Suihinoton opettaminen
avovaimoni ei osaa ollenkaan ottaa suihin mikä vituttaa raskaasti.
siinä hommassa on jotain sellaista mitä hän ei kertakaikkiaan tajua. Hän tekee jotain ihan outoa jäykkää likettä suullaan mikä jo näyttääkin niin vaivalloiselta, että ei paljon herätä intoa. Hän tekee välillä niin vimmaista liikertä päällään, että luulisi melkein päästä heittävän. Välillä taas minua sattuu reuhtominen. Rytmi on ihan väkinäistä ja mitä sattuu. Posket kipeytyy heti eli suorituksen kesto on max minuutti. Hän ei myöskään kykene lainkaan runkkaamaan samalla kuin imee, jotenkin hänen koordinaationsa ei vaan riitä niihin kahteen liikkeeseen yhtä aikaa. Ohjeitakaan ei saisi antaa, koska se loukkaa, että eikö hän sitten osaa tehdä oikein. Voi vittu, ei tosiaan osaa. Koko homma on niin naurettavan pielessä, että sitä on vaikea edes kuvailla. Tai uskoa että siihen voisi tulla mitään muutosta. Joku ihan onneton koordinaation, lihasten heikkouden, rytmitajun ja toisen tuntemusten kuulostelun totaalinen kyvyttömyys saa aikaan kelvottoman yrityksen. Hän on tuossa asiassa niin totaalisen huono, että hän ei itse edes tajua olevansa huono.
voisiko joku luoda vähän uskoa vaikka siihen, että ei tuo nyt niin valtavan tärkeä asia tässä elämässä ole, koska uskon että hänen on mahdotonta oppia tuota asiaa. Muuta varsinaista vikaa kun ei ihmisessä pahemmin olekaan. Asia vaan ottaa välillä todella paljon päähän kun olen aiemmin saanut nauttia oikein kunnon imuista.
Kommentit (14)
Sitä ei vaan kiinnosta oraalinen puoli.Kyllästynyt sellaiseen. Ei läheskään kaikki naisetkaan halua saada miehen päätä jalkoväliin.
Kukjas muu kuin sinä voisi avovaimoasi opettaa. No tietenkin joku jolla on kärsivällisyyttä ja taitoa saada naisesi kiinnostumaan suihinotosta. Päästä vaimo kylille opettelemaan
Voin opettaa sun vaimoas kaikessa rauhassa ,
No kerro nyt meille muille että miten se pitäisi sitten tehdä!
No tuohan kuulostaa ihan omalta vaimoltani! Just tollasta meillä ja ei toivoakaan, että voisi oppia imemäån, ei vaan ole edellytyksiä. Pärjään kun käyn ehkä kerran vuodessa imettämässä jollain muulla.
Olisitte tyytyväisiä että edes yrittää. Itse en oo saanut nykyiseltäni IKINÄ suuhoitoa.. Mutta kun kaikki muut asiat suhteessa on enemmän kuin hyvin, niin pakko yrittää pärjätä ilman..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 06:29"]Mä voin tulla ottamaan sulta suihin t.nainen länsi-suomesta
[/quote]
Mä voisin nauttia seurastasi. t.mies länsi-suomesta
Mä otin n vuosibsitten elämäni ensimmäisen kerran suihin. Olin mieliharjoitellut sen. Olen kuulema luonnonlahjakkuus. Ja nyt tekis kalua suuhun kokoajan mieli. T. N40 uusimaa
Mikset voisi vain sanoa kiltisti, tietysti hieman kaunistellen että joo teet ihan "ok" mutta saanko neuvoa sinua, siis ystävällisesti yrittäisit neuvoa. Tai edes kertoa ja vihjailla, mistä jutuista pidät siinä asiassa.
Mun muijakaan ei osaa ottaa suihin. Vaikka mä olen kuinka paljon yrittänyt kertoa mitä tehdä niin ei. Se ei sen takia onnistu kun muija on aina oikeessa ja mä väärässä. Niinhän useinmiten on muijien kanssa, niitä kun yrittää neuvoa/opastaa niin suuttuvat vaan. Ja aina on muutekin joku väärin...
Ei sen puoleen, ei yksikään aikaisemmistakaan ole osannut ottaa suihin. Vaikka kuinka ole yrittänyt että käsittelee sitä kuin tikkaria tai jäätelöä ja pientä kiusottelua niin silti riuhdotaan, yritetään runkata esinahka irti ja raavitaan hampailla. En halua naiseltani runkkausta, sitä pystyn tekeen itsekin. Haluaisin nautittavan ja kiireettömän hetken veijarilleni. Ei tarvita muuta kuin reilu ote peniksen juuresta ja terskan hoitelua mutta ei. En ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa.
M49
Mun muijakaan ei osaa ottaa suihin. Vaikka mä olen kuinka paljon yrittänyt kertoa mitä tehdä niin ei. Se ei sen takia onnistu kun muija on aina oikeessa ja mä väärässä. Niinhän useinmiten on muijien kanssa, niitä kun yrittää neuvoa/opastaa niin suuttuvat vaan. Ja aina on muutekin joku väärin...
Ei sen puoleen, ei yksikään aikaisemmistakaan ole osannut ottaa suihin. Vaikka kuinka ole yrittänyt että käsittelee sitä kuin tikkaria tai jäätelöä ja pientä kiusottelua niin silti riuhdotaan, yritetään runkata esinahka irti ja raavitaan hampailla. En halua naiseltani runkkausta, sitä pystyn tekeen itsekin. Haluaisin nautittavan ja kiireettömän hetken veijarilleni. Ei tarvita muuta kuin reilu ote peniksen juuresta ja terskan hoitelua mutta ei. En ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa.
M49
Jahas, tuli ylläoleva pariin kertaan vaikka molemmat lähetykset päätyivät virheilmoitukseen...
Mä voin tulla ottamaan sulta suihin t.nainen länsi-suomesta