Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aggressiivinen 'asunnonostaja'

Vierailija
08.08.2015 |

Neuvoa kaivataan:

asun okt:ssa ja nyt on läheisen vuokrakasarmin tuore mamma saanut päähänsä yrittää ostaa kotini.

Ensin tupsahti postilaatikkoon lappua, että "olen kinnostunut ostamaa asuntosi.. "  ja pitkä tarina miten on kolmihenkinen perhe jne.    Seuraavalla viikolla olikin sitten jo lappu ulko-ovessa ja siinä lähestyttiin oikein etunimelläni.  Kovin olisi kotini mieluinen ja sääliinkin(?) vedottiin yms. 

Pari päivää sitten oli ko. mamma käynyt ahdistelemassa isännöitsijää ja käynyt kuulemma soittelemassa ovikelloa. En tunne ko. mammaa edes ulkonäöltä, joten neuvokaapa miten tuollaisista pääsee eroon? Kotirauhan rikkomista tai vainoamista tuo ei (ihan vielä) ole.   

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut miestäsi ja nyt haluaa myös kotisi.

Vierailija
2/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa isännöitsijä Wtf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että millaisessa omakotitalossa asut, mutta voithan aina vastata sille kyselijälle esim. että kotisi on myynnissä miljoonalla eurolla, jos niin kovin kiinnostaa ostaa (olettaen, ettei talosi hinta ole lähellekään tuota). Eli kerrot asunnon normaalin arvon vaikka kahdella tai kolmella ja ilmoitat hinnan sitten tälle mammalle. Jos on kovin innokas ja rahoissaan, niin ehkä on idiootti ja ostaa ja samalla käärit sievoiset voitot, mutta todennäköisimmin ymmärtää hakea asuntoa jostain muualta.

Vierailija
4/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat omaan oveesi lapun odottamaan, että en myy ja painu v***uun.

Vierailija
5/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä okt:ssa on isännöitsijä?

Vierailija
6/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyttä siihen niissä lapuissa olevaan numeroon ja sanot, että et aio myydä asuntoa.

Vierailija
7/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:49"]Ja missä okt:ssa on isännöitsijä?
[/quote]
niissä jotka ovat osa asuntoyhtiötä

Vierailija
8/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua sinulta olisi ollut vastata heti tiedustelijalle ihan asiallisesti, mutta jämäkästi, ettet ole myymässä. Eiköhän tuollaisen laittaja ole yhteystietonsa jättänyt.

Vierailija
9/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen. Hulluhan tuo on.

Vierailija
10/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei käy kuin naapurille. Joku mamma halusi ostaa hänen lapsensa fillarin, jonka oli nähnyt kellarissa. Sitten kun naapuri ei suostunut myymään, niin mamma otti pyörän oman lapsensa käyttöön luvatta.

Joku päivä naapurisi on saattanut muuttaa asuntoosi töissä ollessasi:DD

Vierailija
11/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:49"]Ja missä okt:ssa on isännöitsijä? [/quote] niissä jotka ovat osa asuntoyhtiötä

[/quote]Ne eivät ole nimeltään omakotitaloja vaan erillistaloja. Jokainen et:ssä asuva tietää tämän.

Aina nää provot kaatuu jo ensimmäisessä viestissä johonkin alkeelliseen asiavirheeseen.

Vierailija
12/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:49"]Ja missä okt:ssa on isännöitsijä?
[/quote]
niissä jotka ovat osa asuntoyhtiötä
[/quote]

Ne ovat mielestäni erillistaloja.

Vierailija
13/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:49"]Ja missä okt:ssa on isännöitsijä? [/quote] niissä jotka ovat osa asuntoyhtiötä

[/quote]Ne eivät ole nimeltään omakotitaloja vaan erillistaloja. Jokainen et:ssä asuva tietää tämän.

Aina nää provot kaatuu jo ensimmäisessä viestissä johonkin alkeelliseen asiavirheeseen.

[/quote]

Jos ap olisi sanonut asuvansa erillistalossa, täällä olisi ollut tuhat viestiä, joissa olisi kysytty, mikä se sellainen on.

Vierailija
14/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:44"]

Neuvoa kaivataan:

asun okt:ssa ja nyt on läheisen vuokrakasarmin tuore mamma saanut päähänsä yrittää ostaa kotini.

Ensin tupsahti postilaatikkoon lappua, että "olen kinnostunut ostamaa asuntosi.. "  ja pitkä tarina miten on kolmihenkinen perhe jne.    Seuraavalla viikolla olikin sitten jo lappu ulko-ovessa ja siinä lähestyttiin oikein etunimelläni.  Kovin olisi kotini mieluinen ja sääliinkin(?) vedottiin yms. 

Pari päivää sitten oli ko. mamma käynyt ahdistelemassa isännöitsijää ja käynyt kuulemma soittelemassa ovikelloa. En tunne ko. mammaa edes ulkonäöltä, joten neuvokaapa miten tuollaisista pääsee eroon? Kotirauhan rikkomista tai vainoamista tuo ei (ihan vielä) ole.   

[/quote]

Mitäs muutit vuokrakasarmin viereen.

Vierailija
15/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:16"]

Neuvoa kaivataan:

[/quote]

[/quote]Minä olin täällä ensin. Olen asunut tässä omakotitalossa vuodesta 1965 saakka jolloin synnyin. Isäni rakensi talon omin käsin rintamalta palattuaan. Vuokrakasarmi rakennettiin vasta 1970-luvulla. 

ap

Vierailija
16/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isännöitsijää se oli mamma oli häirinnyt?

Vierailija
17/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:16"]

Neuvoa kaivataan:

[/quote]

[/quote]Minä olin täällä ensin. Olen asunut tässä omakotitalossa vuodesta 1965 saakka jolloin synnyin. Isäni rakensi talon omin käsin rintamalta palattuaan. Vuokrakasarmi rakennettiin vasta 1970-luvulla. 

ap

[/quote]

No olisiko kannattanut myydä, ettei vuokrakasarmilaiset kuolaa rajalla?

Todenäköisesti kuvittelee saavansa talosi halvalla, koska sijainti...

Vierailija
18/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myisin, pyydä kunnon hinta. Nyt voi pyytää, kun toinen noin kipeästi haluaa ostaa :P

Vierailija
19/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:26"]

Mitä isännöitsijää se oli mamma oli häirinnyt?

[/quote]Omaansa tietenkin, koska kuvitteli minun omakotitaloni kuuluvan heidän neukkukasarmiinsa ja olevan sitä kautta vuokrattavissa. Isännöitsijä, joka sattuu olemaan lankoni, välitti sittemmin viestin minulle. "Ostamisella" epäilemättä tarkoitti asunnon vaihtoa, ei rahan. Ei taida raukka ymmärtää vuokra- ja omistusasumisen eroa.

ap

Vierailija
20/30 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omakotitaloalueella on ihan perustettu osuuskunta ja se on palkannut meille isännöitsijän, joka esim. hoitaa huollon jne. En tiedä, kuinka yleistä tämä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan