Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino nousee aina kesällä

Vierailija
14.08.2015 |

Hyi kun ahdistaa, huhtikuun lopulla painoin n. 65kg ja äsken huomasin painon nousseen jo kuusi kiloa! Ei ihme, että vaatteet puristavat. Syömisten suhteen herkuttelupäiviä on varmaan ollut jonkun verran liikaa, mutta en ihan uskonut että noin paljon. Tuntuu, että lämpöiset kelitkin turvottavat ja nostavat painoa huomattavasti. Aina kesän jälkeen hirveä homma saada kilot pois ja joinain kesinä ei kaikkea saakkaan..

Lihooko muutkin kesällä vai olenko yksin ongelmani kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksin.

Vierailija
2/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syönyt n. 42 000 ylimääräistä kCal kilojesi kerryttämiseksi, eli en todellakaan puhuisi luonnehdinnalla, "jonkin verran liikaa herkuttelupäiviä".

Ja ei, en liho kesäisin koska pidän saman ruokavalion yllä mitä muunkin ajan vuodesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, minä sain kesän aikana 10 kg, mutta olen raskaana. Kyllä lämpimät ilmat turvottavatkin, niiden piikkiin voi laittaa yhden kilon. ;)

Vierailija
4/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kamalaa, kun on ollut niin lämmin kesä, ihan liikaa helteitä??? Ja se liittyy herkutteluun miten? Meillä on ollut ihan vaan muutama hellepäivä. Tekosyitäon monia.

Vierailija
5/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huhtikuun paino taitaa tosin olla aamupaino, joten elättelen toivoa, että oikea nousu olisi vähän pienempi, Onneksi kaikki muut näköjään ovat niin täydellisiä, etteivät liho kesäisin. :)

Ap

Vierailija
6/6 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, olen huomannut painon nousevan lämpimään aikaan kilon verran vaikka ruokavalio sama aina kesät ja talvet, googletin ja löysin tämän keskustelun kun olen miettinyt miksi paino nousee ja vähän näköjään turvottaa kun on lämpimät kelit.