Mitä kaikkea miehet ovat teille valehdelleet seksin vuoksi ?
Uskoitteko valheet ja kuinka kauan tällaista kesti?
Kommentit (120)
Miksei kyseiset jutut voisi olla totta :( ?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 10:30"]Uskoitteko valheet ja kuinka kauan tällaista kesti?
[/quote]
Kehuneet kauniiksi, no en uskonut ja annan kyllä jos joku kehuu edelleen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 10:49"]Ei suoranaisesti valehdellut, "unohti" vain kertoa että on naimisissa oleva perheenisä.... >:(
[/quote] :Ddd
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 10:52"]
Itsellä kokemusta vain neljästä miehestä ja kolme niistä on hokenut sitä "sulla on paras pillu ikinä". En oikein usko että jos miehellä on kokemusta ainakin sadasta naisesta niin voisi pitää paikkansa, eikö ne tee tota vaan varmistaakseen saannin jatkossakin?
[/quote]No siinä on ainakin kaunis ja viaton valhe, josta ei ole mitään haittaa, mutta voi olla paljonkin iloa vastaanottajalle.
-Mies 29v + 1v-
[/quote] oli tosi kaunista ja viatonta, mulle on hokenu tota varmaan parikymmentä ainakin, ja nyt saan tänään kuulla että ne puhu vaa paskaa että sais multa. Kiva. Tuli tosi hyvä mieli joo.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:21"]Eivät kerro, että ovat naimisissa, että on lapsia, että vaimo on raskaana jne.
Voivat väittää asuvansa "ex"-vaimon kanssa, vaikka ovat oikeasti onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Voivat väittää etteivät lapset ole heidän vaan vaimon, mutta vaan hyväsydämisesti hoitavat niitä. Siis kaikkea niin tajunnanräjäyttävää läppää ja ihme skeidaa ettei mitään tolkkua.
Sitten näitä rakastan sinua, olen aivan ihastunut sinuun, seurasi on parasta ever, sinulla on niin lumoavat silmät, hiuksesi ovat ihanat, sinulla on venuksen muodot jne. lässytystä, joka lähinnä ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Oma mies lisäksi kehuu pillua, vaikka se on venähtänyt 3 synnytyksen jäljiltä ja väittää sen olevan kaunis, vaikka oikeasti näen peilistä, että on hirvittävä ja revennyt jauhelihatoosa ja kaukana muutenkin siitä paljon ihannoidusta viivasta.Myös tissejä, että ovat pystyt ja kauniin pienet, vaikka ne ovat roikkuvat kärpäslätkät. Ainoa mikä on totta on tuo pienuus.
Valehtelu tietysti vie uskottavuuden miehiltä ihan täysin ja heidän seurastaan on vaikea mitenkään täysillä nauttia oli sitten kyse seksistä tai jostain muusta hauskanpidosta. Ajattelen aina ettei niitä oikeasta kiinnosta kuin toistensa seura ja minä kelpaan hetkellisesti mieheni patjaksi kun alkaa palleja riittävästi sinertämään. Karua on elämä.
[/quote]
Johan tuli katkera vuodatus. Tiedätkö, että se sun miehesi saattaa ihan oikeasti pitää sitä sun "jauhelihatoosaa" kauniina ja kiihoittavana. Aikuiset miehet ymmärtävät, että synnytys jättää jälkensä naiseen. Omani ainakin kehuu pilluani kiilto silmissä kun nuolee tai panee ja minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö siitä pitäisi. Samoin rinnoistani. Huomaahan sen kun toiselta meinaa tulla pelkästä katselemisesta. Eikä todella ole tälläkään kolmen lapsen äidillä mikään kiiltokuvapillu.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"]
En tajua, miksi pitää valehdella?
[/quote]
Entä, jos ei valehtele?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 10:52"] Itsellä kokemusta vain neljästä miehestä ja kolme niistä on hokenut sitä "sulla on paras pillu ikinä". En oikein usko että jos miehellä on kokemusta ainakin sadasta naisesta niin voisi pitää paikkansa, eikö ne tee tota vaan varmistaakseen saannin jatkossakin? [/quote]No siinä on ainakin kaunis ja viaton valhe, josta ei ole mitään haittaa, mutta voi olla paljonkin iloa vastaanottajalle. -Mies 29v + 1v- [/quote] oli tosi kaunista ja viatonta, mulle on hokenu tota varmaan parikymmentä ainakin, ja nyt saan tänään kuulla että ne puhu vaa paskaa että sais multa. Kiva. Tuli tosi hyvä mieli joo.
[/quote]
No ei se ole sua ole näyttäny haittaavan? Totea vaan että "ole hyvä, kiva kun kelpas", näköjään kelvannu sullekin :)
Täällä suomessa on paljon tärkeimpiäkin asioita joista tulisi keskustella, jotka koskettavat kaikkia.
Päinvastoin. Tämä on tosi yleistä. Miehet harvemmin sanovat naisille, että ei tämä nyt oikein nappaa tai suju tämä rakkaus, mutta seksi kuitenkin kelpaa ennen kuin jätetään. Tietenkin se on pettymys kun molemminpuolista kemiaa ei ole. Seksihän on ihan tajunnanräjäyttävää rakastuneena. Muuten se on vain tekninen suoritus. Tämän vuoksi en itse harrastakaan yhden illan juttuja. Olenkin nainen.
Minä en tajua muuten tuota, että vain tyttöystävä, vaimo, äiti ja sisko ovat ihmisiä ja muut naiset vapaata riistaa, joita saa kohdella miten sattuu. Aivan ihmeellinen on tämä miehinen ajatusmaailma. Itse ainakin pidän kaikkia *ihmisiä* ikään, ihonväriin, seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen tms. katsomatta arvokkaina.
Kuukausien lämmittely kertapanon takia? Kai se on uskottava kun sanot. itse en viitsisi, ellei pidempää mielessä.
Tuohon "miesten ajatusmaailmaan" ja sen raadollisuuteen, niin siksihän tuolla aikaisemmin puhuttiin sielun myymisestä. Uhraamisesta olisi pitänyt puhua, myymisen sijaan. Niin ja syytettiin naista siitä, kun *valitsevat* uskoa korvia miellyttäviin valheisiin, jolloin vetävät riman tasolle johon ei totuudella yllä.
Miehille taas ulkonäkö on turhan tärkeä, joten vertaa vaikkapa meikittömään naiseen, siis täysin "ootsä kipee tai jotain" meikittömään, ei perusmeikit "meikittömään". Olis ainakin stadin yökerhoissa aika harvinainen näky, ja vienti vähän eri luokkaa kun vähänkään laitetulla.
Tietysti jotkut lämmittelevät naisia saadakseen panokaverin, mutta mistään rakkaudesta ei ole kyse, vaikka niin miehet kohteilleen uskottelevat. Se on aivan hirveän epäreilua ja niille naisille ajanhukkaa. Lisäksi ns. pelurit haluavatkin jahdata, koska se on heistä hauskaa ja osa peliä. Seksi on vain maali. Sen jälkeen voi siirtyä seuraavaan uhriin. Tämä on niin perusjuttu mistä naiset keskenään puhuvat ja nämä miesten valheet tekevät naisista varovaisia.
En tiedä mikä se sellainen liian korkea rima on, että jos toinen sanoo parin kuukauden tapailun jälkeen rakastavansa ja toista kauniiksi, sitä ei saisi koskaan uskoa ja heittäytyä fiiliksellä mukaan. Naiset puhuvat noita miehille myös, mutta yleensä myös tarkoittavat mitä sanovat.
Olen kokeillut mennä meikittä "oletko sairas" -tyyliin ravintolaan. Ei ollut vientiä. Myös farkut ja t-paita ja tennarit toimivat hyvin jos haluaa olla yksin. Silloin voi olla myös perusmeikki eikä kukaan lähesty. On ihan tiedossa, että miesten "haluan luonnollisen naisen" tarkoittaa oikeasti, sitä, että laittautuu pirusti niin ettei kuitenkaan näytä Tuksulta. :)
Niin lämmittelevät, mutta että kuukausitolkulla kerran takia, effort/reward ei ihan kohillaan. Vaikka pelureita jota kiinnostaa jahtaaminen tuon vertaa on, se ei voi olla kovin yleistä. Itelläni oli yleensä yhdestä illasta kyse, parista korkeintaan, joko sitten nappas tai ei. Jos ei valehdellut duunista, varallisuudesta, koulutuksesta, matkoista, tulevaisuudensuunnitelmista/unelmista/madollisuuksista, harrastuksista, kiinnostuksesta häneen, niin sitten oli kuten meikitön nainen, 90% mahiksista hävis. Sitä riman nostolla tarkoittin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:32"]
Olen eronnut puoli vuotta sitten, vaikka eropaperit on vielä allekirjoittamatta.
[/quote]
Ja allekirjoitetaanko niitä koskaan?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:40"]
Niin lämmittelevät, mutta että kuukausitolkulla kerran takia, effort/reward ei ihan kohillaan. Vaikka pelureita jota kiinnostaa jahtaaminen tuon vertaa on, se ei voi olla kovin yleistä. Itelläni oli yleensä yhdestä illasta kyse, parista korkeintaan, joko sitten nappas tai ei. Jos ei valehdellut duunista, varallisuudesta, koulutuksesta, matkoista, tulevaisuudensuunnitelmista/unelmista/madollisuuksista, harrastuksista, kiinnostuksesta häneen, niin sitten oli kuten meikitön nainen, 90% mahiksista hävis. Sitä riman nostolla tarkoittin.
[/quote]
Tuossa meikkivertauksessa ontuu se, että myös miehet laittautuvat. Lisäksi melkein jokainen nainen tuntee jonkun, joka on vongannut pitempään ja sitten dumpannut ja siirtynyt uuteen uhriin. Jos ei omalla kohdalla niin ainakin kaverin. Eli ei kovin harvinaista, kuten väität.
Edelleen: duunista, varallisuudesta, koulutuksesta, matkoista, tulevaisuudensuunnitelmista/unelmista/madollisuuksista, harrastuksista, kiinnostuksesta häneen. Miksi näistä pitäisi valehdella? Eikö jo yhdessä illassa selviä voiko harkita seurustelua tai ainakin kokeilla deittailua? Jos ei ole kiinnostunut en tajua miksi pitäisi harrastaa seksiä. Eikö joku maksullinen nainen jos on pakko oikea nainen saada tai sitten lelu toimisi paremmin kun kyseessä on vain suoritus? Ketään ei loukata eikä herätetä mitään turhia toiveita enemmästä. Tässä on kyse vain ja ainoastaan miesten harjoittamasta hyväksikäytöstä, vaikka et sitä näköjään suostu myöntämään. Ihan yksiselitteisesti tosi väärin. Tuossa valehtelussa vedotaan ihmisen narsistiseen puoleen. Kaikissa se on. Jokainen haluaa olla hyväksytty ja erityislaatuinen. Kahden ihmisen rakastuessa se toinen tuntuu oikeasti maailman ihanimmalta henkilöltä. Sen haluaa myös julistaa ääneen. Miehet luovat illuusion rakastumisesta puhumalla naiselle kuinka tämä on ihana ja paras. Se on aivan tietoista kusettamista siis. Miehetkin rakastuvat, joten tietävät hyvin missä mennään ellei ole totaalisen asperger. Asperger taas ei hallitse sosiaalisia pelejä.
En haluaisi sanoa näin, mutta jokainen nainen on myös se äiti, tytär tai sisko jollekin miehelle ja siten arvokas. Kannattaa aina miettiä tätä jos ei pysty näkemään naisia muuten arvokkaina tai ihmisinä (vaikka lähtökohtaisesti pitäisi). Eivät naiset ole mitään miesten tyydytysreikiä. Ei se niin mene, että kun on mies ja panettaa, saa tehdä mitä huvittaa. Et sinä varmaankaan huijaisi miespuolista ystävääsi saadaksesi hänen varallisuudestaan osan vai huijaisitko? Siksi, että haluat itsellesi enemmän rahaa ja voisit ostaa kivoja asioita. Sinä menet töihin ja ansaitset vaivalla rahaa, jotta voit ostaa haluamasi tavarat?
Ihmetyttää myös miksi suomalaiset miehet arvostelevat Lähi-idän "nainen on tavara" -kulttuureja, koska oma ajatusmalli ei poikkea siitä ollenkaan, vaikka nimellisesti olemmekin tasa-arvoisia (homoja lukuunottamatta).
Miehet vielä kerskuvat kaadoillaan ja kuinka monta naista ovat saaneet vedätettyä. Tämä miesten keskinäinen kuka on narsistisin ja psykopaatein -kilpailu on aivan kerrassaa hämmentävää. Kuinka he pystyvät luottamaan toisiinsa? Jos joku nainen tulisi kertomaan minulle miten vedätti miehiä alkaisin karttamaan hänen seuraansa ja ajattelisin, että tekee tuon kenelle hyvänsä.
Toivoisin, että naiset lopettaisivat yhden illan jutut kokonaan ja kerta kaikkiaan vaan pysyisivät erossa kaikista pelimiehistä kollektiivisesti eivätkä uskoisi kaikkea mitä heille kerrotaan. Loppuisi tämä hyväksikäyttö. Tai ainakin nuoria tyttöjä pitäisi aiheesta valistaa. Tuollainen ihmisillä pelaaminen jättää rikkinäisiä ihmisiä jälkeensä ja siitä kärsivät lukuisten *miesten* parisuhteet myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:18"]
Lisäksi melkein jokainen nainen tuntee jonkun, joka on vongannut pitempään ja sitten dumpannut ja siirtynyt uuteen uhriin. Eli ei kovin harvinaista, kuten väität.
Eikö jo yhdessä illassa selviä voiko harkita seurustelua tai ainakin kokeilla deittailua? Jos ei ole kiinnostunut en tajua miksi pitäisi harrastaa seksiä. Eikö joku maksullinen nainen jos on pakko oikea nainen saada tai sitten lelu toimisi paremmin kun kyseessä on vain suoritus? Ketään ei loukata eikä herätetä mitään turhia toiveita enemmästä. Tässä on kyse vain ja ainoastaan miesten harjoittamasta hyväksikäytöstä, vaikka et sitä näköjään suostu myöntämään. Ihan yksiselitteisesti tosi väärin.
Toivoisin, että naiset lopettaisivat yhden illan jutut kokonaan ja kerta kaikkiaan vaan pysyisivät erossa kaikista pelimiehistä kollektiivisesti eivätkä uskoisi kaikkea mitä heille kerrotaan. Loppuisi tämä hyväksikäyttö. Tai ainakin nuoria tyttöjä pitäisi aiheesta valistaa. Tuollainen ihmisillä pelaaminen jättää rikkinäisiä ihmisiä jälkeensä ja siitä kärsivät lukuisten *miesten* parisuhteet myöhemmin.
[/quote]
Lyhensin vähän tekstiäsi.
Naisille ei harvinaista kokemuksena, koska ratkevat samoinhin pelimiehiin. Ne pelimiehet ovat harvassa.
Tottakai on väärin, siksi olikin puhe sielun uhraamisesta pilden alttarilla. Joko pidät sielusi, pysyt nuhteettomana rehtinä ja hyvänä ihmisenä ja tyydyt vähään, tai sitten uhraat sen ja saat haluamaasi väliakaista seuraa ja seikkailua.
Sitä minäkin toivoisin, että valheet eivät kannataisi, silloin voisi pärjätä ilman niitä. Samalla tavalla toivon maailmanrauhaa ja tasavertaisuutta. Todellisuudessa valheet kannattavat, sotia syttyy aina uusia, ja 1% ihmisistä vie 90% potista, oli sitten kyse vastakkaisen sukupuolen huomiosta tai varallisuudesta.
Niin ja siitä maksullisesta, on ironista että ehdotat sitä vaihtoehtona, koska nimenomaan naiset ovat tehneet siitä moraalisesti ja sosiaalisesti tuomittavaa, hävettävää. Täälläkin tehdään selväksi että jos kerrankin käynyt huorissa niin ei enää kelpaa naiselle. Kun taas supliikkimies ei kärsi semmoisesta "rankaisusta" ollenkaan, edes av-palstalla.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:21"]Eivät kerro, että ovat naimisissa, että on lapsia, että vaimo on raskaana jne. Voivat väittää asuvansa "ex"-vaimon kanssa, vaikka ovat oikeasti onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Voivat väittää etteivät lapset ole heidän vaan vaimon, mutta vaan hyväsydämisesti hoitavat niitä. Siis kaikkea niin tajunnanräjäyttävää läppää ja ihme skeidaa ettei mitään tolkkua. Sitten näitä rakastan sinua, olen aivan ihastunut sinuun, seurasi on parasta ever, sinulla on niin lumoavat silmät, hiuksesi ovat ihanat, sinulla on venuksen muodot jne. lässytystä, joka lähinnä ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Oma mies lisäksi kehuu pillua, vaikka se on venähtänyt 3 synnytyksen jäljiltä ja väittää sen olevan kaunis, vaikka oikeasti näen peilistä, että on hirvittävä ja revennyt jauhelihatoosa ja kaukana muutenkin siitä paljon ihannoidusta viivasta.Myös tissejä, että ovat pystyt ja kauniin pienet, vaikka ne ovat roikkuvat kärpäslätkät. Ainoa mikä on totta on tuo pienuus. Valehtelu tietysti vie uskottavuuden miehiltä ihan täysin ja heidän seurastaan on vaikea mitenkään täysillä nauttia oli sitten kyse seksistä tai jostain muusta hauskanpidosta. Ajattelen aina ettei niitä oikeasta kiinnosta kuin toistensa seura ja minä kelpaan hetkellisesti mieheni patjaksi kun alkaa palleja riittävästi sinertämään. Karua on elämä. [/quote] Johan tuli katkera vuodatus. Tiedätkö, että se sun miehesi saattaa ihan oikeasti pitää sitä sun "jauhelihatoosaa" kauniina ja kiihoittavana. Aikuiset miehet ymmärtävät, että synnytys jättää jälkensä naiseen. Omani ainakin kehuu pilluani kiilto silmissä kun nuolee tai panee ja minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö siitä pitäisi. Samoin rinnoistani. Huomaahan sen kun toiselta meinaa tulla pelkästä katselemisesta. Eikä todella ole tälläkään kolmen lapsen äidillä mikään kiiltokuvapillu.
[/quote]
En ole yhtään katkera. Miehet nyt vaan on tommosia. Valehtelevat saadakseen toosaa silloin kun panettaa. Se on helpompaa. Pikkuisen epäilen kyllä sitä sinunkin miestäsi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:21"]Eivät kerro, että ovat naimisissa, että on lapsia, että vaimo on raskaana jne. Voivat väittää asuvansa "ex"-vaimon kanssa, vaikka ovat oikeasti onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Voivat väittää etteivät lapset ole heidän vaan vaimon, mutta vaan hyväsydämisesti hoitavat niitä. Siis kaikkea niin tajunnanräjäyttävää läppää ja ihme skeidaa ettei mitään tolkkua. Sitten näitä rakastan sinua, olen aivan ihastunut sinuun, seurasi on parasta ever, sinulla on niin lumoavat silmät, hiuksesi ovat ihanat, sinulla on venuksen muodot jne. lässytystä, joka lähinnä ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Oma mies lisäksi kehuu pillua, vaikka se on venähtänyt 3 synnytyksen jäljiltä ja väittää sen olevan kaunis, vaikka oikeasti näen peilistä, että on hirvittävä ja revennyt jauhelihatoosa ja kaukana muutenkin siitä paljon ihannoidusta viivasta.Myös tissejä, että ovat pystyt ja kauniin pienet, vaikka ne ovat roikkuvat kärpäslätkät. Ainoa mikä on totta on tuo pienuus. Valehtelu tietysti vie uskottavuuden miehiltä ihan täysin ja heidän seurastaan on vaikea mitenkään täysillä nauttia oli sitten kyse seksistä tai jostain muusta hauskanpidosta. Ajattelen aina ettei niitä oikeasta kiinnosta kuin toistensa seura ja minä kelpaan hetkellisesti mieheni patjaksi kun alkaa palleja riittävästi sinertämään. Karua on elämä. [/quote] Johan tuli katkera vuodatus. Tiedätkö, että se sun miehesi saattaa ihan oikeasti pitää sitä sun "jauhelihatoosaa" kauniina ja kiihoittavana. Aikuiset miehet ymmärtävät, että synnytys jättää jälkensä naiseen. Omani ainakin kehuu pilluani kiilto silmissä kun nuolee tai panee ja minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö siitä pitäisi. Samoin rinnoistani. Huomaahan sen kun toiselta meinaa tulla pelkästä katselemisesta. Eikä todella ole tälläkään kolmen lapsen äidillä mikään kiiltokuvapillu.
[/quote]
Eli sulla on oikeasti nätti pillu ja tiedät sen jos kerran mieheskin ihan vaan sen näkemällä laukee. Mitä sä täällä jauhelihoja kiusaat?
Mä kyl komppaan tota yhtä jonka mielestä on karua että nainen on miehellä tärkeä vain patjana. Aika pitkälle seniin on paitsi jos kyseessä on miehen äiti tai sisko joka voi olla oikeasti tärkeä. Vihaan miesten tapaa puhua tuota pasksjuttuansa josta eivät ole itekään varmoja uskovatko vai ei. Niin pokkana ne selittää. Mä oon sanonut suoraan ettei kiinnosta lässytys; muhun ei toimi mitkään peliliikkeet vaan annan jos miehenkaa synkkaa oikeasti ja voi olla rennosti. Mulla veljiä ja mieskavereita että ne temput on nähty.
Exä baarissa leperteli korvaan kaikkea "sä olit mun ensirakkaus" (mikä nyt on tottakin mutta mitäpä väliä sillä enää on), "paras nainen ikinä, kaunis, ihana hymy", plaaplaa jne. Enpä antanut sinä iltana ja sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään :D. Seurusteltiin 16 vuotiaina ja baarikohtaus kun oltiin 19v eli hohhoijakkaa
Valehteli haluavansa olla parisuhteessa kanssani.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:21"]Eivät kerro, että ovat naimisissa, että on lapsia, että vaimo on raskaana jne.
Voivat väittää asuvansa "ex"-vaimon kanssa, vaikka ovat oikeasti onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Voivat väittää etteivät lapset ole heidän vaan vaimon, mutta vaan hyväsydämisesti hoitavat niitä. Siis kaikkea niin tajunnanräjäyttävää läppää ja ihme skeidaa ettei mitään tolkkua.
Sitten näitä rakastan sinua, olen aivan ihastunut sinuun, seurasi on parasta ever, sinulla on niin lumoavat silmät, hiuksesi ovat ihanat, sinulla on venuksen muodot jne. lässytystä, joka lähinnä ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Oma mies lisäksi kehuu pillua, vaikka se on venähtänyt 3 synnytyksen jäljiltä ja väittää sen olevan kaunis, vaikka oikeasti näen peilistä, että on hirvittävä ja revennyt jauhelihatoosa ja kaukana muutenkin siitä paljon ihannoidusta viivasta.Myös tissejä, että ovat pystyt ja kauniin pienet, vaikka ne ovat roikkuvat kärpäslätkät. Ainoa mikä on totta on tuo pienuus.
Valehtelu tietysti vie uskottavuuden miehiltä ihan täysin ja heidän seurastaan on vaikea mitenkään täysillä nauttia oli sitten kyse seksistä tai jostain muusta hauskanpidosta. Ajattelen aina ettei niitä oikeasta kiinnosta kuin toistensa seura ja minä kelpaan hetkellisesti mieheni patjaksi kun alkaa palleja riittävästi sinertämään. Karua on elämä.
[/quote] tää oli kyllä niin paras! Nauroin vedet silmiin :D