Putin: vastineena pakotteisiin ydinasejoukot asetettu korkeimpaan valmiustilaan (linkki)
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008608788.html
Venäjä uhkailee Eurooppaa ydinaseilla.
Kommentit (68)
Kyllä Putler tietää itsekin samaa lääkettä saavansa maistaa, jos aloittaa ydinsodan.
En ymmärrä miksei venäläiset itse pysäytä tuota. Kaikki eivät siellä ole tulleet hulluiksi hallinnossakaan.
Tuossa on suora uhkaus EU:ta vastaan.
Aegis Ashore ohjuksentorjuntajärjestelmä tuli sittenkin Euroopalle tarpeeseen. Onneksi se valmistui ajoissa.
Tämän täytyy olla sitä pullistelua sentään. Ei se nyt yksinkertaisesti niin seinähullu voi olla, että ydinohjuksia ryhtyy käyttämään...!?
Semmosta. Tarpeeksi hullu tuhoamaan koko maailman sen sijaan, että luovuttaisi itse.
Haavisto: Venäjä valmistautuu käyttämään ydinaseita
Vieläkö on näitä sinisilmäisiä tumpeloita jotka pistämällä päänsä puskaan, kuvittelevat olevansa turvassa Venäjältä? Varmaan Suomessa löytyy....
Vaikea ymmärtää, mitä tuon diktaattorin päänupissa juuri nyt liikkuu. Oliko koronaeristys liikaa hänelle?
Alkaa oikeasti pelottaa, mitä vttua tässä maailmassa tapahtuu!! Miksei tota hullua kääpiötä pistetä kylmäksi??
Jälleen arvioni osui oikeaan. Kirjoitin tänne vähän aikaa sitten, että Putinilla on vauhti päällä, että sitten, kun mitään menetettävää ei enää ole, räjäyttää ydinpommin.
Tiedän nimittäin jo livenä, mikä on venäläinen. Käyttäytyy juuri niin röyhkesti kuin venäläiset vain voivat käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla sitä pullistelua sentään. Ei se nyt yksinkertaisesti niin seinähullu voi olla, että ydinohjuksia ryhtyy käyttämään...!?
Et oo tosissas.
"Venäjä on valmis ydinaseiden käyttöön."
En olisi viikko sitten uskonut ikinä lukevani tuollaista Ylen sivuilta. Maailma muuttu nyt mykistävää tahtia!
"Et oo tosissas."
Olen minä siinä mielessä tosissani, että ydinsodassa ei enää voittajia ole. Sanoisin, että vähiten niitä on Venäjällä.
Huominen aikaa. ..
Yk-isäntä vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Putler tietää itsekin samaa lääkettä saavansa maistaa, jos aloittaa ydinsodan.
Sillä on hyvä pommisuoja. Ei sitä haittaa vaikka oma kansansa jäisi kärsimään.
Psykopaatille muut Ihmiset ovat vain pelinappuloita ja hyödykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
"Et oo tosissas."
Olen minä siinä mielessä tosissani, että ydinsodassa ei enää voittajia ole. Sanoisin, että vähiten niitä on Venäjällä.
????
"Ei se nyt yksinkertaisesti niin seinähullu voi olla, että ydinohjuksia ryhtyy käyttämään...!?"
????
voi vttu nyt tappakaa se hullu jo
Hullu se on...!