Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitäisi olla neitsyt ja miehen ei?

Vierailija
22.07.2015 |

Joitkut henkilöt vaativat että naisensa on oltava neitsyt heidän tavatessaan, mutta miehen ei itse tarvitse olla.

Mikä logiikka tässä on, eikö ole vain ja ainoastaan oikein että jos haluat neitsyen niin olet itsekkin!

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen nainen kirjoitti:

Kyllä tämä vanhanaikainen ajattelu joskus kokonaan loppuu. Olemme kehittyneet jo viimeisen 50 vuoden aikana paljon. Mummolleni neitsyys oli itsestään selvä kunnia-asia kun meni naimisiin, äiti ”oli sillälailla” (hänen häveliäät omat sanansa) jo kihlausaikana ensimmäisen sulhonsa kanssa ja sitten sen toisen josta tuli isäni. Ja minä sain kasvaa vapaasti.

Tietysti on maita, joissa on vielä paljon eri arvoja miehille kuin naisille, ja tottakai se on väärin ja sääli. Mutta milläs sen ”ulkopuolelta” muutat, kun en edes halua matkustaa mihinkään sellaiseen maahan jossa eletään keskiaikaa.

Ei tasan varmasti lopu. Se on geneissä ihan siinä missä naisten turvata toimeentulo.

"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita. Nuoret ovat siten edenneet pitkälle siitä ajasta, jolloin mentiin naimisiin ensimmäisen kumppanin kanssa. Sukupuolierojen katoaminen on melko tuore asia, sillä vielä 1990-luvulla miesten samainen keskiluku oli keskimäärin kolme korkeampi (9) kuin vastaavasti naisilla (6)."

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Ja? Mikä on pointti? Väitteeseen se ei ainakaan vastannut. Jos loppuu, niin se johtuu vain siitä, että parisuhteita ei enää ole.

Ihan vaan halusin osoittaa, ettei trendi tosiaankaan ole sellainen, että neitsyyden vaatimus olisi jossain miesten geeneissä.

Vierailija
82/89 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on kerrasta ohi eikä se mitenkään määritä ihmistä tai hänen arvoaan. Käsitteenäkin se on keinotekoinen, koska usein neitsyyttä ei voi mitenkään edes todistaa, ja se "neitsyys" saattaa mennä ihan vain tamponin laiton yhteydessä, omaan kehoon tutustuessa, urheillessa jne. jne.

Eikä se, että on kokenut, tee miehestä parempaa rakastajaa. Mun mies oli neitsyt, kun tutustuttiin. Itse olin seurustellut ja harrastanut seksiä, mutta tuo nykyinen mieheni on ylivoimaisesti paras rakastaja.

Ihmisten pitää päästä näistä pinttyneistä käsityksistä ja nähdä muut ihmiset ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomat pojat tuosta lähinnä meuhkaavat. Syy: pelko, ettei osaa eikä riitä.

Väärin, siellä reiässä voi odottaa sukupuolitauteja.

No jos noin huolestuttaa, sen uuden kumppanin kanssa voi sopia, että molemmat käy testeissä ennen kuin pannaan paljaalla, jos molemmilla on ollut suojaamatonta seksiä toisten kumppaneiden kanssa. Ei oo vaikeeta.

Vierailija
84/89 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on perinteinen näkökulma asiaan. Joissain kulttuureissa edelleenkin arvostetaan suuresti naisen neitsyyttä, vaikka miehet voivat harrastella suhteita enemmänkin. Tyttären neitsyys saattaa olla kunnia-asia isälle.

Aina ihmetten että keiden kanssa miehet sitten niitä suhteita harrastelevat?

Maksullisten?

Vanhojen leskirouvien?

Jos naisten siis pitää olla neitsyitä naimisiin mennessään.

Eikä sitä uskalla seksiin ryhtyä ennen naimisiin menoa koska jos mies tuleekin toisiin ajatuksiin ja neitsyys on mennyt, niin ei enää kelpaa kenellekään.

Ei kai noin ajattelevia miehiä paljon liene.

Vierailija
85/89 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies jolle on teini-iästä lähtien ollut selvää etten voisi seurustella naisen kanssa joka on harrastanut seksiä toisen miehen kanssa. Minua etoo ajatus että edes suutelisin naista joka on imenyt toisen miehen alapäätä. Kyse ei ole uskonnosta, olen ateistiksi kasvatettu, luulen että miehiin on vain biologisesti sisäänrakennettu vaisto vältellä "käytettyjä" naisia. Toki useimmilla miehillä kiimaisuus taitaa painaa vaakakupissa enemmän kuin etominen ja sen takia he kykenevät ainakin seksisuhteisiin ei puhtoisten naisten kanssa.

Olen jo kolmekymppinen joten todennäköisyyteni löytää seurustelukumppani ei ole kovin suuri, silti ajattelen että on kaikkien kannalta parempi että elän mieluummin yksin kuin naisen kanssa jota en osaisi parisuhteessa arvostaa kuten jokainen ihminen parisuhteessaan ansaitsee tulla arvostetuksi.

Vierailija
86/89 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvin monet miehet ovat neitsyitä vielä 30-vuotiaana.  Sitähän he itsekin itkevät, eivät saa naista.

Itselläni on ollut kaksi kumppania jotka ovat olleet neitsyitä, siis miehiä.  Toisen kanssa seurustelinkin sitten reilun vuoden vaikka alku olikin hankalaa hänen epävarmuutensa takia.

Vierailija
87/89 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista vaativat miehet pelkäävät tulevansa verrattua naisen aiempiin kumppaneihin.

No varsin ymmärrettävää. Naiset eivät ole kovin hienotunteisia verratessaan esim kokoa ja kykyä yms. Lisäksi naisten kokemukset ovat pääasiassa niiden paremman puoleisten miesten kanssa, Mikä ihme se on että vertailu pelottaa? Oikeastaan tavis voi olla varma , että on sieltä huonoimmasta päästä siinä pitkässä listassa.

Vierailija
88/89 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta mielestäni epävarma ei ole mies joka uskaltaa seistä vaikka yksin sellaisen asian takana johon uskoo, vaan epävarmoja ovat he joille kaikki käy. Eli itse asiassa jos kohtaisin suomalaisen miehen joka kehtaisi sanoa ääneen toivovansa tulevan puolisonsa olevan neitsyt, pitäisin miestä poikkeuksellisena, nimittäin poikkeuksellisen rohkeana.

Vierailija
89/89 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa kokematon mies! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme