Olen kauhea ihminen: sain selville miehen sähköpostin salasanan
Ja menin katsomaan, sillä tuntuu, että joku on ollut jo jonkin aikaa pielessä.
Mies näköjään poistaa lähes kaikki sähköpostinsa, sillä pidemmältä ajalta ei ole sähköposteja... Löysin ilmoituksia Facebook-viesteistä, neljältä eri päivältä, yhdeltä naiselta. Ekassa viestissä nainen kysyi nukuitko hyvin. Toisena päivänä kaksi viestiä: "ok" ja "menetkö?". Seuraavana aamuna nainen vastannut itse, ettei aikonut mennä. Neljäntenä päivänä on vaan kirjoittanut "moi".
Facebookiin pääsin samalla salasanalla. Keskustelusta oli kaikki viestit poistettu, paitsi sieltä näkyy, että mies on ensin tervehtinyt naista ja nainen sitten vastannut tuon viimeisen viestin.
No mammat, nyt analyysiä kehiin. Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa?
Kommentit (70)
AP busted, yleensähän sitä alkaa epäilemään puolisoa niistä jutuista mitä itse tekee. AP on nyt ihastunut johonkin opiskelutoveriinsa, jonka kanssa tekee kahdestaan jotakin esitelmää hiljaisessa kirjastossa saman pienen pöydän ääressä. AP katsoo opiskelutoveriaan huultaan purren ja hiuksiaan pyöritellen, pikkarit märkinä.
Minun exäni jäi kiinni pettämisestä juuri noin: ei viestien takia, vaan puuttuneiden viestien takia.
Hän ei koskaan poistanut mitään viestejä. Sitten yhtäkkiä puhelimeen tuli tekstari, hän sanoi pomonsa laittaneen sen. Kun pyysin nähdä, ei sitä enää ollutkaan. Jne.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:36"]Kyllä itselläni hälytyskellot soisi ja lujaa.
Kuten aina sanotaan, vaistoon kannattaa luottaa..
Olen myös itse ollut vastaavassa tilanteessa, vaisto sanoi että jokin on vikana. Tutkin miehen puhelimen, vaikka aina olin ollut sellaista vastaan, ikinä aiemmin puhelimeen tms kajonnut ja mieheeni luottanut aina. Paljastui pettäminen. Eli sanoisin, että luota vaistoosi.
[/quote]näköjää moni nainen menee kyttää miehensä puhelinta tai sähköpostii. Mitä jos mies tekis sen teille? Hirvee valitus alkais ja itkisitte siitä että mies ei luota teihin.
Se oli silti iha ok et sulle selvis se pettäminen. Mut silti, on aika törkeää mennä kattoo toisten viestejä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:33"]Provo olet.
Tai sitten rikollinen. Poliisin pakeille vaan.
[/quote]:D Konstaapeli, tunnustan! Luin mieheni sähköpostia. Put me in jail!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:33"]Provo olet. Tai sitten rikollinen. Poliisin pakeille vaan. [/quote]:D Konstaapeli, tunnustan! Luin mieheni sähköpostia. Put me in jail!
[/quote]Rikoshan tuo on.
Kyllä tuo sellaiselle kuulostaa, että siitä voi kehkeytyä jotain. Jatkuvat päivittäiset yhteydenotot, "miten nukuit?", jne... Kannattaa ehkä nyt jo ottaa asia keskusteluun miehen kanssa. Hänen tulee tehdä naiselle selväksi, että on onnellisesti varattu. Tai sitten eroatte.
Onneksi olkoon, olet syyllistynyt rikokseen. Miehesi ei.
Analyysi: erotkaa. Jos et pysty puhumaan miehelles vaan pitää urkkia yksityisviestejä niin luottamusta ei ole ja ero ainoa vaihtoehto.
Eikös siinä kun avaa facebook keskustelun, näe jos joku on linjoilla. Ite ainakin voisin vaan moikata linjoilla olevaa tuttua ja se siitä
No, oma mieheni jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa siten, että jätti sähköpostinsa auki padille ja kun minä avasin laitteen selaimen, aukesi samalla myös hänen sähköpostinsa. Ja kyllä, sen jälkeen olen aika ajoin tsekkaillut miehen fb-tilin ja sähköpostin, koska en vaan enää luota. Tietääkseni mies ei ole varsinaisesti pettänyt, mutta eipä tuntunut ihan hirveen kivalta nähdä miehen bonganneen jonkun toisen deittipalstalta. Meillä on varmaan ihan normaali parisuhde, pienet lapset ja vähän keskinäistä aikaa. Nykyään sivusuhteen pitäminen on vähän helvetin helppoa, kun halukkaita löytää netistä pilvin pimein. Tässäkin tapauksessa se toinen nainen oli niin ikään naimisissa ja äiti, nuorin vasta puolivuotias ja haki seuraa deittipalstalta.