Tapailen miestä joka ei kehu eikä imartele
Onko se yleistäkin? En ole tällaista tavannut aiemmin, yleensä miehet koittavat olla mahdollisimman mukavia ja ovat vähän ylihuomioiviakin. TÄmä tapaus ei ole sellainen, joka sanoisi sen mitä nainen haluaisi kuulla. Mutta mielestäni se on vaan positiivinen asia, ei varmasti sano mitään ylimääräistä. On hän sentään sanonut, että tykkää minusta :)
Kommentit (28)
Minä tapailin jonkun aikaa tuollaista miestä, ei edes ensi huumassa saanut sanottua mitään positiivista, häntä olisi kyllä pitänyt kehua ja kompata koko ajan. No paljastui sitten pahimman luokan pers.häiriöiseksi m*****si.
Eli minusta ei ole normaalia ja asia taitaa vaivata itseäsikin, koska tänne siitä kirjoitit.
Suomalainen vanhan liiton mies - ei puhu turhaa eikä pussaile tai koskettele liikaa.
En tietä vaivaako se mua, mutta kyllä olen sen pistänyt merkille. Olen tapaillut häntä jo reilu puoli vuotta. kovin huomaavainen mies muuten ja kiltin oloinen. Vähän ujo, että eikö hän vaan uskalla sanoa mitään ääneen..
AP
Minun mielestäni kehut ja imartelut pitää ansaita. Ihmisillä on myös erilaisia käsityksiä, mikä on seksikästä, älykästä tai mielenkiintoista. Jos suhteesi muuuten toimii, niin kyllä se mies vielä romanttiseksi yltyy, kun on oikea ajankohta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:08"]
Minun mielestäni kehut ja imartelut pitää ansaita. Ihmisillä on myös erilaisia käsityksiä, mikä on seksikästä, älykästä tai mielenkiintoista. Jos suhteesi muuuten toimii, niin kyllä se mies vielä romanttiseksi yltyy, kun on oikea ajankohta.
[/quote]
Kehut, imartelut ja kritiikki eivät ole objektiivisia, "ansaittavissa" olevia asioita. Ne ovat heijastumia antajan ajatusmaailmasta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:08"]
[/quote]
Kehut, imartelut ja kritiikki eivät ole objektiivisia, "ansaittavissa" olevia asioita. Ne ovat heijastumia antajan ajatusmaailmasta.
[/quote]Kyllä, ja myös tunne-elämän kokemisesta. Ansainta-ajatus on aivan metässä.
Onko olemassa ihmisiä, jotka ei kehu sanomalla sitä ääneen vaan pelkästään olemuksellaan. Jos käyttäytyminen ja eleet on normaalin huomioivia ja tunnet itsesi pidetyksi, tarvitaanko niitä sanoja? Jos ei esim. omassa lapsuudessa ole juurikaan kehuttu, voi toisten kehuminen ja imartelu tuntua vaikealtakin, vaikka hänen tekisikin mieli olla sinulle ihana.
Miehet ei kehu ja imartele kuin korkeintaan suhteen alkuhuumassa, jos silloinkaan. Asiaa ei auta yhtään, vaikka itse kehuisit miestä tai muuten yrittäisit "ansaita" kehut.... Vuolaasti kehuva mies on erittäin epäilyttävä ja taka-ajatus on aina olemassa. :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:27"]Miehet ei kehu ja imartele kuin korkeintaan suhteen alkuhuumassa, jos silloinkaan. Asiaa ei auta yhtään, vaikka itse kehuisit miestä tai muuten yrittäisit "ansaita" kehut.... Vuolaasti kehuva mies on erittäin epäilyttävä ja taka-ajatus on aina olemassa. :)
[/quote]Ahdasmielinen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:56"]
Suomalainen vanhan liiton mies - ei puhu turhaa eikä pussaile tai koskettele liikaa.
[/quote]
Tämä kuulostaa ihan minun mieheltäni. Välillä tuntuu siltä, että tuliko valittua väärä mies. Ja mitään muuta vikaahan ei ole kuin se, että kaipaisin tosiaan enemmän fyysistä läheisyyttä ja kehuja.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:51"]TÄmä tapaus ei ole sellainen, joka sanoisi sen mitä nainen haluaisi kuulla. Mutta mielestäni se on vaan positiivinen asia, ei varmasti sano mitään ylimääräistä :)
[/quote]
Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sua vuosien saatossa alkaa vituttamaan tuo ja rankasti. ;)
Miksi epätervettä käytöstä (kehumattomuutta) puolustellaan? Jo parisuhdeneuvojien mukaan normaali kehuminen on hyvä tapa näyttää arvostavansa toista. Ei se roskapussin vieminen ole kuin askare, miksi Suomessa ihmiset alistuvat siihen, ettei toiselle voi kertoa miten mahtava ja hyvännäköinen on?
Yhtälailla lapsia kuuluu kehua normaaleissa määrin ja ei-ehdollisesti, jotta lapselle muodostuu terve itseluottamus.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:56"]
[/quote]
Tämä kuulostaa ihan minun mieheltäni. Välillä tuntuu siltä, että tuliko valittua väärä mies. Ja mitään muuta vikaahan ei ole kuin se, että kaipaisin tosiaan enemmän fyysistä läheisyyttä ja kehuja.
[/quote]
kehut pitää ansaita
Lässynlässynlää. Pahimmalla miesvihapalstalla mitä maa päällään kantaa, vaaditaan mieheltä kehuja ja huomioita? Menkääpäs luuskat ihan ensin sinne peilin eteen ja miettikää omaa käytöstänne.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:35"]
Miksi epätervettä käytöstä (kehumattomuutta) puolustellaan? Jo parisuhdeneuvojien mukaan normaali kehuminen on hyvä tapa näyttää arvostavansa toista. Ei se roskapussin vieminen ole kuin askare, miksi Suomessa ihmiset alistuvat siihen, ettei toiselle voi kertoa miten mahtava ja hyvännäköinen on?
Yhtälailla lapsia kuuluu kehua normaaleissa määrin ja ei-ehdollisesti, jotta lapselle muodostuu terve itseluottamus.
[/quote]
Ole vaiti. Kehuja tulee kun on tehnyt jotain sen etee: hyvä ruokaa, siivonnut, lait tanut päälleen seksikkäät vaatteet. Miksi pitäis kehua ilman mitään syytä?! Vittu täällä on taas näitä itsepettäjiä ja eskapisteja. Ehkä Ap:ssa ei vaan yksinkertaisesti ole mitään kehumisen arvoista....
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:35"]Imartelu on pillunvonkaamista.
[/quote]Siis joko helvetin kyyniset akat tai Old School ukot linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:35"]
[/quote]
Ole vaiti. Kehuja tulee kun on tehnyt jotain sen etee: hyvä ruokaa, siivonnut, lait tanut päälleen seksikkäät vaatteet. Miksi pitäis kehua ilman mitään syytä?! Vittu täällä on taas näitä itsepettäjiä ja eskapisteja. Ehkä Ap:ssa ei vaan yksinkertaisesti ole mitään kehumisen arvoista....
[/quote]
:D Ahaa. Taas joku vitun vajakki eksynyt keskusteluun.
Sua ei ole lapsuudessa kehuttu ja ymmärrän kyllä senkin, olet rasittava ja paska arvoton olento.
Mustasukkaiset miehet käyttäytyvät noin. Syyllistyvät myös vähättelyyn.
nimim. kokemusta on