Olen bussissa ja outo täti
Takanani katselee mua ja mun poikaystävää koko ajan ihan hiton ahdistavaaa! :o välillä se hymyilee ja muljauttelee silmiänsä hassusti ja alkaa räplätä puhelinta, todella outoa. Onkohan se joku avohoitopotilas?
Oikeesti bussimatka on todella kiusallinen tuon tädin takia.
Kommentit (33)
Tädit hakatkaa toisenne. Nuorempi läski täti ja laiha vanhempi täti. Katsotaan kumpi tädeistä voittaa.
Mitä helvettiä, jo toinen keskustelu tänään parodioi minun keskustelujani!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]
[/quote]tää on eilinen ;D
No aina ja iäisestikö se bussi vaan ajelee? Vai joko se on kääntynyt paluumatkalle? Mitä se outo täti touhuaa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:20"]
[/quote]tää on eilinen ;D
[/quote]
Ok, no kuitenkin lyhyen ajan sisällä tehty kaksi keskustelua eri keskusteluistani.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:30"]
No aina ja iäisestikö se bussi vaan ajelee? Vai joko se on kääntynyt paluumatkalle? Mitä se outo täti touhuaa?
[/quote]Mä luin tämän keskusteluketjun ja sen toisenkin, bussimatka oli helsingistä ouluun ja kesti monta pitkää tuntia. Se outo täti alkoi nukkumaan ja informaation tulo apltä loppui samoin kuin siltä tädiltäkin
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:00"]
Ei hätää, se on normi av-mamma.
[/quote]noo joo ilmeisesti... inhottavaa kun tuo akka on tommonen luuviulu ja varmasti nauraa mulle kun olen vähän pullukka
"Täti"? Mitä hittoa, onko Emmaliina 5-v:llä jo poikaystävä, jonka kanssa matkustetaan yksin bussilla päiväkotiin?
Lapset kasvavat niin nopeasti nykyään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:07"]
"Täti"? Mitä hittoa, onko Emmaliina 5-v:llä jo poikaystävä, jonka kanssa matkustetaan yksin bussilla päiväkotiin?
Lapset kasvavat niin nopeasti nykyään.
[/quote]se on kaunis ilamisu sanalle akka.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:07"]
Sä oot se ihraponttooni ja sun veljellä on suonikkaat kädet?
[/quote]mitä ihmettä ;D Ei se ole mun veli ja joo suonet näkyy mitä sit?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:11"]
Varmaa joku skitsofreenikko se täti :D. Puhuuks se itestää?
[/quote]itseasiassa puhuu tai siis mutisee ja samalla ihan fiiliksissään räplää puhelinta ;D ja taas se katto mua :o
Oleksä itse se läski täti? Sellainen paksukainen jonka perse ei mahdu penkille?
Nyt ei auta muu , teidän on jäätävä seuraavalla pysäkillä pois.Jos mystinen täti-ihminen seurää teitä ulos. Hyppäätte viimehetkellä takaisin bussiin ja täti jää räpläämään kännykkäänsä.Varokaa kuitenkin vilkuttamasta ettei hän erehdy luulemaan teitä ystävikseen.
kuinkahan tämä tarina päättyi?