Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoo olla blondi!! Kokemuksia? Vinkkejä? Apua?

Vierailija
21.07.2015 |

Olen siis 15.v tyttö ja minulla on ongelma hiuksieni kanssa. Olen luonnollisesti vaaleahiuksinen, mutta en laskisi itseäni ihan blondiksi. Hiusteni väri on lähinnä tumman kullan värinen. (Anteeksi outo kuvailu). Mutta siis haluaisin värjätä hiukseni vaaleammiksi. Olen halunnut jo monta vuotta ja olen nyt kyllästynyt odottamaan. Äitini sanoi värjäykseen jyrkän ein riskien takia. Minulla on kotona noin 6kk välein laitettu ruskeita raitoja ja sen sellasia kun minun on jollain päästävä eroon omasta väristäni, koska siitä en pidä sitten ollenkaan. Sitten aloin miettiä että suostuvatko kampaajat laittamaan alle 16.v lapselle väriä päähän? Ja näyttäisikö joku juurikasvu ihan järkyttävältä jos hiukseni ovat jo luonnollisesti vaaleat? Vinkkejä ja kokemuksia siis kiitos :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, blondaus tarkoittaa värinpoistoa, eli ei laiteta mitään väriä vaan poistetaan se oma. Ja se on tyvikasvu mikä näkyy eikä juurikasvu.

Vierailija
2/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää rääkkiä hiuksille. Mun ainakin oheni, hapsuttui ja katkeili. Palasin pian brunetiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilisit vaaleita raitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä