Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu jos et saa aamukaffea juuri sillä hetkellä kun haluaisit¿

Vierailija
22.07.2015 |

Tuntuuko teilläkin sellaista painetta päässä ja levottomuutta? Tuntuu kamalalta jos joutuu vaikka käymään lähikaupassa ennen aamukahvia? xd minulla ainakin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaltahan se tuntuu! Mutta minulla ei esiinny levottomuutta, vaan olen ennemmin ihan koomassa.

Vierailija
2/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:22"]Tuntuuko teilläkin sellaista painetta päässä ja levottomuutta? Tuntuu kamalalta jos joutuu vaikka käymään lähikaupassa ennen aamukahvia? xd minulla ainakin.
[/quote]

Ensimmäisenä ainakin kiinnitän huomiota sanan "KAFFE" käyttäjään...

Vierailija
4/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 04:44"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:22"]Tuntuuko teilläkin sellaista painetta päässä ja levottomuutta? Tuntuu kamalalta jos joutuu vaikka käymään lähikaupassa ennen aamukahvia? xd minulla ainakin.
[/quote]

Ensimmäisenä ainakin kiinnitän huomiota sanan "KAFFE" käyttäjään...
[/quote]

XD kaffea kitaan

Vierailija
5/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltä että ihan pakko ottaa tuo mun AUDI TT ja ajaa sillä omalle auto(t)tallille ja sieltä niistä 32 autosta valita tietenkin se jaguaari ja siitä sitte maailman parhaimpaan leipomon Fazerin tehtaalle ja siitä kurvaten takas tontin pihaan, ja juoda kuppi kahvia, siltä musta tuntuu ja ei oo paineista tietoakaan :D

Vierailija
6/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miltäkö tuntuu!? Mur. Murrrrrrr. Siinä ne tärkeimmät.

Vierailija
7/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäläisenä juon aamuisin KAHVEETA enkä kaffetta.

Vierailija
8/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 10:52"]Miltä tuntuu? Epätoivoiselta. Ellen saa kahvia sen jälkeenkään pää menee oudoksi ja tukkoisuus (aivosumu), väsy, ja lopuksi päänsärky kuin joku tuntisi hehkuvan keihään pään läpi. Vaikka silloin saisin kahvia ja särkylääkkeitä ei päänsärky ihan helpolla mene ohi.
[/quote] Tuo on ainakin mulla yks kahvin ja pienen väsymyksen sivuvaikutus, siis tuo olo päässä...me No like

Vierailija
9/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yekisi mieli heittää kahvinkeitin seinään. Onneks en ole koskaan sitä tehny :D

Mut olen erittäin raivotautinen jos en saa kahvia aamulla herättyäni. Olen erittöin pahasti riippuvainen

Vierailija
10/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:41"]Mun yekisi mieli heittää kahvinkeitin seinään. Onneks en ole koskaan sitä tehny :D

Mut olen erittäin raivotautinen jos en saa kahvia aamulla herättyäni. Olen erittöin pahasti riippuvainen
[/quote] heitä ja kato miten käy :D

Vierailija
11/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:15"]Hämäläisenä juon aamuisin KAHVEETA enkä kaffetta.
[/quote]

Ja minä juon oikeasti ihan vain kahvia xd ap

Vierailija
12/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä alkaa särkeä ja vain kahvi helpottaa. Riippuvuushan tämäkin on, mutta pienempi vaiva ylläpitää kun vierottaa itseään. Kokeiltu on. Ekat kaksi päivää ilman kahvia nukuin, seuraavat kaksi päivää en saanut unta ollenkaan. Sitten tulin tulokseen, ettei se ole tämän arvoista. Etenkin kun nautin myös sen mausta suuresti.

Vierailija
13/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osata huomioida ja ignoroida on kyllä taito. Kyllä uskon siihen mihin haluan uskoa.

Vierailija
14/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva uskoa kahvin keittimeen hyllyssä.

Vierailija
15/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 09:11"]Päätä alkaa särkeä ja vain kahvi helpottaa. Riippuvuushan tämäkin on, mutta pienempi vaiva ylläpitää kun vierottaa itseään. Kokeiltu on. Ekat kaksi päivää ilman kahvia nukuin, seuraavat kaksi päivää en saanut unta ollenkaan. Sitten tulin tulokseen, ettei se ole tämän arvoista. Etenkin kun nautin myös sen mausta suuresti.
[/quote]

Tuntuisi helkkarin oudolta lopettaa kahvin juonti. Kahvinjuonti? Hävettää etten tiedä kumpi on oikein, vaikka olen äikkäpoliisi.
Niin ja jos kaffen kittaus ei mene överiksi niin miksi edes yrittää lopettaa. NIIN!

Vierailija
16/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh juuri keittelin aamukahvit mut mies on yöllä vetänyt viimeset maidot.
Juon siis mehua ja ootan et mies käy kaupassa. Sit ku se vaivautuu.
Ei tunnu painetta vaan sekunnin ajan ärsytyi ku katoin jääkaappiin.

Vierailija
17/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ja oksettaa, suu ja nielu rutikuivat. Vettä ei voi laittaa tai tulee oksu

Vierailija
18/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu? Epätoivoiselta. Ellen saa kahvia sen jälkeenkään pää menee oudoksi ja tukkoisuus (aivosumu), väsy, ja lopuksi päänsärky kuin joku tuntisi hehkuvan keihään pään läpi. Vaikka silloin saisin kahvia ja särkylääkkeitä ei päänsärky ihan helpolla mene ohi.

Vierailija
19/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta se tuntuu.

Vierailija
20/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ryyppäämisen tänään ja pitäs saada kahvia mitta kin jätin paketin maisystäväni luo, voi perkele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän