Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensi kuussa 18v,"vahinko"raskaana perheelliselle

Vierailija
21.07.2015 |

Eli meillä seksisuhde ollut yli 2 vuotta. Lopussa sanoin etten käytä pilsuja enää, koska pelotti mahd. sivuvaikutukset. Mies silti tästä täysin tietoisena pani mua paljaalla ja laukesi sisään. No, nyt olen raskaana, ei niin yllättäen. Otin mieheen yhteyttä mitäs nyt (ite peritaattees en halua enkä aio tehdä aborttia joten äiti kai musta sitten tulee ellei tää kesken mee), ukko meni ihan paniikkiin ja mikään muu kuin abortti ei kuulemma tule kyseeseen. JAA.

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:49"]

Eli meillä seksisuhde ollut yli 2 vuotta. Lopussa sanoin etten käytä pilsuja enää, koska pelotti mahd. sivuvaikutukset. Mies silti tästä täysin tietoisena pani mua paljaalla ja laukesi sisään. No, nyt olen raskaana, ei niin yllättäen. Otin mieheen yhteyttä mitäs nyt (ite peritaattees en halua enkä aio tehdä aborttia joten äiti kai musta sitten tulee ellei tää kesken mee), ukko meni ihan paniikkiin ja mikään muu kuin abortti ei kuulemma tule kyseeseen. JAA.

[/quote]

onnea valitsemallesi polulle.. ei saatana. Tollot ne vaan lisääntyy ja sitten maataan kotona verovaroin äpärälauman kanssa.

[/quote]

No eipä se yks pentu vielä mikään äpäräLAUMA ole. Mulla on hyvät mahikset opiskella haluamani ammatti tän muksun kans myös, ja elarit tulee isästä johtuen olemaan *hiukka* isommat ku mitää kelan minimit. Joten säästä säälis, en kaipaa :)

[/quote]

Sääli? Vittu mitään säälinyt HALVEKSIN huoraksi kun olet ryhtynyt niin miksi vaihtaa alaa levitätä vaan pilluas lisää gogo!

Vierailija
142/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

onnea valitsemallesi polulle.. ei saatana. Tollot ne vaan lisääntyy ja sitten maataan kotona verovaroin äpärälauman kanssa.

[/quote]

No eipä se yks pentu vielä mikään äpäräLAUMA ole. Mulla on hyvät mahikset opiskella haluamani ammatti tän muksun kans myös, ja elarit tulee isästä johtuen olemaan *hiukka* isommat ku mitää kelan minimit. Joten säästä säälis, en kaipaa :)

[/quote]

Hmm... jooo... ei, ei ole. Ellei haluamasi ammatti ole joku maailman vanhin sellainen, sillä yleensä nykyisin kaikkialle on pääsykokeet ja joihinkin jopa soveltuvuustestit. Kuulostaa siltä, että "joku" on todennut päänsä teräväksi kuin siirtolohkare ja ajatellut elättää itsensä hankkimalla jokaiselle lapselle eri isän. Varakkaan tietysti. Vähän kuin keräisi pullonkorkkeja tai jotain, mitä perus-wt sitten harrastaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:33"]

Ootkos ottanut myös vammaisen lapsen mahdollisuuden huomioon? Siinäpä sulle mukavasti tekemistä loppuiäksi kenties monivammaisen kanssa niin, ettet ehdi etkä jaksa varattujen kanssa nussuttamaan...

Congratulations!

[/quote]

Niin, eikös se niin ollutkin että teiniäiti ja vanhempi mies isänä ---> riski vammaisesta lapsesta on suurimmillaan? Tästähän oli tällä palstalla juuri juttua, viime kuussako se oli se hesarin tutkimusjuttu?
[/quote]

Vanhempi mies? Voi tietty ollakin, mutta lapset 6 , 4 ja 2 v. viittaa siihen että mies voisi olla vähän päälle 30 v.

Vierailija
144/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:33"] Ootkos ottanut myös vammaisen lapsen mahdollisuuden huomioon? Siinäpä sulle mukavasti tekemistä loppuiäksi kenties monivammaisen kanssa niin, ettet ehdi etkä jaksa varattujen kanssa nussuttamaan... Congratulations! [/quote] Niin, eikös se niin ollutkin että teiniäiti ja vanhempi mies isänä ---> riski vammaisesta lapsesta on suurimmillaan? Tästähän oli tällä palstalla juuri juttua, viime kuussako se oli se hesarin tutkimusjuttu? [/quote] Vanhempi mies? Voi tietty ollakin, mutta lapset 6 , 4 ja 2 v. viittaa siihen että mies voisi olla vähän päälle 30 v.

[/quote]

Meillä mies on 49 ja lapset 1,5v - 2x 3v ja 5v. Millä logiikalla noin? Toinen kierros on menossa monellakin miehellä tässäkin avioerojen luvatussa maassa.

Vierailija
145/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:11"]

Aika kiva, et täällä huudetaan miten oon provo jne ja silti eukot on ihan sekaisin :DD Mulle on oikeesti ihan sama mitä te uskotte. Vielä sekotan soppaa silleen, et paljastan aluks miehen lapsista mainitsemani iät (ja ehkä???myös lukumäärä) olevan hämäystä :) Miettikääpä sitä ;))

[/quote]

No voi että, mä en yksinkertaisesti kestä tätä jännitystä... ihanko aikuisten oikeasti kuvittelet, että joku ottaa sut tosissaan? Palstalla on välillä ihan pirun tylsää ja hyvät vitsit ovat tarpeeseen. Huono provo mutta viihdyttävä yhtä kaikki. 

Eukot sekaisinko? :-D Kuule se tapahtuu vain ja ainoastaan rokotus- ja imetys vs. korvike-keskusteluissa. Tämäkö? Ihan parasta viihdettä, joka otetaan yhtä tosissaan kuin saippuasarjat. Jatka, ole hyvä, joudun venaamaan tylsässä paikassa vielä reilun tunnin, joten hyvä viihde on todella tarpeeseen. Mut vähän pitäisi nyt skarpata, alkaa olla vetistymisen makua tässä stoorissa.

[/quote]

Ai niinkö? Oivoi. Kovasti nyt puhuit itsesi pussiin jo tuossa mukahauskassa kommentissasi. Mulle on kuule aivan taivaallisen sama, mitä kaltaisesi plösähtänyt "rokotusimetys"läski ämmä pitää tai ei pidä viihdyttävänä, en todellakaan kaipaa kommentteja ihmisroskilta. Ikävää, että niitäkin on tullut, ja liikaa. Ja tulee jatkossakin, sen verran osaan nähdä/ennustaa. wohouuu! Olkaakin kirjoittamatta, tehkää palvelus. Ei ette te osaa, ETTE TE MALTA, ETTE TE VOI!! Säälikää siten vaan itseänne. Kiits ja moi.

Vierailija
146/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sääli? Vittu mitään säälinyt HALVEKSIN huoraksi kun olet ryhtynyt niin miksi vaihtaa alaa levitätä vaan pilluas lisää gogo!

[/quote]

Hahah kovastihan näyttää kateeksi käyvän? :D Yksi kersa riittää mulle kyllä, ainakin toistaseks.

Vierailija
147/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juupa juu. Tuon minä uskon...

Vierailija
148/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hahah kovastihan näyttää kateeksi käyvän? :D Yksi kersa riittää mulle kyllä, ainakin toistaseks.

[/quote]

toivottavasti vain yksi siinäkin on jo liikaa sijaiskärsijää jos jotakuta säälin on se sun lapses joka tulee ulos siitä horatsun tussustasi lapsi aukka millainen "äiti"

Vierailija
149/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap (joo, just sinä finninaamainen Jonne-Petteri), nyt vähän yritystä kehiin! Jos meinaa aikuisten ympyröihin tulla stooria heitteleen, niin paras valmistautua himpun verran paremmin. No, joko lakkasi aivosolut etsimästä toisiaan?

Vierailija
150/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mua kyllä hävettäis ap:na... bilsan tunnit jääneet välistä, ap on JONNE ja tää perheellinen on vetänyt sua kakkoseen, tietty. Hyvät uutiset ensin: et sä raskaana ole. Sulla on kivessyöpä. Mut hyvä että testasit. Huonot uutiset: se peräaukko ei välttämättä palaudu.

Vierailija
151/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

toivottavasti vain yksi siinäkin on jo liikaa sijaiskärsijää jos jotakuta säälin on se sun lapses joka tulee ulos siitä horatsun tussustasi lapsi aukka millainen "äiti"

[/quote]

Joo. ihanTosi kamalaa. Mä nyt kyllä teen ihan aikuisten oikeesti kaikkeni että oon hyvä äiti sille lapsi AUKALLE: ) Iskän puolelta saatu raha ei AUKALLE ainakaa pahaa tee, niih!! Vitun idiootit palstasorsat :D Pitäkää vaan omasta pillustanne huoli

Vierailija
152/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hmm... jooo... ei, ei ole. Ellei haluamasi ammatti ole joku maailman vanhin sellainen, sillä yleensä nykyisin kaikkialle on pääsykokeet ja joihinkin jopa soveltuvuustestit. Kuulostaa siltä, että "joku" on todennut päänsä teräväksi kuin siirtolohkare ja ajatellut elättää itsensä hankkimalla jokaiselle lapselle eri isän. Varakkaan tietysti. Vähän kuin keräisi pullonkorkkeja tai jotain, mitä perus-wt sitten harrastaakaan.

[/quote]

Millainen ihminen kirjoittaa näin? Et taida itse olla kovin korkeasti koulutettu, saati tyytyväinen elämääsi? Aivan järkyttävää tekstiä aikuisilta(?) ihmisiltä nuorelle naiselle. Häpeän puolestanne. -aikuinen nainen ja äiti-

Vierailija
153/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lastasi, vaikka tää provo onkin. Ei lapsen kuuluis toimia kieron äitinsä pelinappulana.

Vierailija
154/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Olette nyt joukolla kivittämässä ja haukkumassa huoraksi nuorta tyttöä, käytännössä lasta vielä, jota aikuinen mies on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen 15-vuotiaasta lähtien, ja joka nyt on raskaana. Provo tai ei, tämä ketju teki erittäin näkyväksi naisen ja erityisesti tytön aseman tässä muka tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Jos oma tyttärenne olisi 17-vuotiaana vastaavassa tilanteessa, syyllistäisittekö ensisijaisesti häntä "huoraamisesta", vai ymmärtäisittekö yhtään paremmin aikuisen, perheellisen miehen roolin ja aseman tilanteessa, jossa hän on aloittanut seksisuhteen tosennäköisesti peruskoulussa vielä olleen nuoren kanssa, ja sitten jatkanut sitä tietoisesti tyydyttääkseen omat halunsa? 18-vuotta täyttäessään tyttö toki on virallisesti aikuinen, mutta tuossa pitkään jatkuneessa asetelmassa hän on edelleen hyväksikäytön uhri, vaikkei edes itse asiaa ymmärtäisi. Aikuisella miehellä on henkinen (ja fyysinen) yliote 15-17-vuotiaaseen nuoreen, vaikka tämä miten pitäisi itseään kypsänä ja kykenevänä suhteeseen aikuisen kanssa.

Ap, jos suhde mieheen todella on alkanut ollessasi alle 16 v., mies voi saada ihan tuomion hyväksikäytöstä. Mieti tätäkin puolta asiasta, vaikka kokisitkin olleesi suhteessa omasta tahdostasi. Aikuisella pitäisi olla parempi harkintakyky. Ja te hyeenat - hävetkää!

Vierailija
155/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:37"]

No nyt mua kyllä hävettäis ap:na... bilsan tunnit jääneet välistä, ap on JONNE ja tää perheellinen on vetänyt sua kakkoseen, tietty. Hyvät uutiset ensin: et sä raskaana ole. Sulla on kivessyöpä. Mut hyvä että testasit. Huonot uutiset: se peräaukko ei välttämättä palaudu.

[/quote]

Oliko tän tarkotus olla jotenkin hauskaa? Harjottele vielä.

Vierailija
156/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:11"]

Milläs meinaat lapsosen elättää? Kai tiedät että elari ei paljoa ole kuin ei myöskään lapsilisä.

[/quote]

Lapsen isä ei ole mikään köyhä :)
[/quote]Älköön olko köyhä. Ei rikkaankaan tarvi koko lapsen elämistä kustantaa, sinun elämistä ei lainkaan. Pari sataa saat kuussa. Pärjäätkö sillä?

Vierailija
157/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:22"]No mietitäänpäs. Ehkä se äijä maksaa sulle elarit, öbaut 200e/kk. Todennäköisesti kuitenkin 120e/kk. Lapsilisä n. 140e/kk. Siinä se.  Jos et imetä, korvikkeeseen voi huonolla tuurilla mennä 120e/kk. Jos vaikka on sellainen maitoallerginen vauva, kuten moni on nykyisin. Muut kustannukset nousevat pilviin. Missä ajattelit asua? Kuka hankkii vaunut, vaatteet ja muut tarvikkeet, tai maksaa synnärilaskun? Ekat 3kk olet imetys/ruokintakone, joka ei enää tajua vuorokausirytmistä yhtään mitään. Yrität torkkua syöttöjen välissä, kun se tissitakiainen imee susta elämän ulos. Puolen vuoden kohdalla olo ehkä vähän hetkeksi helpottaa, sitten alkaa kunnon hammaskivut. Et nuku ekaan vuoteen kokonaista yötä. Lycka till. Ihan herroiksi varmasti elelisit. Toivon sydämeni pohjasta, että tämä on provo, sillä noin idiootteja ihmisiä ei ole vielä koskaan työssäni tullut vastaan. [/quote] Onko joku vähän katkera?

[/quote]

No ei mulla ole syytä olla katkera. :D Tekstini oli tarkoitus huokua syvää halveksuntaa tämäntyyppistä ahnetta pikkuritsaa kohtaan, sillä tapaan näitä työssäni joka päivä. Valitettavasti. Ihan yhtä pumpulissa jokaisen pää, ja se kolaus siihen tasaiselle betonilattialle on aina yhtä silmiä avaava kokemus - siis tälle pikkuritsalle.

Katsos kun aikuiset ihmiset toimivat vähän toisella tavalla. Pää jää vetävän käteen. Ja käteenvetävä ei ole tämä perheenisä tässäkään tapauksessa.

[/quote]

En tiedä mitä työtä teet, mutta kommenttisi ovat niin järkyttäviä, että toivon, että jäät työttömäksi.. Sun elämän (ilmeisesti loputon) huono tuuri ei ole muiden ihmisten syytä... Hirveää, että noin vahvasti sairailla aggressioilla ladattuja eukkoja on työelämässä vielä.. Eikö ne päästänyt sua mt-eläkkeelle? :(

[/quote]

Eukkoja? Olen mies... :D

[/quote]

No ihan sama. Hirveää tekstiä jokatapauksessa, josta on ammattimaisuus kaukana.

[/quote]

Ammattimaisuus? :D Meinasitko, että ammattia ei voi heittää narikkaan kun kotiinsa astuu? Ei hemmetti! Joo mun pitää käydä laittaan nyt sitten puku päälle ja skraga kaulaan, jospa se työvire ja ammattimaisuus tulee sieltä sitten... tai sitten ei. 

En tiedä mikä hemmetin muotivillitys tämä nyt pikkupimatsujen keskuudessa on, mutta järkyttävää se ainakin on. 
[/quote]

Jos hetki ollaan vakavissaan, niin kyllä aikuisten miesten pitäisi ottaa enemmän vastuuta eikä käyttää hyväkseen nuorta lapsellista tyttöä. Pitäisi mieluummin suojella eikä syyllistää niin kuin sinä teet. Tahtoo vaan olla niin että miehet antavat himoilleen vallan ja sitten kuorossa ihmetellään että kuinka nuoret tytöt nyt noin

Vierailija
158/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon et oot provo. Koska jos et oo niin siinä 9kk päästä iskee aikamoinen reality check vasten kasvoja et tän hetkinen "tilanteen herkullisuus" unohtuu aika nopeesti. Onnea matkaan elämiseen lapsen elareilla. Ja pienen lapsen kanssa opiskeluun. Ja uuden miehen etsimiseen sit aikanaan tuohon kuvioon. Lapsi on niinku sillai koko elämän mittainen sitoumus. Kuulostat siltä et oot oikein valmis äidiksi ja vastuullinen tapaus aikuiselämään.

Vierailija
159/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:00"]No sinä päätät. Mies joutuu joka tapauksessa maksamaan lapsesta elarit.
[/quote]

millähän perustella ??
tuskipa on isyyttä ihan heti tunnuistamassa noissa puitteisa, oletko hölmö :) ?

Vierailija
160/183 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:22"]No mietitäänpäs. Ehkä se äijä maksaa sulle elarit, öbaut 200e/kk. Todennäköisesti kuitenkin 120e/kk. Lapsilisä n. 140e/kk. Siinä se.  Jos et imetä, korvikkeeseen voi huonolla tuurilla mennä 120e/kk. Jos vaikka on sellainen maitoallerginen vauva, kuten moni on nykyisin. Muut kustannukset nousevat pilviin. Missä ajattelit asua? Kuka hankkii vaunut, vaatteet ja muut tarvikkeet, tai maksaa synnärilaskun? Ekat 3kk olet imetys/ruokintakone, joka ei enää tajua vuorokausirytmistä yhtään mitään. Yrität torkkua syöttöjen välissä, kun se tissitakiainen imee susta elämän ulos. Puolen vuoden kohdalla olo ehkä vähän hetkeksi helpottaa, sitten alkaa kunnon hammaskivut. Et nuku ekaan vuoteen kokonaista yötä. Lycka till. Ihan herroiksi varmasti elelisit. Toivon sydämeni pohjasta, että tämä on provo, sillä noin idiootteja ihmisiä ei ole vielä koskaan työssäni tullut vastaan. [/quote] Onko joku vähän katkera?

[/quote]

No ei mulla ole syytä olla katkera. :D Tekstini oli tarkoitus huokua syvää halveksuntaa tämäntyyppistä ahnetta pikkuritsaa kohtaan, sillä tapaan näitä työssäni joka päivä. Valitettavasti. Ihan yhtä pumpulissa jokaisen pää, ja se kolaus siihen tasaiselle betonilattialle on aina yhtä silmiä avaava kokemus - siis tälle pikkuritsalle.

Katsos kun aikuiset ihmiset toimivat vähän toisella tavalla. Pää jää vetävän käteen. Ja käteenvetävä ei ole tämä perheenisä tässäkään tapauksessa.

[/quote]

En tiedä mitä työtä teet, mutta kommenttisi ovat niin järkyttäviä, että toivon, että jäät työttömäksi.. Sun elämän (ilmeisesti loputon) huono tuuri ei ole muiden ihmisten syytä... Hirveää, että noin vahvasti sairailla aggressioilla ladattuja eukkoja on työelämässä vielä.. Eikö ne päästänyt sua mt-eläkkeelle? :(

[/quote]

Eukkoja? Olen mies... :D

[/quote]

No ihan sama. Hirveää tekstiä jokatapauksessa, josta on ammattimaisuus kaukana.

[/quote]

Ammattimaisuus? :D Meinasitko, että ammattia ei voi heittää narikkaan kun kotiinsa astuu? Ei hemmetti! Joo mun pitää käydä laittaan nyt sitten puku päälle ja skraga kaulaan, jospa se työvire ja ammattimaisuus tulee sieltä sitten... tai sitten ei. 

En tiedä mikä hemmetin muotivillitys tämä nyt pikkupimatsujen keskuudessa on, mutta järkyttävää se ainakin on. 
[/quote]

Jos hetki ollaan vakavissaan, niin kyllä aikuisten miesten pitäisi ottaa enemmän vastuuta eikä käyttää hyväkseen nuorta lapsellista tyttöä. Pitäisi mieluummin suojella eikä syyllistää niin kuin sinä teet. Tahtoo vaan olla niin että miehet antavat himoilleen vallan ja sitten kuorossa ihmetellään että kuinka nuoret tytöt nyt noin
[/quote] Olen samaa mieltä. Selkeästi huomaa, että apllä on joku isäsuhdehäiriö, hän tarvitsee apua ongelmiinsa! Käytkö ap juttelemassa kenellekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi