Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensi kuussa 18v,"vahinko"raskaana perheelliselle

Vierailija
21.07.2015 |

Eli meillä seksisuhde ollut yli 2 vuotta. Lopussa sanoin etten käytä pilsuja enää, koska pelotti mahd. sivuvaikutukset. Mies silti tästä täysin tietoisena pani mua paljaalla ja laukesi sisään. No, nyt olen raskaana, ei niin yllättäen. Otin mieheen yhteyttä mitäs nyt (ite peritaattees en halua enkä aio tehdä aborttia joten äiti kai musta sitten tulee ellei tää kesken mee), ukko meni ihan paniikkiin ja mikään muu kuin abortti ei kuulemma tule kyseeseen. JAA.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 07:00"]

Vaikka tämä ei olisikaan provo, niin aivan kamalia ja katkeria ämmiä täällä palstalla. Yläasteikäistä tyttöä on joku vanha kääkkä käyttänyt hyväkseen vuosien ajan, alkuun myös laittomasti ja nyt vielä kehdannut panna tietoisesti paljaalla raskaaksi ja täällä haukutaan sitä uhria? Jos tämä tilanne olisi tosi niin todellakin toivoisin, että AP joko kiristäisi tuollaiselta "mieheltä" hirveät rahat tai vaihtoehtoisesti kertoisi kaiken poliiseille. Tuollaisia lapsia hyväksikäyttäviä ukkomiehiä pitäisi todellakin jotenkin edes saada vastuuseen teoistaan, hyi että jos minun kummitytölleni (nyt 14-v) kävisi noin vuoden kuluttua.

[/quote]

No vaikka ei olisikaan, niin pysähdyppäs hetkosen ajaksi. Tällä asenteella varustettu teini voi olla päästään vialla oleva vajakki, mutta ei se silti oikeuta suoltamaan suustaan kaikkea sitä, mikä sieltä peräpäästä sisään imaistaan. Ja tämä oli selvä provo, ei tämän takia kannata kenenkään yöuniaan menettää.

Vierailija
182/183 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni teinipano luulee, että miehen "suuri omaisuus" on aina sen miehen nimissä, mutta havahtuu siihen pettymykseen, että "miehen omaisuus" onkin yhdessä päätetyllä avioehdolla sen LUOTETTAVAN vaimon ja heidän yhteisten lastensa nimissä!!! Ja ehkä joku muukin lehtolapsi tai miehen aiempien liitosten lapsi on jo miehen palkasta maksettavana. Peintöosuutta ei näin ollen mieheltä jää vanhoja kalsareitaan enempää!

Ihmettelen, miten sinisilmäinen ap on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:11"]

Aika kiva, et täällä huudetaan miten oon provo jne ja silti eukot on ihan sekaisin :DD Mulle on oikeesti ihan sama mitä te uskotte. Vielä sekotan soppaa silleen, et paljastan aluks miehen lapsista mainitsemani iät (ja ehkä???myös lukumäärä) olevan hämäystä :) Miettikääpä sitä ;))

[/quote]

Siis valehtelija kertoo muuttavansa valhetta vielä joksikin muuksi? Järisyttävän kiinnostavaa. Et ole raskaana etkä ole 17, ei ole julkkismiestä, eikä panoa. Hah hah. Olet joku siiderivalas lähiöstä ja yrität olla "mielenkiintoinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi