Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauhea ihminen: sain selville miehen sähköpostin salasanan

Vierailija
22.07.2015 |

Ja menin katsomaan, sillä tuntuu, että joku on ollut jo jonkin aikaa pielessä.

Mies näköjään poistaa lähes kaikki sähköpostinsa, sillä pidemmältä ajalta ei ole sähköposteja... Löysin ilmoituksia Facebook-viesteistä, neljältä eri päivältä, yhdeltä naiselta. Ekassa viestissä nainen kysyi nukuitko hyvin. Toisena päivänä kaksi viestiä: "ok" ja "menetkö?". Seuraavana aamuna nainen vastannut itse, ettei aikonut mennä. Neljäntenä päivänä on vaan kirjoittanut "moi".

Facebookiin pääsin samalla salasanalla. Keskustelusta oli kaikki viestit poistettu, paitsi sieltä näkyy, että mies on ensin tervehtinyt naista ja nainen sitten vastannut tuon viimeisen viestin.

No mammat, nyt analyysiä kehiin. Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaa?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti toi "moi" on koodi, että nyt on hyvä hetki, voit soittaa.

Vierailija
22/70 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanitte tästä?
Sovittiin pari vuotta sitten miehen kanssa, että saa tutkia toistemne kännykät ja vaihdettiin salasanat. En ikinä tutkinut (miehestä en tiedä, hän on todella mustasukkainen ihan pienestäkin). Paitsi eilen tutkin. Mies on jiku aika sitten lähettänyt jollekin selvästi entuudestaan tutulle naiselle viestejä, että "olet seksikäs ja kaunis jne ja olisivat ehdottomasti yhdessä, jos asuisivat lähempänä toisiaan".
WTF?
En nyt halua erota tällaisen takia tietysti, mutta kyllä meni luottamus vähän heikoille. Ja tosiaan mies on se mustasukkainen ollut meillä, minä en koskaan ennen. Mitä tekisitte? Paljastaisitteko lukeneenne viestit ja kysyisittekö selitystä vai pitäisittekö omana tietona niin kauan kuin ei näytä olevan oikeaa seksisuhdetta tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen on puolestaan tervehtinyt miestä. Keskustelu on siis mennyt näin:

Mies: Moi

Nainen: Moi (eilen illalla)

Nainen: Moi (nyt päivällä)

Ei muita viestejä. Mitä järkeä moikkailla Facebookissa joka päivä?

Ap

Vierailija
24/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut jo Facebookin viestiarkiston?

Vierailija
25/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän on poistellu viestejä? Ihan mielenkiintoista. Seuraa tilannetta, älä vielä puutumitenkään.

Vierailija
26/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittelet draamaa. Onko sulla tylsää? Kysy suoraan sun mieheltä, jos sua askarruttaa joku asia. Kerro ainakin, että sait selville salasanan ja pyydä, että vaihtaa sen. Tuollainen vaklailu syö sun itsetunnon ja luottamuksen kokonaan.

Vierailija
27/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot toiminut todella törkeästi tunkeutumalla miehesi henkilökohtaiseen sähköpostiin. Jättäisin sut samantien, jos olisit kumppanini, koska vaikea tuollaisen jälkeen olisi enää luottaa. Toivottavasti tää on provo.

Vierailija
28/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo olet.

Tai sitten rikollinen. Poliisin pakeille vaan.

Vierailija
29/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja poistan sähköpostistani kaikki turhat viestit, millä en tee enää mitään. Onko minulla jotain salattavaa, ei. Mutta en kyllä tiedä miksi jotain naista kiinnostaisi mieheni unet, kun hänellä ei naispuolisia ystäviä ole. Ei multakaan kukaan randomi äijä kysele facebookissa miten on uni maistunu joten vähän kummallista kyllä.

Vierailija
30/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni hälytyskellot soisi ja lujaa.

Kuten aina sanotaan, vaistoon kannattaa luottaa..
Olen myös itse ollut vastaavassa tilanteessa, vaisto sanoi että jokin on vikana. Tutkin miehen puhelimen, vaikka aina olin ollut sellaista vastaan, ikinä aiemmin puhelimeen tms kajonnut ja mieheeni luottanut aina. Paljastui pettäminen. Eli sanoisin, että luota vaistoosi.

Vierailija
31/70 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 08:27"]Kehittelet draamaa. Onko sulla tylsää? Kysy suoraan sun mieheltä, jos sua askarruttaa joku asia. Kerro ainakin, että sait selville salasanan ja pyydä, että vaihtaa sen. Tuollainen vaklailu syö sun itsetunnon ja luottamuksen kokonaan.
[/quote]
Pettäjäthän myöntävätkin pettämisen suoralta kädeltä.. Ööö.
En tiedä yhtään pettäjää, joka olisi myöntänyt kuin vasta pakon edessä.

Vierailija
32/70 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:14"]Nyt nainen on puolestaan tervehtinyt miestä. Keskustelu on siis mennyt näin:

Mies: Moi

Nainen: Moi (eilen illalla)

Nainen: Moi (nyt päivällä)

Ei muita viestejä. Mitä järkeä moikkailla Facebookissa joka päivä?

Ap
[/quote]
Minkälainen ihminen oikeesti suuttuu moikkailuviesteistä?? Ja on väärin kirjautua muiden tileille ilman lupia. Ihme tyyppi tuo ap..
[/quote]

Kuten sanottu, toi "Moi!" on selvä koodi. Ap, mitä kuuluu?

Vierailija
33/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla seuraamatta viestejä :( Olin iltavuorossa töissä, ja mies on silloin kirjoitellut tuon naisen kanssa. Ei mitään suoraa flirttiä, mutta rivien välistä olen lukevinani jotain, joka vaikuttaa oudolle. Mies sanoo mm. olevansa kuin tuo nainen, romanttinen. Että heidän kaltaisilleen elämä on vaikeaa. Mies olisi halunnut soittaa naiselle ja vaikuttaa muutenkin olevan innokkaampi keskustelemaan. Keskustelun alku on poistettu.

Mä en vaan jotenkin voi uskoa, että mies olisi kiinnostunut tuosta naisesta. Varsinkin kun meillä menee nyt ihan hyvin. Eikä nainen ole jotenkin ollenkaan miehen tyyppiä. Tai ehkä minä en sitten ole :(

Ap

Vierailija
34/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko laitettua sinne asetuksen, että fb lähettää kaikki uudet viestit myös sinun sähköpostiosoitteeseesi?

Ehkä toi moikkailu on jokin systeemi, että kun toinen kirjoittaa tuon "Moi" -viestin, niin vastaanottaja tajuaa kaivaa äänettömällä olevan kakkospuhelimensa esille. Tai jotain.

Vierailija
35/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:20"]

Saatko laitettua sinne asetuksen, että fb lähettää kaikki uudet viestit myös sinun sähköpostiosoitteeseesi?

Ehkä toi moikkailu on jokin systeemi, että kun toinen kirjoittaa tuon "Moi" -viestin, niin vastaanottaja tajuaa kaivaa äänettömällä olevan kakkospuhelimensa esille. Tai jotain.

[/quote]

En mä halua mitään tuollaista asetusta laittaa. Ja näköjään ei tule kaikki viestit miehen sähköpostiin. Kaikki tulleet sähköpostit on "poistetut"-kansiossa eli vielä löydettävissä. Ei miehellä varmastikaan ole mitään kakkospuhelinta. Räplää kyllä usein puhelinta, koska on sillä netissä - niin mitä sitten ikinä tekeekään... Ap

Vierailija
36/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap rauhallisesti. Ei vaikuta vakavalta. Tarkkaile kuitenkin vähän tilannetta ja panosta nyt teidän suhteeseen :)

Vierailija
37/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä löysin pienen salapoliisityön jälkeen tuon naisen deitti-ilmoituksen netistä. On ainakin pari viikkoa sitten etsinyt suhdetta.

Ap

Vierailija
38/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että miehesi saa ilmoituksen, jos fb-tilille on kirjauduttu joltakin muulta laitteelta kuin hänen pääsääntöisesti käyttämältään? Jos itse käyn fb:ssä vaikka vanhempieni koneelta, tulee sähköpostiin ilmoitus että nyt on kirjauduttu toiselta laitteelta.

Vierailija
39/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää tai ainakin suunnittelee pettämistä.

Vierailija
40/70 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:46"]Tiedäthän, että miehesi saa ilmoituksen, jos fb-tilille on kirjauduttu joltakin muulta laitteelta kuin hänen pääsääntöisesti käyttämältään? Jos itse käyn fb:ssä vaikka vanhempieni koneelta, tulee sähköpostiin ilmoitus että nyt on kirjauduttu toiselta laitteelta.
[/quote]

Ja sähköpostissa sama, tai siis mulla tulee tekstari kun sähköpostiin kirjaudutaan .