Seiska: Sara Sieppi osti 780 000 euron asunnon. Paparazzikuvat
”Seiskan selvityksen mukaan Saran uusi koti on yli 80 neliön huoneisto Helsingin kantakaupungissa. Kahden huoneen ja keittiön lisäksi asunnossa on sauna, jonka ikkunasta aukeavat näkymät Helsingin kattojen yläpuolelle.”
”Pesänrakennustouhut ovat kuitenkin jo pitkällä, sillä Sara kipittää reippaasti joka aamu uudelle asunnolleen sisustuspuuhiin.”
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Okyasunnon-ostanut-Sara-Sieppi-yopyi-muua…
Jännityksellä jäämme odottamaan millainen asunnosta tulee: boho-tyyliä, heinähimmeleitä vai mustaa kuten edellisessä asunnossa, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Sieppi on ihan vitsi :(
No ei hän kyllä mikään vitsi ole mielestäni. Firma tahkoaa melkoisen hyvää tulosta, joten taloudellisesti kyllä pärjää hyvin ainakin ja on löytänyt sen oman alansa.
Firma tahkoaa tulosta, se on totta. Mutta miettikääpä mikä on hinta siitä. Joka ikinen viikko Sara avautuu julkisuudessa ja on surullinen ihmisten käytöksestä häntä kohtaan. Ja vaikuttaa lisäksi siltä, että kaikki nuo julkkisystävyydetkin on aika pinnallisia. Ei käy kateeksi. Toivottavasti Sara jaksaa.
No jos tykkä tuosta, niin varmaan hinta on kohdillaan
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/16823461
-Ylihintainen
-Matala niin että pää osuu kattoon
-Sähkölämmitys
-Sauna joka vie sähköä
-Ei keittiötä, vain tuollaiset "päälle liimatun" näköiset mustat kalusteet vesipisteineen
-Ei parveketta
-Ylimmässä kerroksessa peltikaton alla joten varmaan kuuma, ja kun tosiaan ei parveketta.
-Vanhat toimistorakennustyyliset rivi-ikkunat
Mikä tuossa maksaa puoli miljoonaa?
Kertoo jotain että kun viinikaappi ollu tärkeämpi kuin jääkaappi.
Syökö toi vaan noutoruokaa?
Tuli ahtaanpaikankammo kuvista. :( Onneksi asun 250 neliön omakotitalossa.
Vaikea ymmärtää, kuka haluaisi ostaa kylppärinkokoisen asunnon puolella miljoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat ja Iltalehti molemmat kirjoittaa Siepin luukusta mikä ei mene kaupaksi.
Kun katselin kuvia asunnosta,niin en kyllä ihmettele ollenkaan.
En menisi edes vuokralle tohon luukkuun.
Voisin ostaakin. Olen yli 50 v. nainen ja lapset aikuisia. Jotenkin pitäisi kyllä vuodepaikkoja järkätä vähintään neljälle. Ja keittiö riittäisi mun kokkailuille, paitsi juhlapäivinä. Mutta 500 000 on ihan liikaa. 300 000 voisin tarjota. Ja kyllä, mulla on rahat pankkitilillä.
Tuo kyllä vähän ahdistaa, kun ei ole parveketta, ei edes ranskalaista parveketta. Miksi ei ole tehty? Ullakko vintti kaipaisi tuuletusta ja näkymät olisivat kivat.
Onko hinnassa Sieppi lisää? Musta maali ei paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä vähän ahdistaa, kun ei ole parveketta, ei edes ranskalaista parveketta. Miksi ei ole tehty? Ullakko vintti kaipaisi tuuletusta ja näkymät olisivat kivat.
Kyllähän nuo remonttifirmat osaa laskuttaa. Keittiö on uusittu, porras rakennettu, lattiat vaihdettu, vaatehuonetta uusittu ja maalattu. Varmaan on ollut remontissa Sieppi lisää ja Helsinki lisää ja ullakko lisää.
Sisustussuunnittelijakin on ollut.
Kaikki on tehty mittatilaustyönä, kun mikään standardi ei käy. Kyllä se maksaa. Varmaan sen 30 000 €, joka on tuon ostohinnan päällä. Jos riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat ja Iltalehti molemmat kirjoittaa Siepin luukusta mikä ei mene kaupaksi.
En menisi edes vuokralle tohon luukkuun.Voisin ostaakin. Olen yli 50 v. nainen ja lapset aikuisia. Jotenkin pitäisi kyllä vuodepaikkoja järkätä vähintään neljälle. Ja keittiö riittäisi mun kokkailuille, paitsi juhlapäivinä. Mutta 500 000 on ihan liikaa. 300 000 voisin tarjota. Ja kyllä, mulla on rahat pankkitilillä.
Ei tuo paha kämppä ole, liian kallis vain.
489 pyynti nyt ja maksoi tuosta 449
Niin tuossa ei ruokaa laiteta kun ei oo keittiötä eikä edes keittokomeroa
Vierailija kirjoitti:
489 pyynti nyt ja maksoi tuosta 449
Kiinteistövälittäjä ottaa sen 10 000 €. Siinä se sitten olikin. Varainsiirtoveroakin pitää maksaa.
Ostaja maksaa varainsiirtoveron
Vierailija kirjoitti:
Ostaja maksaa varainsiirtoveron
Se on jotain 2 % luokkaa? Se tuon myyntihinnan päälle.
Sara ei maksanut kun oli ensiasunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo remonttifirmat osaa laskuttaa. Keittiö on uusittu, porras rakennettu, lattiat vaihdettu, vaatehuonetta uusittu ja maalattu. Varmaan on ollut remontissa Sieppi lisää ja Helsinki lisää ja ullakko lisää.
Sisustussuunnittelijakin on ollut.Kaikki on tehty mittatilaustyönä, kun mikään standardi ei käy. Kyllä se maksaa. Varmaan sen 30 000 €, joka on tuon ostohinnan päällä. Jos riittää.
Tuo remppa on maksanut enemmän kuin 30 000 €, veikkaan lähemmäs 40 000 €. Yksinäistä naista on helppo laskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi edes vuokralle tohon luukkuun.Voisin ostaakin. Olen yli 50 v. nainen ja lapset aikuisia. Jotenkin pitäisi kyllä vuodepaikkoja järkätä vähintään neljälle. Ja keittiö riittäisi mun kokkailuille, paitsi juhlapäivinä. Mutta 500 000 on ihan liikaa. 300 000 voisin tarjota. Ja kyllä, mulla on rahat pankkitilillä.
Ei siellä mahdu vieraita olemaan
Vierailija kirjoitti:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/16823461
-Ylihintainen
-Matala niin että pää osuu kattoon
-Sähkölämmitys
-Sauna joka vie sähköä
-Ei keittiötä, vain tuollaiset "päälle liimatun" näköiset mustat kalusteet vesipisteineen
-Ei parveketta
-Ylimmässä kerroksessa peltikaton alla joten varmaan kuuma, ja kun tosiaan ei parveketta.
-Vanhat toimistorakennustyyliset rivi-ikkunat
Mikä tuossa maksaa puoli miljoonaa?
Todellakin asunnon yhtiövastike on 270 euroa kuukaudessa, mutta Siepin puolen miljoonan asunnossa kaukolämmitys ei kuulu asuntoon vaan lämmitys tapahtuu omakustanteisesti sähköllä. Eihän tuo asunto ole kuin 200 000 - 300 000 euron arvoinen, koska koko asuinhistorian ajan joutuu itse maksamaan lämmityksen.
Voi Sieppi rukkaa kun sillä on menny uuden melkein miljoonan euron kämpän marmoriseinälaatta väärin päin ja se vielä korostuu tuossa entisestään ja näyttää feikiltä ja muoviselta tuon kymppitonnin kristallikruunun rinnalla https://www.picuki.com/media/2865602023161785829
😭😭😭
https://www.picuki.com/media/2893056422196607252
Miksi on kuvissa kadulla ilman rintsikoita valkoinen ohut toppi päällä? Tokassa kuvassa näkyy että nännit eri kohdissa, toinen maata kohti ja toinen taivasta. Onko huonosti laitetut silikonit, vai toisen rinnan teippaukset pettäneet?
Firma tahkoaa tulosta, se on totta. Mutta miettikääpä mikä on hinta siitä. Joka ikinen viikko Sara avautuu julkisuudessa ja on surullinen ihmisten käytöksestä häntä kohtaan. Ja vaikuttaa lisäksi siltä, että kaikki nuo julkkisystävyydetkin on aika pinnallisia. Ei käy kateeksi. Toivottavasti Sara jaksaa.