Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän ajan sisällä huomannut että useat miehet katselevat minua

Vierailija
27.02.2022 |

Ja olenkin nyt jäänyt koukkuun siihen fiilikseen, mikä tulee kun huomaan kivannäköisen miehen katsovan minua sillä silmällä. Jostain syystä minua katsoo kiinnostuneena vain sellaiset miehet, joita itsekin pidän hyvännäköisinä. Toki jotkut paljon vanhemmat, ei ollenkaan vetävän näköiset miehet joskus tuijottavat, mutta välttelen katsekontaktia heihin :D

Olen siis jäänyt koukkuun tuohon flirttailuun kivannäköisten miesten kanssa ja aina kun olen julkisissa kulkuvälineissä, tulee "metsästettyä" kivannäköisiä miehiä. Jostain syystä aina kun näen kiinnostavan näköisen miehen ja katson häntä, huomaan hänenkin pitävän minua kiinnostavana. Se molemminpuolisen kiinnostuksen aiheuttama katsekontakti tai vilkuilu on vaan niin käsinkosketeltavaa ja mahtavaa!

Ja toki mulla on myös haku päällä. Mitä enemmän olen alkanut saada positiivista huomiota omantyyppisiltäni miehiltä, sitä enemmän on alkanut myös herätä kiinnostus tutustua miehiin. Ties mihin kivaan nekin tuttavuudet voivat johtaa!

Mut varmaan kivitetään, kun kerroin tästä, mutta oli vaan pakko avautua jonnekin ja kysyä, onko muita kaltaisiani naisia ( tällä palstalla ) ? 😀🙈

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun näet kivanoloisen joka kattelee , mene juttelemaan muutama lause?

Miksi pelimiehille pitää tyrkyttää itseään?

Ei se keskustelu ole mitään tyrkyttämistä. Pelimiesmäisen falskiuden aistii yleensä jo pitkälle, joten ei tietenkään sellaiselle mennä juttelemaan joka etoo. 

Siis komeat miehet katselevat, koska saavat helposti reikää sillä. 

Vierailija
22/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut kauan ilman miestä? Ja nyt sinua panettaa ihan täysillä?

Yritä nyt hyvä nainen löytää itsellesi mies.

Miksi pitäisi nyt löytää mies, kun äsken vielä neuvottiin että nainen on onnellisimmillaan sinkkuna 🙄

Nainen on onnellisempi sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa. Sen sijaan hyvän, turvallisen ja välittävän puolison vuoksi voi tehdä uhrauksiakin eivätkä ne tunnu uhrauksilta. 

Jos vain saa omaa tilaa suhteessa, sanoisin että nainen on onnellisimmillaan hyvässä parisuhteessa. 

Jos tarjolla on vain huonoja suhteita itsekkään tai kylmän miehen kanssa, silloin ehdottomasti mielummin sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi ihan äkkiä uskonut että nainen nauttii huomiosta jota saa miehiltä. Vai hetkinen nauttiikos yhdeksän kymmenestä naisesta tuosta

Naiset nauttii kohteliaasta huomiosta, kauniista sanoista, ihailevasta katseesta, ystävällisestä hymystä.

Meluaminen ja iholle tuleminen eivät oikein innosta suurinta osaa naisista. 

Ja huomioivan miehen pitää olla sellainen jonka kanssa voisi kuvitella suhteen, eli jos nainen on nuori hän ei todennäköisesti nauti 50-vuotiaan miehen lähentelyistä. 

Ja tuijottaminen ei ole kohteliasta. Se opetetaan jo pikkulapsille että ei saa tuijottaa. Oksettavaa kun omanikäisissä on näitä autisteja jotka eivät sano mitään vaan tuijottavat monttu auki kuola valuen, kun siirryn piiloon niin vaihtavat itsekin paikkaansa ja taas tuijottavat. Kuinka vähän kunnioitusta oikeen toiseen ihmiseen on..

Säälittää älykkäät eläimet eläintarhoissa ja lasin läpi määkivät kakaralaumat. Kyllä ne apinat tajuavat että heitä töllätään.

Vierailija
24/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi nyt löytää mies, kun äsken vielä neuvottiin että nainen on onnellisimmillaan sinkkuna 🙄

Nainen on onnellisempi sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa. Sen sijaan hyvän, turvallisen ja välittävän puolison vuoksi voi tehdä uhrauksiakin eivätkä ne tunnu uhrauksilta. 

Jos vain saa omaa tilaa suhteessa, sanoisin että nainen on onnellisimmillaan hyvässä parisuhteessa. 

Jos tarjolla on vain huonoja suhteita itsekkään tai kylmän miehen kanssa, silloin ehdottomasti mielummin sinkkuna.

Tilastollisesti kuitenkin nainen on onnellisimmillaan sinkkuna, ilman tarkennuksia, ja samaa täälläkin toitotetaan suu vaahdossa, ilman tarkennuksia.

Vierailija
25/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun näet kivanoloisen joka kattelee , mene juttelemaan muutama lause?

Ei se keskustelu ole mitään tyrkyttämistä. Pelimiesmäisen falskiuden aistii yleensä jo pitkälle, joten ei tietenkään sellaiselle mennä juttelemaan joka etoo. 

Komeat miehet ja kauniit naiset saavat aina seuraa. He saavat seuraa silloinkin kun katselevat tiiviisti ikkunasta ulos. Riippumatta mitä he tekevät, aina löytyy seuraa.

Vierailija
26/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti kuitenkin nainen on onnellisimmillaan sinkkuna, ilman tarkennuksia, ja samaa täälläkin toitotetaan suu vaahdossa, ilman tarkennuksia.

No hyvä on, nainen on onnellisimmillaan sinkkuna. :) hyvä parisuhde tulee vasta tokana. 

Vierailija
27/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet ja kauniit naiset saavat aina seuraa. He saavat seuraa silloinkin kun katselevat tiiviisti ikkunasta ulos. Riippumatta mitä he tekevät, aina löytyy seuraa.

En kauniina naisena mene silti tyrkyttämään itseäni niille harvoille komeille miehille, joiden ympärillä kaakattaa jo 10 muuta. Ulkonäkö muuttuu koko ajan, ei siihen kannata ihastua.

Vierailija
28/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että miehet katselee. Olen sinkku. En flirttaile heille. Saatan mulkaista vain pikaisesti takas 🤣. En koskaan hymyile vieraalle miehelle. Mulla ei ole hakua päällä.

Vierailija
29/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mieheni on ruma ja lihava ja minä olen kaunis ja hoikka. Olemme molemmat köyhiä. Itse haluaisin parittelua joskus mutta mies ei koskaan.

Vierailija
30/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että miehet katselee. Olen sinkku. En flirttaile heille. Saatan mulkaista vain pikaisesti takas 🤣. En koskaan hymyile vieraalle miehelle. Mulla ei ole hakua päällä.

Hymyiletkö kuitenkin naisille ja niille joiden sukupuolta et tiedä?

Vierailija
31/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järkytyin tossa viikonloppuna kun hädin tuskin 18-vuotias etäinen sukulaispoika vilkuili mua melkein koko juhlapäivällisen ajan. Ajattelin että hän piti mua jotenkin tosi ruman tai tätimäisen näköisenä? Juttelin muiden sukulaisten kanssa omia juttuja, ja havahduin kerta toisensa jälkeen siihen että katsoo mua taas. 

Mietin tosissani onko mussa jotain omituista tai häiritsevää. Ei ainakaan omaan silmään? 

Vierailija
32/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä järkytyin tossa viikonloppuna kun hädin tuskin 18-vuotias etäinen sukulaispoika vilkuili mua melkein koko juhlapäivällisen ajan. Ajattelin että hän piti mua jotenkin tosi ruman tai tätimäisen näköisenä? Juttelin muiden sukulaisten kanssa omia juttuja, ja havahduin kerta toisensa jälkeen siihen että katsoo mua taas. 

Mietin tosissani onko mussa jotain omituista tai häiritsevää. Ei ainakaan omaan silmään? 

Miehet ei yleensä katsele rumina pitämiään naisia. 

Vierailija
33/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaise mielesi ap, se saattaa olla sen arvoista (tai sitten ei) mutta et tiedä jos et koita.

Pidä touhu aluksi kevyenä ja tapaamiset julkisilla paikoilla.

KUUNTELE OMAA VAISTOASI.

Anteeksi CAPSit mutta tuo on asia jonka moni nainen ohittaa aivan turhaan.

Vaistosi on fiksumpi kuin sinä. 

Vierailija
34/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häiriinnyn jos mua katsotaan enkä tiedä paljon mua katsotaan edes, koska en viihdy silleen. :D

Onnea, oot varmaan aika keskiverto tyyppi, keskivertomiehelle, keskiverron on myös helpoin löytää keskivertoa seuraa itselleen. :D

Ja mua myös ärsyttää jos jotkut kaverit aikuisinakin niin huomionhakusia että yli 3 kymppisenä vaan skannailee kuka katsoo ja kuinka kauan jne, se on tosi ärsyttävää jos kaveri ei keskity muuhun ku miesten ulkonäön bongaukseen kadulla.

Vierailija
35/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti alkaa olla vähän kevättä pöksyissä. Kissojen mouruamiskuukausihan on ihan ovella.

Vierailija
36/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä en saa sitä mielikuvaa pois päästäni jossa kaksi tuntematonta flirttailee toisilleen ratikan päästä toiseen päähän 🤣 

Vierailija
37/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lypsätytin lettuani viimeksi 8v sitten.

N29

Olisko aika vimein koittaa uudestaan

Vierailija
38/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi ihan äkkiä uskonut että nainen nauttii huomiosta jota saa miehiltä. Vai hetkinen nauttiikos yhdeksän kymmenestä naisesta tuosta

Naiset nauttii kohteliaasta huomiosta, kauniista sanoista, ihailevasta katseesta, ystävällisestä hymystä.

Meluaminen ja iholle tuleminen eivät oikein innosta suurinta osaa naisista. 

Ja huomioivan miehen pitää olla sellainen jonka kanssa voisi kuvitella suhteen, eli jos nainen on nuori hän ei todennäköisesti nauti 50-vuotiaan miehen lähentelyistä. 

Paitsi jos kyseessä on joku,vähintään miljonääri.

Sit se on kyll' ihan 'jess'!

Vierailija
39/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua myös ärsyttää jos jotkut kaverit aikuisinakin niin huomionhakusia että yli 3 kymppisenä vaan skannailee kuka katsoo ja kuinka kauan jne, se on tosi ärsyttävää jos kaveri ei keskity muuhun ku miesten ulkonäön bongaukseen kadulla.

No mitä se itsestäsi kertoo, että pidät tuollaisiin yhteyttä...?

Vierailija
40/46 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa aloituksessa on alapeukutuksen arvoista? Mikä teitä naisia vaivaa?

Alapeukutin tän mielipiteen jälkeen myös ap:tä... hähää

Ruinaamalla ei saa mitään. Edes yläpeukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan