Mitä kaikkea miehet ovat teille valehdelleet seksin vuoksi ?
Uskoitteko valheet ja kuinka kauan tällaista kesti?
Kommentit (120)
Tää ketju on kyllä masentavaa luettavaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua.
[/quote]
Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena.
[/quote]
Siis eikö naiset todella merkitse sulle muuta kuin mahdollista pillua ?
[/quote]
Miksi ei voi vain olla hiljaa? Jos mä oon jo päättänyt antaa jollekin, niin en mä jätä ensi kerralla antamatta, jos se unohtaa kehua mua kauniiksi. Jätän antamatta, jos joudun kuuntelemaan limaista puhetta.
Ikänsä. Kun tapasimme, olin 20-vuotias ja hän väitti olevansa saman ikäinen. Kului puoli vuotta, kun hän hieman humalassa myönsi eräälle kaverilleni olevansa 17. En tiedä milloin hänen syntymäpäivänsä oli, joten on aivan mahdollista, että hän oli jopa 16-vuotias suhteen alkuaikoina. Hän oli ensimmäiseni ja minun oli vaikea lopettaa suhdetta vaikka olin jo ehtinyt ihmetellä hänen käytöksensä kypsymättömyyttä. On helppoa olla jälkiviisas, mutta tuolloinen kokemattomuuteni ei antanut minulle eväitä tunnistaa huonoa suhdetta tai silkkaa valehtelua. Suhde oli aika traumaattinen, mutta eivät minua enää tuon jälkeen ole miehet kusettaneetkaan, saatika pojanklopit.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 14:21"]Eivät kerro, että ovat naimisissa, että on lapsia, että vaimo on raskaana jne.
Voivat väittää asuvansa "ex"-vaimon kanssa, vaikka ovat oikeasti onnellisesti yhdessä ja naimisissa. Voivat väittää etteivät lapset ole heidän vaan vaimon, mutta vaan hyväsydämisesti hoitavat niitä. Siis kaikkea niin tajunnanräjäyttävää läppää ja ihme skeidaa ettei mitään tolkkua.
Sitten näitä rakastan sinua, olen aivan ihastunut sinuun, seurasi on parasta ever, sinulla on niin lumoavat silmät, hiuksesi ovat ihanat, sinulla on venuksen muodot jne. lässytystä, joka lähinnä ärsyttää ja joskus jopa raivostuttaa. Oma mies lisäksi kehuu pillua, vaikka se on venähtänyt 3 synnytyksen jäljiltä ja väittää sen olevan kaunis, vaikka oikeasti näen peilistä, että on hirvittävä ja revennyt jauhelihatoosa ja kaukana muutenkin siitä paljon ihannoidusta viivasta.Myös tissejä, että ovat pystyt ja kauniin pienet, vaikka ne ovat roikkuvat kärpäslätkät. Ainoa mikä on totta on tuo pienuus.
Valehtelu tietysti vie uskottavuuden miehiltä ihan täysin ja heidän seurastaan on vaikea mitenkään täysillä nauttia oli sitten kyse seksistä tai jostain muusta hauskanpidosta. Ajattelen aina ettei niitä oikeasta kiinnosta kuin toistensa seura ja minä kelpaan hetkellisesti mieheni patjaksi kun alkaa palleja riittävästi sinertämään. Karua on elämä.
[/quote]
Johan tuli katkera vuodatus. Tiedätkö, että se sun miehesi saattaa ihan oikeasti pitää sitä sun "jauhelihatoosaa" kauniina ja kiihoittavana. Aikuiset miehet ymmärtävät, että synnytys jättää jälkensä naiseen. Omani ainakin kehuu pilluani kiilto silmissä kun nuolee tai panee ja minulla ei ole mitään syytä epäillä etteikö siitä pitäisi. Samoin rinnoistani. Huomaahan sen kun toiselta meinaa tulla pelkästä katselemisesta. Eikä todella ole tälläkään kolmen lapsen äidillä mikään kiiltokuvapillu.
[/quote]
Mutta sun miehes ajatteleekin jotain nuorta pillua ja kehut sulle on valehtelua. Miehet valhehtelee aina saadakseen.
Eivät mitään. Multa ei saa sillälailla yhtään sen helpommin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:14"]Yritti saada luvan panna paljaalla sanoen "Kävin viime viikolla testeissä, eikä ollut mitään tauteja ". En uskonut.
[/quote]
:)
jauhelihatoosa! ei hemmetti. Kuolin tälle :DD
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:43"]jauhelihatoosa! ei hemmetti. Kuolin tälle :DD
[/quote] mäkin kävin kuvittelemaan että miltä se mahtaa näyttää :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:43"]
jauhelihatoosa! ei hemmetti. Kuolin tälle :DD
[/quote]
Ja sitten kun lukee tän sanan viel koko ajan että Jaxuhalitoosa
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua. [/quote] Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena. [/quote] Siis eikö naiset todella merkitse sulle muuta kuin mahdollista pillua ?
[/quote]
Öh, miten sä nyt tommosen johtopäätöksen teit? Tottakai on muutakin, mutta pillu on aika tärkeä, ilman sitä ei voi tuntea itsensä rakastetuksi, naisen miehenä. Onko itselläsi kenties vain ollut yksi kumppani, löysit sen oikean ja sitten vasta hääyönä antaudutte toisillenne, ja liitto jatkuu uskollisena vielä? Vai olisitko sinäkin joskus lähtenyt yöelämään pilke silmäkulmassa, jopa lyhytaikaista seuraa hakemaan?
Että on miltei pakko valehdella jos haluaa pärjätä naisten kanssa, että suurin osa haluaa sitä, uskoo sitä ainakin tarpeeksi että kannattaa, tätä en oikeastaan koskaan ole antanut anteeksi. Jos minussa on pieni naisvihaaja, se tulee tästä havainnosta, ja valinnasta. Vaikka mitä väitettäisi, rehti mies jää tokaksi. Jos halusi pärjätä, piti myydä sielu ja liittyä epärehellisten joukkoon.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:43"]Minä sanon aina mitä nainen haluaa kuulla.Eli kerron rakastavani ja näitä naisten hömpötyksiä.Käyn vaan kuitenkin panemassa näitä ämmiä. [/quote] Kuka nainen haluaa kuulla panoltaan, että tämä rakastaa? Joo, ei kukaan. Nauravat sulle mielessään samalla kun panet.
[/quote]
mä oon mun panolle sanonut että älä viitsi naurattaa että et kyllä rakasta mua. Yrittää väittää että haluaisi yhteisen asunnon ja lapsen. Tässä näitä älyttömimpiä.
En koe, että kukaan olisi mitään valehdellut, koska en ole mikään superromanttinen tyttönen vaan ajattelen, että nyt pannaan ja jos mies katoaa sen jälkeen, niin sainpahan ainakin munaa ja kokemuksen. Ja jos juttu jatkuu paneskelun jälkeenkin niin hyvä niin. En minä ole vedätettävissä:D
Itse en kehu muita kovin usein, kun en kaikkein puheliain ole muutenkaan.. exääni kehuin tosi kauniiksi ja sanoin, että olet kyllä poikkeuksellisen nätti sinisine silminesi ja vaaleine hiuksineen ja sanoin että oot mukavin tyttö minkä tunnen. Olin ihan tosissani ja mielestäni osoitinkin sen hänelle:/ enkä vongannut vaan vilpittömästi kehuin. Uskoi lopulta ja olen edelleen kys mieltä, mutta kyllä harmitti kun vain hoki alkuun että valehtelen jne. Siksi ymmärrän että naisia on välillä tosi vaikea kehua. JOS mies kehuu teitä muualla kuin baarissa römpsänkiilto silmissään humalassa esim niin uskokaa helpommin naiset :-) ei miehet aina valehtele. Jos sanon naiselle että on poikkeuksellisen kaunis makuuni niin en valehtele:)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:18"]Itse en kehu muita kovin usein, kun en kaikkein puheliain ole muutenkaan.. exääni kehuin tosi kauniiksi ja sanoin, että olet kyllä poikkeuksellisen nätti sinisine silminesi ja vaaleine hiuksineen ja sanoin että oot mukavin tyttö minkä tunnen. Olin ihan tosissani ja mielestäni osoitinkin sen hänelle:/ enkä vongannut vaan vilpittömästi kehuin. Uskoi lopulta ja olen edelleen kys mieltä, mutta kyllä harmitti kun vain hoki alkuun että valehtelen jne. Siksi ymmärrän että naisia on välillä tosi vaikea kehua. JOS mies kehuu teitä muualla kuin baarissa römpsänkiilto silmissään humalassa esim niin uskokaa helpommin naiset :-) ei miehet aina valehtele. Jos sanon naiselle että on poikkeuksellisen kaunis makuuni niin en valehtele:)
[/quote]
Mä en kanssa tajua koko asetelmaa. Miksi niiden miesten pitäisi valehdella? En ainakaan.koe, että m
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:18"]Itse en kehu muita kovin usein, kun en kaikkein puheliain ole muutenkaan.. exääni kehuin tosi kauniiksi ja sanoin, että olet kyllä poikkeuksellisen nätti sinisine silminesi ja vaaleine hiuksineen ja sanoin että oot mukavin tyttö minkä tunnen. Olin ihan tosissani ja mielestäni osoitinkin sen hänelle:/ enkä vongannut vaan vilpittömästi kehuin. Uskoi lopulta ja olen edelleen kys mieltä, mutta kyllä harmitti kun vain hoki alkuun että valehtelen jne. Siksi ymmärrän että naisia on välillä tosi vaikea kehua. JOS mies kehuu teitä muualla kuin baarissa römpsänkiilto silmissään humalassa esim niin uskokaa helpommin naiset :-) ei miehet aina valehtele. Jos sanon naiselle että on poikkeuksellisen kaunis makuuni niin en valehtele:)
[/quote]
Mä en kanssa tajua koko asetelmaa. Miksi niiden miesten pitäisi valehdella? En ainakaan.koe, että m
[/quote]
Aargh, vahinkolähetys.
Siis en ainakaan koe, että minulle olisi valehdeltu seksin saamisen takia. Yksi eksä kyllä valehteli kaikesta, mutta ei varmaankaan seksin takia, kun ei sillä kuitenkaan seissyt.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua. [/quote] Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena. [/quote] Siis eikö naiset todella merkitse sulle muuta kuin mahdollista pillua ?
[/quote]
Öh, miten sä nyt tommosen johtopäätöksen teit? Tottakai on muutakin, mutta pillu on aika tärkeä, ilman sitä ei voi tuntea itsensä rakastetuksi, naisen miehenä. Onko itselläsi kenties vain ollut yksi kumppani, löysit sen oikean ja sitten vasta hääyönä antaudutte toisillenne, ja liitto jatkuu uskollisena vielä? Vai olisitko sinäkin joskus lähtenyt yöelämään pilke silmäkulmassa, jopa lyhytaikaista seuraa hakemaan?
Että on miltei pakko valehdella jos haluaa pärjätä naisten kanssa, että suurin osa haluaa sitä, uskoo sitä ainakin tarpeeksi että kannattaa, tätä en oikeastaan koskaan ole antanut anteeksi. Jos minussa on pieni naisvihaaja, se tulee tästä havainnosta, ja valinnasta. Vaikka mitä väitettäisi, rehti mies jää tokaksi. Jos halusi pärjätä, piti myydä sielu ja liittyä epärehellisten joukkoon.
[/quote]
Valehtelet rakastavasi tms. saadaksesi rakkautta? Se naiselta saatu seksikö sulle on rakkautta?
[/quote]
Meneekö kaksi asiaa sekaisin, ehkä kirjoitan vähän huolimattomasti? Minulta kysyttiin eikö naiset merkitse minulle muuta kun toosaa. Vastasin että kyllä merkitsee, mutta vaikka mennään toiseen ääripäähän yhden illan jutuista (missä ei paljon muuta merkitse, missä valehtelu kannattaa) eli rakkauteen, elämänkumppaniin, missä nainen merkitsee paljon muutakin, niin seksi on jälkimmäisessäkin erittäin tärkeä osa suhdetta.
Tai jos nyt täysin haluaa käsitesopan sekoittaa, niin merkittäviä ystävyys-suhteitakin on naisiin, seksittömiä suhteita, jopa tämmöisellä joka tunnustaa pientä naisvihaa itsessään on niitä kaksi, kohta 25v kestänyttä. Ehkä pitäisi tuntea ristiriitaiseksi nämä, mutta en tunne. Väite ettei mies ja nainen voi olla ystäviä on huuhaata, tai ehkä se pätee puutteessa eläville.
Rikasta on useampi yrittänyt esittää...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:43"]Minä sanon aina mitä nainen haluaa kuulla.Eli kerron rakastavani ja näitä naisten hömpötyksiä.Käyn vaan kuitenkin panemassa näitä ämmiä.
[/quote]
Kuka nainen haluaa kuulla panoltaan, että tämä rakastaa? Joo, ei kukaan. Nauravat sulle mielessään samalla kun panet.
[/quote]
Eipä paljoa kiinnosta mitä ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua.
[/quote]
Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena.
[/quote]
[/quote]
Ei vaan, että naiset käyttävät pihtaamista kaupankäyntiin suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"]
[/quote]
[/quote]