Mitä kaikkea miehet ovat teille valehdelleet seksin vuoksi ?
Uskoitteko valheet ja kuinka kauan tällaista kesti?
Kommentit (120)
"Oon käyny testeissä"
Uskoin sinisilmäisesti, kun muuten kunnolliselta vaikuttava mies niin sanoi ja niin suostuin käyttämään pillereitä ehkäisynä. Siitä jonkun aikaa minulla olikin sitten klamydia ja mies tunnusti ettei käynytkään testeissä. Ei viitsinyt kun ei uskonut itsellään mitään olevan koska "ei ole ollut oireita". Se juttu päättyikin sitten siihen, oli mielestäni todella vakava valhe.
Aika yleinen ongelma tuntuu Suomessa olevan, että kotona on täysin rakkaudeton ja seksitön liitto ja yhdessä ollaan ihan vain lasten takia. Näitä selityksiä on tullut monelta tyypiltä.
Olen eronnut puoli vuotta sitten, vaikka eropaperit on vielä allekirjoittamatta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:42"]
Valehteli haluavansa olla parisuhteessa kanssani.
[/quote]
Tämä ja kuukauden päästä alkaa "ahdistaa". Näitä kun oli muutama (Lue 3) niin tajusin alkaa tarkaksi silloin 23v. ja en enää ole päästänyt paskan jauhaja miehiä elämääni, nussinut olen kylmästi ja käskenyt olemaan lässyttämättä paskaa kun pannaan. Yhtäkään en ole kelpuuttanut muuhun kuin naimiseen, olen tyytyväinen päätökseeni. N yli 34v
[/quote]
Jep. Tai sitten tapaillaan se kuukausi kaksi ilman seksiä ja sitten kun päädytään punkkaan, niin juttu loppuu siihen. Ja niin ollaan oltu tosissaan ja vakavissaan siihen asti. Kusettajia kaikki miehet.
[/quote] siis jaksaako joku odottaa yhtä panoa noin kauan?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:42"] Valehteli haluavansa olla parisuhteessa kanssani. [/quote] Tämä ja kuukauden päästä alkaa "ahdistaa". Näitä kun oli muutama (Lue 3) niin tajusin alkaa tarkaksi silloin 23v. ja en enää ole päästänyt paskan jauhaja miehiä elämääni, nussinut olen kylmästi ja käskenyt olemaan lässyttämättä paskaa kun pannaan. Yhtäkään en ole kelpuuttanut muuhun kuin naimiseen, olen tyytyväinen päätökseeni. N yli 34v [/quote] Jep. Tai sitten tapaillaan se kuukausi kaksi ilman seksiä ja sitten kun päädytään punkkaan, niin juttu loppuu siihen. Ja niin ollaan oltu tosissaan ja vakavissaan siihen asti. Kusettajia kaikki miehet. [/quote] siis jaksaako joku odottaa yhtä panoa noin kauan?
[/quote]
Niin, jotenkin tulee mieleen että voisko olla ongelmaa petipuolella, esim lahnailua? Jos kuukauden kaksi on "investoinnut" luulisi tähtäimen olevan korkeammalla. Nyt en yritä syytellä tai herjata, mutta jos tämä on syy innostuksen loppumiseen, niin nimimerkki "Kusettajia kaikki miehet" voi tehdä asialle jotakin.
Aiih, nyt taas yritin ratkoa ongelmaa vaikka kukaan ei pyytänyt, että olinkin typerä mies taas.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:42"] Valehteli haluavansa olla parisuhteessa kanssani. [/quote] Tämä ja kuukauden päästä alkaa "ahdistaa". Näitä kun oli muutama (Lue 3) niin tajusin alkaa tarkaksi silloin 23v. ja en enää ole päästänyt paskan jauhaja miehiä elämääni, nussinut olen kylmästi ja käskenyt olemaan lässyttämättä paskaa kun pannaan. Yhtäkään en ole kelpuuttanut muuhun kuin naimiseen, olen tyytyväinen päätökseeni. N yli 34v [/quote] Jep. Tai sitten tapaillaan se kuukausi kaksi ilman seksiä ja sitten kun päädytään punkkaan, niin juttu loppuu siihen. Ja niin ollaan oltu tosissaan ja vakavissaan siihen asti. Kusettajia kaikki miehet. [/quote] siis jaksaako joku odottaa yhtä panoa noin kauan?
[/quote]
Niin, jotenkin tulee mieleen että voisko olla ongelmaa petipuolella, esim lahnailua? Jos kuukauden kaksi on "investoinnut" luulisi tähtäimen olevan korkeammalla. Nyt en yritä syytellä tai herjata, mutta jos tämä on syy innostuksen loppumiseen, niin nimimerkki "Kusettajia kaikki miehet" voi tehdä asialle jotakin.
Aiih, nyt taas yritin ratkoa ongelmaa vaikka kukaan ei pyytänyt, että olinkin typerä mies taas.
[/quote]
Päinvastoin. Tämä on tosi yleistä. Miehet harvemmin sanovat naisille, että ei tämä nyt oikein nappaa tai suju tämä rakkaus, mutta seksi kuitenkin kelpaa ennen kuin jätetään. Tietenkin se on pettymys kun molemminpuolista kemiaa ei ole. Seksihän on ihan tajunnanräjäyttävää rakastuneena. Muuten se on vain tekninen suoritus. Tämän vuoksi en itse harrastakaan yhden illan juttuja. Olenkin nainen.
Minä en tajua muuten tuota, että vain tyttöystävä, vaimo, äiti ja sisko ovat ihmisiä ja muut naiset vapaata riistaa, joita saa kohdella miten sattuu. Aivan ihmeellinen on tämä miehinen ajatusmaailma. Itse ainakin pidän kaikkia *ihmisiä* ikään, ihonväriin, seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen tms. katsomatta arvokkaina.
On täällä idiootit jutut. Taitaa kaikki suomen henkisesti vajaat kokoontua tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:32"]
On täällä idiootit jutut. Taitaa kaikki suomen henkisesti vajaat kokoontua tällä palstalla.
[/quote]
Pelkäätkö, että vaimo tai tyttöystävät tajuavat sun hienot pelimuuvit? :D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:32"]
[/quote]
Säkin olet täällä ja kirjoitit ketjuun. ;)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:28"]
[/quote]
[/quote]
Päinvastoin. Tämä on tosi yleistä. Miehet harvemmin sanovat naisille, että ei tämä nyt oikein nappaa tai suju tämä rakkaus, mutta seksi kuitenkin kelpaa ennen kuin jätetään. Tietenkin se on pettymys kun molemminpuolista kemiaa ei ole. Seksihän on ihan tajunnanräjäyttävää rakastuneena. Muuten se on vain tekninen suoritus. Tämän vuoksi en itse harrastakaan yhden illan juttuja. Olenkin nainen.
Minä en tajua muuten tuota, että vain tyttöystävä, vaimo, äiti ja sisko ovat ihmisiä ja muut naiset vapaata riistaa, joita saa kohdella miten sattuu. Aivan ihmeellinen on tämä miehinen ajatusmaailma. Itse ainakin pidän kaikkia *ihmisiä* ikään, ihonväriin, seksuaaliseen suuntautumiseen, sukupuoleen tms. katsomatta arvokkaina.
[/quote]
Kuukausien lämmittely kertapanon takia? Kai se on uskottava kun sanot. itse en viitsisi, ellei pidempää mielessä.
Tuohon "miesten ajatusmaailmaan" ja sen raadollisuuteen, niin siksihän tuolla aikaisemmin puhuttiin sielun myymisestä. Uhraamisesta olisi pitänyt puhua, myymisen sijaan. Niin ja syytettiin naista siitä, kun *valitsevat* uskoa korvia miellyttäviin valheisiin, jolloin vetävät riman tasolle johon ei totuudella yllä.
Miehille taas ulkonäkö on turhan tärkeä, joten vertaa vaikkapa meikittömään naiseen, siis täysin "ootsä kipee tai jotain" meikittömään, ei perusmeikit "meikittömään". Olis ainakin stadin yökerhoissa aika harvinainen näky, ja vienti vähän eri luokkaa kun vähänkään laitetulla.
Omg, ketjun innoittamana laitoin Googlen kuvahakuun "ugly pussy"
Katsokaapas.
Kyllä saa mies olla mestarivedättäjä :X
Valehteli ettei ole perhettä, todellisuudessa kaksi pientä lasta minkä ystävä seuraavana aamuna kertoi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua. [/quote] Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena. [/quote] Siis eikö naiset todella merkitse sulle muuta kuin mahdollista pillua ?
[/quote]
Naisen ja miehen ero on pillu. Kavereita saa miehistäkin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:43"] En tajua, miksi pitää valehdella? [/quote] Entä, jos ei valehtele? [/quote] Sit saa olla ilman pillua. [/quote] Tää oli se todella karu, erittäin vastenmielinen ja vaikeasti sulatettava totuus mikä piti oppia nuorena. [/quote] Siis eikö naiset todella merkitse sulle muuta kuin mahdollista pillua ?
[/quote]
Naisen ja miehen ero on pillu. Kavereita saa miehistäkin.
[/quote]
Tuon perusteella kannattaisi hankkia vain naispuolisia kavereita, jotka eivät rakastu suhun ja sinä niihin. :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:21"]
Niin ja siitä maksullisesta, on ironista että ehdotat sitä vaihtoehtona, koska nimenomaan naiset ovat tehneet siitä moraalisesti ja sosiaalisesti tuomittavaa, hävettävää. Täälläkin tehdään selväksi että jos kerrankin käynyt huorissa niin ei enää kelpaa naiselle. Kun taas supliikkimies ei kärsi semmoisesta "rankaisusta" ollenkaan, edes av-palstalla.
[/quote]
No ne naiset ovat tehneet, jotka haluavat pitää seksin kiristyskeinona. Itse mieluusti harrastaisin enemmän ja vapaammin seksiä jos voisin luottaa siihen, että suurin osa miehistä ei ole hyväksikäyttäjiä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 10:52"]
Itsellä kokemusta vain neljästä miehestä ja kolme niistä on hokenut sitä "sulla on paras pillu ikinä". En oikein usko että jos miehellä on kokemusta ainakin sadasta naisesta niin voisi pitää paikkansa, eikö ne tee tota vaan varmistaakseen saannin jatkossakin?
[/quote]
Ne hokee tota hekuman hetkellä. Oon kans kuullut saman narinan eli mitäs me laatupillut.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:58"]
Rikasta on useampi yrittänyt esittää...
[/quote]
Ja mulle ei ensimmäinenkään. Sen sijaan on esitetty vapaata, ihastunutta, yksiavioista.. Lisäksi väitetty ettei harrasta yhden illan juttuja, ettei normisti harrasta seksiä ekana iltana, että haluaa oikean parisuhteen. Onhan näitä kusetuksia kuultu.
[/quote]
Sullehan ei tarvii kun saa muutenkin. Ne on ne laadukkaammat daamit jotka vaatii varakkuutta ja niille ei riitä jos kehuu tukkaa tai silmiä upeiksi. Sun kaltaisille se riittää ja vielä kun höystää tollasella lainilla etten mä yleensä.. saanti on varmaa ekana iltana.
[/quote]
[/quote]
En ole tuo kelle vastasit, mutta ihanko oikeesti joku nainen voi olla niin huono sängyssä? Että sen ekan ja ainoan kerran perusteella oikeasti ihastunut ja rakastunut mies lyö hanskat naulaan? Ettei tosiaan ole mitään mahkuja että siitä seksistä voisi tulla ajan kanssa edes normaalihyvää? Sori, mutta mä en usko.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 01:58"]
Rikasta on useampi yrittänyt esittää...
[/quote]
Koska se kannattaa......koska naiset nyt yleisesti reagoivat lompakon paksuuteen
http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MaleMessageDistributionByIncomeBright.png
[/quote]
Hah, ehkä alapeukutus auttaa fiiliksiin, mutta ei se faktoja poista. Kuvasta näkyy selvästi että jos olet mies yli 23v, eikä rahaa löydy, olet shit out of luck. Jos ei nyt jotain muuta valttikorttia omista, massaan verrratuna. Toki voisin uskoa että ollaan Suomessa vähemmän rahan perään kun jenkit, mistä toi on otettu.