Olen bussissa ja outo täti
Takanani katselee mua ja mun poikaystävää koko ajan ihan hiton ahdistavaaa! :o välillä se hymyilee ja muljauttelee silmiänsä hassusti ja alkaa räplätä puhelinta, todella outoa. Onkohan se joku avohoitopotilas?
Oikeesti bussimatka on todella kiusallinen tuon tädin takia.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:19"]
Nyt ei auta muu , teidän on jäätävä seuraavalla pysäkillä pois.Jos mystinen täti-ihminen seurää teitä ulos. Hyppäätte viimehetkellä takaisin bussiin ja täti jää räpläämään kännykkäänsä.Varokaa kuitenkin vilkuttamasta ettei hän erehdy luulemaan teitä ystävikseen.
[/quote]ei oikein voi kun matkaa määränpäähän on monta tuntia jäljellä :/
Se täti on todennäköisesti vain illuusio.Relaa.Muista lääkkeet.
No varmasti kyttää jos kokoaika tirkistelet selkäs taakse?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:30"]
Se täti on todennäköisesti vain illuusio.Relaa.Muista lääkkeet.
[/quote]Joo joo lääkkeet on otettu. Nainen "nukkuu" nyt taisi säikähtää kun katsoin häntä pari kertaa pahansuovasti.
Kaksi tätiä mulkkaa toisiaan bussissa, toinen läski täti ja toinen laiha täti. Sitten ne kirjoittaa av:lle toisistaan. Not.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:31"]
No varmasti kyttää jos kokoaika tirkistelet selkäs taakse?
[/quote]mä näen peilin kautta ja välillä katson taakse ja meinaan joka kerta kysyä miks katot mut en kehtaa
Siinä tapauksessa suuntaa tiukka katse tätiin ja sano : Bim ölet hypnotisoitu ja ohjaat hänet pitkälleen takapenkille.Täti kuorsaa tyytyväisenä perille asti.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:34"]
Siinä tapauksessa suuntaa tiukka katse tätiin ja sano : Bim ölet hypnotisoitu ja ohjaat hänet pitkälleen takapenkille.Täti kuorsaa tyytyväisenä perille asti.
[/quote]ei tarvihe kun se taitaa oikeasti nukkua :o
Hyvä , nyt on vain varottava ettei täti-ihminen herää ennen aikojaan. Jos hän alkaa raottelemaan silmäluomiaan voitte matkakumppanisi kanssa laulaa kaksiäänisesti tuutulauluja. mm. sininen uni on ollut kauan jo suosittu matkaväsyneiden piireissä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:46"]
Hyvä , nyt on vain varottava ettei täti-ihminen herää ennen aikojaan. Jos hän alkaa raottelemaan silmäluomiaan voitte matkakumppanisi kanssa laulaa kaksiäänisesti tuutulauluja. mm. sininen uni on ollut kauan jo suosittu matkaväsyneiden piireissä.
[/quote]tähän lisään jos tuo ei auta niin nuija nukutus on kans tehokkaaksi keinoksi havaittu menetelmä
Miten pitkä bussimatka on kyseessä? Ootko ihan kaupungin paikallisbussissa vai matkalla pidemmälle?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:18"]
Oleksä itse se läski täti? Sellainen paksukainen jonka perse ei mahdu penkille?
[/quote]olen mä iso mut perse mahtuu penkille.