Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän ajan sisällä huomannut että useat miehet katselevat minua

Vierailija
27.02.2022 |

Ja olenkin nyt jäänyt koukkuun siihen fiilikseen, mikä tulee kun huomaan kivannäköisen miehen katsovan minua sillä silmällä. Jostain syystä minua katsoo kiinnostuneena vain sellaiset miehet, joita itsekin pidän hyvännäköisinä. Toki jotkut paljon vanhemmat, ei ollenkaan vetävän näköiset miehet joskus tuijottavat, mutta välttelen katsekontaktia heihin :D

Olen siis jäänyt koukkuun tuohon flirttailuun kivannäköisten miesten kanssa ja aina kun olen julkisissa kulkuvälineissä, tulee "metsästettyä" kivannäköisiä miehiä. Jostain syystä aina kun näen kiinnostavan näköisen miehen ja katson häntä, huomaan hänenkin pitävän minua kiinnostavana. Se molemminpuolisen kiinnostuksen aiheuttama katsekontakti tai vilkuilu on vaan niin käsinkosketeltavaa ja mahtavaa!

Ja toki mulla on myös haku päällä. Mitä enemmän olen alkanut saada positiivista huomiota omantyyppisiltäni miehiltä, sitä enemmän on alkanut myös herätä kiinnostus tutustua miehiin. Ties mihin kivaan nekin tuttavuudet voivat johtaa!

Mut varmaan kivitetään, kun kerroin tästä, mutta oli vaan pakko avautua jonnekin ja kysyä, onko muita kaltaisiani naisia ( tällä palstalla ) ? 😀🙈

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi ihan äkkiä uskonut että nainen nauttii huomiosta jota saa miehiltä. Vai hetkinen nauttiikos yhdeksän kymmenestä naisesta tuosta

Naiset nauttii kohteliaasta huomiosta, kauniista sanoista, ihailevasta katseesta, ystävällisestä hymystä.

Meluaminen ja iholle tuleminen eivät oikein innosta suurinta osaa naisista. 

Ja huomioivan miehen pitää olla sellainen jonka kanssa voisi kuvitella suhteen, eli jos nainen on nuori hän ei todennäköisesti nauti 50-vuotiaan miehen lähentelyistä. 

Paitsi jos kyseessä on joku,vähintään miljonääri.

Sit se on kyll' ihan 'jess'!

No mut sellaisessa tapauksessa ainut kiinnostava asia on rahat. Kun rahat katoaa, katoaa nainenkin. Mitä tavoiteltavaa sellaisessa on? Kannattaa pysytellä omanikäisissä ja uskotella olevansa pienituloinen (vaikka ei olisi).

Vierailija
42/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. :"Olen viimeaikoina tässä huomannut, että olen aika hyvän näköinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi ihan äkkiä uskonut että nainen nauttii huomiosta jota saa miehiltä. Vai hetkinen nauttiikos yhdeksän kymmenestä naisesta tuosta

Naiset nauttii kohteliaasta huomiosta, kauniista sanoista, ihailevasta katseesta, ystävällisestä hymystä.

Ja huomioivan miehen pitää olla sellainen jonka kanssa voisi kuvitella suhteen, eli jos nainen on nuori hän ei todennäköisesti nauti 50-vuotiaan miehen lähentelyistä. 

No mut sellaisessa tapauksessa ainut kiinnostava asia on rahat. Kun rahat katoaa, katoaa nainenkin. Mitä tavoiteltavaa sellaisessa on? Kannattaa pysytellä omanikäisissä ja uskotella olevansa pienituloinen (vaikka ei olisi).

Ja keski-iässä on avioeropiikki, kun katoaa kauneus niin katoaa mieskin.

Vierailija
44/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä! Olen ollut keski-ikäinen jo useamman vuoden ja olen onnellisesti naimisissa. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo yli 20 vuotta ja emme ole eroamassa. En myöskään pidä itseäni mitenkään rumana, vaan tavallisena mukavan näköisenä naisena, joka tietää arvonsa ja on sinut itsensä kanssa. Rahalla ei ole niin väliä, kunhan muuten on kaikki kunnossa.

Vierailija
45/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä! Olen ollut keski-ikäinen jo useamman vuoden ja olen onnellisesti naimisissa. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo yli 20 vuotta ja emme ole eroamassa. En myöskään pidä itseäni mitenkään rumana, vaan tavallisena mukavan näköisenä naisena, joka tietää arvonsa ja on sinut itsensä kanssa. Rahalla ei ole niin väliä, kunhan muuten on kaikki kunnossa.

Siinäpä penaalin terävin kynä :DDDDDD

Vierailija
46/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä järkytyin tossa viikonloppuna kun hädin tuskin 18-vuotias etäinen sukulaispoika vilkuili mua melkein koko juhlapäivällisen ajan. Ajattelin että hän piti mua jotenkin tosi ruman tai tätimäisen näköisenä? Juttelin muiden sukulaisten kanssa omia juttuja, ja havahduin kerta toisensa jälkeen siihen että katsoo mua taas. 

Mietin tosissani onko mussa jotain omituista tai häiritsevää. Ei ainakaan omaan silmään? 

Täällä sama. Viimeksi tänään teinipoika tuijotti mua. Mulla on useampi 1-10v itseäni nuorempi fb, mutta tämä 20v itseäni nuorempien "miesten" mielenkiinto ihmetyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan