Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
allu, vika on sun korvien välissä.
muilla miehillä taas on hyvätkin mahikset saada naisia.
Ei ole vika.. mä en vaa kelpaa naisille ja olen komea ja pitkä mies ja vakituinen työ.
Jokin sussa viestittää naisille: pakoon ja äkkiä! Oot narsku.
En ole.. kehuttiin komeaksi ja kivan näköseksi mieheksi.. no jotkut ei vaan saa naisia vaikka olisivat komeita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vika.. mä en vaa kelpaa naisille ja olen komea ja pitkä mies ja vakituinen työ.
En ole.. kehuttiin komeaksi ja kivan näköseksi mieheksi.. no jotkut ei vaan saa naisia vaikka olisivat komeita..
Mutta on paljo hyviä juttuja mutta ei vain kelpaa rumalle lihavallekkaa naiselle.. mulle kelpais normaali lihava kiva kumppani... mutta eipä kaikki naisetkaa kelpaa.. mennää näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se korvien välissä oleva vika näyttää olevan niin iso, ettet huomaa sitä itse. Siksi jankutat vain pituudestasi ja työpaikastasi. Jatkuvasti.
Ei ole.. en ole vammainen ja olen ihan kiva mies ja kiltti ja rauhallinen.. mutta eihän tällänen kelpaa naisille.. vaan juoppo työtön kelpaa paremmin.. ei tajua naisia
Et sinä vammainen ole, mutta et myöskään normaaliälyinen. Siksi et saa normaaliälyistä naista.
"Haluan mallin, rikkaan, isot silikoni j-kokoiset rinnat ja iso takapuoli, nolla prosenttia rasvaa, isot muhkohuulet, ja aina laitetun näköinen, pitää olla aina kotona, eikä tavata muita ihmisiä, pitää olla valmis harrastamaan s e k s i ä aina silloin kun mies haluaa, ei saa olla omaa elämää, naiselle pitää kelvata ruma, lihava, itsekäs, raiskaaja, huonosti pukeutuneen ja huonon omaavan hygieenisen miehen." Kun miehen naismaku listat ovat tuollaisia, niin miksiköhän naiset ovat mielummin yksin tai toisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Rautalankaa, olkaapa hyvät: sanotaan esimerkin vuoksi, että miljoona heteronaista on parisuhteessa, mutta vain puoli miljoonaa heteromiestä on parisuhteessa, jos uskomme aloittajaa. Herää kysymys kenen kanssa ne puoli miljoonaa ylimääräistä heteronaista sitten ovat parisuhteessa? Ja yksinkertainen vastaus on, että ap on väärässä!
Ai juu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se korvien välissä oleva vika näyttää olevan niin iso, ettet huomaa sitä itse. Siksi jankutat vain pituudestasi ja työpaikastasi. Jatkuvasti.
Ei ole.. en ole vammainen ja olen ihan kiva mies ja kiltti ja rauhallinen.. mutta eihän tällänen kelpaa naisille.. vaan juoppo työtön kelpaa paremmin.. ei tajua naisia
Et sinä vammainen ole, mutta et myöskään normaaliälyinen. Siksi et saa normaaliälyistä naista.
Olen suht normaali sori vain.. eipä kaikki kelpaa miehille naisetkaa normaalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on paljo hyviä juttuja mutta ei vain kelpaa rumalle lihavallekkaa naiselle.. mulle kelpais normaali lihava kiva kumppani... mutta eipä kaikki naisetkaa kelpaa.. mennää näin
Just äsken sanoit, ettei ruma ja lihava kelpaa. Nyt sitten taas kelpaa. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko naisettomat miehet koskaan miettineet, että te saattaisitte olla piilonarsisteja?
Joka ikinen päivä. Tähän lisättynä kehohäpeä, huono itsetunto, koulutuksen vähäisyys, introverttiys, ujous, arkuus, yliherkkyys, kokemattomuus.
Soppa valmis.
En silti usko olevani piilonarsisti, käytöstavat, kohteliaisuus kunniaan.Paitsi, että jopa minä kävin yksi ilta tällä viikolla treffeillä. Ja mukavaa oli. 🙂
Ja naisen pitäisi hoitaa sinut ehjäksi?
Kyllä mä itseni hoidan ehjäksi. En halua kaataa omia ongelmiani toisen niskaan. Yritän siinä sivussa nauttia elämästä, tavata ihmisiä, jutella ja viettää aikaa yhdessä.
Koska statukseni ei kelpaa naisille.
Työtön amis. En kelpaa, niin olen sitten vapaaehtoisesti sinkku. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun et ole. Kukaan normaali ei jankuta tuolla tavalla.
Parempi mennä maksullisiin heti ainaski saa seksiä heti.. mä en ole työtön.. vakityöpaikka mutta en silti kelpaa naisille. status on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun et ole. Kukaan normaali ei jankuta tuolla tavalla.
Aha ehkä olen kyllästynyt olemaa sinkkuna ja tehny asioitten eteen mutta eipä ole lihavaa tavis naistakaa.. mä huolin työttömän ihan helposti naisen.
Opettelisit miehistä sinäkin jotain.
Edes sen,että miten sana tällä meidän suomen kielellämme (sinunkin äidinkielelläsi) taipuu: miesten (EI 'miehien')
Vierailija kirjoitti:
Koska statukseni ei kelpaa naisille.
Työtön amis. En kelpaa, niin olen sitten vapaaehtoisesti sinkku. M25
Mene opiskelemaan tai töihin. Nuori mies vielä.
miksi ruma lihava mt ongelmainen nainen sitten kelpaa miehille.. miksei mies jolla vastaavat ongelmat kelpaa naisille?
Mikä suomalaisia naisia vaivaa.. siis mikä teitä vaivaa.. ei saa olla mt ongelmia.. pitäs olla kavereita.. ei saa olla heikkolahjainen... siis mitä te etitte unelmien prinssiä???
Vierailija kirjoitti:
miksi ruma lihava mt ongelmainen nainen sitten kelpaa miehille.. miksei mies jolla vastaavat ongelmat kelpaa naisille?
Koska miehille kelpaa ihan mikä vaan. Naisille ei.
Miksi pilaisin elämäni ottamalla naisen makaamaan sohvalle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomalaisia naisia vaivaa.. siis mikä teitä vaivaa.. ei saa olla mt ongelmia.. pitäs olla kavereita.. ei saa olla heikkolahjainen... siis mitä te etitte unelmien prinssiä???
Kyllä.
Ja naisen pitäisi hoitaa sinut ehjäksi?