Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauhea ihminen: sain selville miehen sähköpostin salasanan

Vierailija
22.07.2015 |

Ja menin katsomaan, sillä tuntuu, että joku on ollut jo jonkin aikaa pielessä.

Mies näköjään poistaa lähes kaikki sähköpostinsa, sillä pidemmältä ajalta ei ole sähköposteja... Löysin ilmoituksia Facebook-viesteistä, neljältä eri päivältä, yhdeltä naiselta. Ekassa viestissä nainen kysyi nukuitko hyvin. Toisena päivänä kaksi viestiä: "ok" ja "menetkö?". Seuraavana aamuna nainen vastannut itse, ettei aikonut mennä. Neljäntenä päivänä on vaan kirjoittanut "moi".

Facebookiin pääsin samalla salasanalla. Keskustelusta oli kaikki viestit poistettu, paitsi sieltä näkyy, että mies on ensin tervehtinyt naista ja nainen sitten vastannut tuon viimeisen viestin.

No mammat, nyt analyysiä kehiin. Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:27"]Kehittelet draamaa. Onko sulla tylsää? Kysy suoraan sun mieheltä, jos sua askarruttaa joku asia. Kerro ainakin, että sait selville salasanan ja pyydä, että vaihtaa sen. Tuollainen vaklailu syö sun itsetunnon ja luottamuksen kokonaan. [/quote] Pettäjäthän myöntävätkin pettämisen suoralta kädeltä.. Ööö. En tiedä yhtään pettäjää, joka olisi myöntänyt kuin vasta pakon edessä.

[/quote]

Jep, eli mitään ei ole tehtävissä, kun puoliso alkaa epäillä. Ihan sama mitä toinen sanoo, valehtelee kuitenkin, ja ihan sama, ettei mitään todisteita pettämisestä laittomasta viestien penkomisesta löydy, se epäilys ei katoa mihinkään. Vai katoaako se muka jonkun mielestä sillä, että miehen puhelimessa ei ole raskauttavia viestejä?

Vierailija
2/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista keskustelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä ettei sinulla ole facebookia ja näinollen provosi kaatui jo aloitukseen. ei tule sähköpostiin mitään kopioita fb viesteistä, ei millään.

kauniita unia.

Vierailija
4/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään parisuhteessa oleva henkilö saa edes tervehtiä vastakkaista sukupuolta olevaa? ? Koska siltä tuo kuulostaa että miehesi on tervehtinyt jotain naista. Ei mikään ihme et ihmiset pettää koko ajan jos oma kumppani on noin sairaalloisen mustis.

Vierailija
5/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:50"]

kuulostaa siltä ettei sinulla ole facebookia ja näinollen provosi kaatui jo aloitukseen. ei tule sähköpostiin mitään kopioita fb viesteistä, ei millään.

kauniita unia.

[/quote]

Kyllä miehen sähköpostiin tulee. En tiedä tuleeko kaikista viesteistä. Sähköpostit ovat tulleet tunteja sen jälkeen, kun viestit Facebookiin, sähköposteissa siis näkyy nuo viestit kokonaisuudessaan ja lähetysaika. Mulla ei tule mitään ilmoituksia omaan sähköpostiini.

Vierailija
6/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään parisuhteessa oleva henkilö saa edes tervehtiä vastakkaista sukupuolta olevaa? ? Koska siltä tuo kuulostaa että miehesi on tervehtinyt jotain naista. Ei mikään ihme et ihmiset pettää koko ajan jos oma kumppani on noin sairaalloisen mustis.

[/quote]

Saa tervehtiä. Tiedän, että miehelläni on naispuolisia tuttuja ja se on mulle ok, mutta mun vaisto sanoo, että tässä on jotain mätää. Mies on parisuhteessamme se mustasukkainen osapuoli, häntä häiritsee kun menen tapaamaan opiskelukavereitani, kaveripoikaani joka on homo... jne...

Ap, niin kuin myös viesti 5

Vierailija
7/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita unia.

[/quote]

Kyllä minulle tulee sähköpostiin ilmoitus. Onkohan se sitten jostain asetuksista kiinni?

Vierailija
8/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:36"]Kyllä itselläni hälytyskellot soisi ja lujaa. Kuten aina sanotaan, vaistoon kannattaa luottaa.. Olen myös itse ollut vastaavassa tilanteessa, vaisto sanoi että jokin on vikana. Tutkin miehen puhelimen, vaikka aina olin ollut sellaista vastaan, ikinä aiemmin puhelimeen tms kajonnut ja mieheeni luottanut aina. Paljastui pettäminen. Eli sanoisin, että luota vaistoosi. [/quote]näköjää moni nainen menee kyttää miehensä puhelinta tai sähköpostii. Mitä jos mies tekis sen teille? Hirvee valitus alkais ja itkisitte siitä että mies ei luota teihin. Se oli silti iha ok et sulle selvis se pettäminen. Mut silti, on aika törkeää mennä kattoo toisten viestejä.

[/quote]

Kyllä minun mieheni pääsee sähköpostiini ja fasetunnuksenkin tietää. Ei haittaa ollenkaan. Aikaisemmin hänenkin fasensa oli usein auki koneella kunnes alkoi säännöllisesti sulkemaan sen lähtiessään. Totta kai tulin epäluuloiseksi ja myöhemmin sieltä löytyikin hyvin paljastava ketju toisen naisen kanssa.

Vierailija
9/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tiedän ex mieheni @osoitteen ja FB salasanat.. ja En tod. ole kiinnostunut mitä sille dorkalle kuuluu. UNOHDA! Olisiko sun aika mennä elämässä eteenpäin!!

Vierailija
10/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi = mulla on ikävä

Vierailija
12/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:14"]Nyt nainen on puolestaan tervehtinyt miestä. Keskustelu on siis mennyt näin:

Mies: Moi

Nainen: Moi (eilen illalla)

Nainen: Moi (nyt päivällä)

Ei muita viestejä. Mitä järkeä moikkailla Facebookissa joka päivä?

Ap
[/quote]
Minkälainen ihminen oikeesti suuttuu moikkailuviesteistä?? Ja on väärin kirjautua muiden tileille ilman lupia. Ihme tyyppi tuo ap..

Vierailija
13/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täytyypä siis alkaa vahimaan, keille se vaimoni moikkailee! Naisten mielestä moi = mulla on ikävä, joten kunnon nyrkkisauna odottaa kotona, mikäli moikkaillut jollekin päivän aikana. Tutkin tietysti sähköpostit ja facebookit ja jos siellä on jollekin muulle meihelle kuin meikäläiselle moikannut, niin auta armias!

Vierailija
14/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli itkeä. Olen töissä ja nyt tauolla kävin katsomassa miehen Facebookin... Mies oli ensin kysynyt miten menee. Sitten oli sanonut naiselle, että ikävöi tätä aina. Voiko tämä olla enää viatonta? Mitä mä teen. Mitä mä teen mitä mä teen.

Ap

Vierailija
15/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa ja itkettää ja kädet tärisee. Mitä mä teen. Miksi mies sanoisi toiselle, vieraalle naiselle, jonka kanssa ovat olleet FB-kavereita muutaman kuukauden, että ikävöi tätä aina. Mua oksettaa.

Vierailija
16/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:12"]Mun tekee mieli itkeä. Olen töissä ja nyt tauolla kävin katsomassa miehen Facebookin... Mies oli ensin kysynyt miten menee. Sitten oli sanonut naiselle, että ikävöi tätä aina. Voiko tämä olla enää viatonta? Mitä mä teen. Mitä mä teen mitä mä teen.

Ap
[/quote]

Ei ole viatonta. Se pettää. Olen pahoillani. Jos ei olisi salattavaa niin viestejä ei edes poisteltaisi. Koita pärjätä työvuoro loppuun ja sitten äijä pihalle.

Vierailija
17/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 ei näytä Ap:n käsialalta.

Vierailija
18/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 02:25"]

63 ei näytä Ap:n käsialalta.

[/quote]

Kiva analyysi. Olisipa totta. Ap

Vierailija
19/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olen pahoillani! Nyt nostat ukon seinälle ja vaadit selitystä kun kotion pääset! Tsemppiä. Nyt sun on pakko avata suusi. Sanot vaikka että mies oli jättänyt fesensä auki koneelle!!!

Vierailija
20/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mainitse viestien lukemisesta, saattaa oikeasti rapsahtaa sakko jos mies vittuuntuneena tekee ilmoituksen. Sano vaikka että tuttu kertoi/oli bongannut miehen toisen kanssa tms. tai sitten et selittele yhtään mitään. "Sulla on toinen, ULOS!"