Lue keskustelun säännöt.
Energiasyöppö
Supsu
27.02.2022 |
Onko teidän lähipiirissä ihmistä joka vie teiltä kaiken energian? Mulla on, yhden puhelinkeskustelun jälkeen oon ihan loppu
Kommentit (2)
Yksi on erityisesti. Todella rasittava valehtelija, joka keksimällä keksii kaikkea paskaa jokaisesta ihmisestä. Sekä paikalla olevista, että seläntakana. Uskoo itsekkin höpinöihinsä ja on olevinaan hyvä seuramies.
Yllättävän hyvin vetoaa naisiin tämä jatkuva jaskan pauhanta.
Tyyppiä ei kestä 2 min pidempään selvinpäin kuunnella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On muutamiakin. Toinen on sellainen et haukkuu jatkuvasti toisia ihmisiä ja yrittää vetää siihen draamaan ja toisten haukkumiseen mukaan. Itsellä ei ole mitään kiinnostusta lähteä mukaan eikä jaksais kuunnella ja vaikka kuinka yrittää asiasta kauniisti sanoa, ei mene perille.
Toinen on sellainen joka piikittelee, koko ajan on vailla palveluksia ja milloin mitäkin. Kaikki on negatiivista, aivan kaikki. Kun tätä ihmistä tapaa viisi minuuttia on hermot aivan riekaleina ja suututtaa. Ei ole asiaa mistä se ei valita. Aiemmin en tajunnut kuinka manipuloiva on, mutta sitten heräsin kun manipuloi, pakotti ja jankkas minua tekemään jotain asiaa mitä en edes halunnut tehdä. Tuli surkea olo.
Tämmöisten ihmisten kohdalla kannattaa vaan tehdä se että hankkiutuu niistä eroon säälimättä mahdollisimman pian. Ne ei tuo muuta kuin huonoa oloa ja harmia elämään.