
33/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:30"]

[/quote]

Miksi sitä homon leimaa pitää niin pelätä, varsinkaan jos et kerro asiasta kenellekään? Mulle on ihan sama mitä naisella on haarojen välissä, jos kemiat muuten pelaa ja ilmassa on seksuaalista kipinää. Olisi ihanan piristävää vaihtelua ottaa naiselta suihin, sen jälkeen nuolla "pimppiä" oikein ahnaasti ja työntää kalu hellistä sisään ja rakastella aamuun asti. En näe enkä tunne siinä mitään homoa.

[/quote]

hellästi

Vierailija
34/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:50"]

[/quote]

[/quote]

Tosimiehen puhetta:)

Vierailija
35/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No tuota sä et usko itsekään jos kerran oli vielä ihan kiinnostavaa ja molemmilla pippelit pystyssä. Mä olen 100% varma että sua harmittaa kun et kokeillut jotain uutta ja kiihottavaa ;)

Vierailija
36/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vetänyt perseeseen, ja antanut sen taas nussia sua kakkoseen, fantasioin että saisin jonain päivänä munaa perseeseen kauniilta mieheltä vaikka olenkin hetero ja parisuhteessa naisen kanssa.
-Mies 28v

Vierailija
37/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:35"]

Olisin vetänyt perseeseen, ja antanut sen taas nussia sua kakkoseen, fantasioin että saisin jonain päivänä munaa perseeseen kauniilta mieheltä vaikka olenkin hetero ja parisuhteessa naisen kanssa. -Mies 28v

[/quote]

Voit ihan rehellisesti sanoa olevasi bi-seksuaali, ellei se jää vain fantasiatasolle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän