Seiska: Sara Sieppi osti 780 000 euron asunnon. Paparazzikuvat
”Seiskan selvityksen mukaan Saran uusi koti on yli 80 neliön huoneisto Helsingin kantakaupungissa. Kahden huoneen ja keittiön lisäksi asunnossa on sauna, jonka ikkunasta aukeavat näkymät Helsingin kattojen yläpuolelle.”
”Pesänrakennustouhut ovat kuitenkin jo pitkällä, sillä Sara kipittää reippaasti joka aamu uudelle asunnolleen sisustuspuuhiin.”
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Okyasunnon-ostanut-Sara-Sieppi-yopyi-muua…
Jännityksellä jäämme odottamaan millainen asunnosta tulee: boho-tyyliä, heinähimmeleitä vai mustaa kuten edellisessä asunnossa, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (392)
No mammat vauhtia näihin sivuihin. Keksikää vielä jotain pliiiisss...
Olisppa minullakin mökki Lapissa jonne voisi mennä rentoutumaan yksin tai ystävien kassa. Katkerana ja kateellisena haaveilen. Ehkä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon hintaa pitää alentaa ainakin satatonnia,niin joku voi edes harkita.
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Miksi sinä kyttäät jotain keskustelua kun ulkona on ihana päivä? Mene ulos, laihdutkin kun kävelet. Kukaan ei sinua tähän keskusteluun kaipaa. Heippa! 👋🏻
Kateelliselta muijalta kärttyinen vastaus.
Mistä tässä pitää olla kateellinen, olisi kiva tietää, osaan kadehtia oikeaa asiaa. Noista asunnoistako? Minä en tuommoisiin lääviin omakotitalosta lähde edes rahalla. Vai saran läskeistä ja riipputisseistä? Näen häntä usein, instakuvansa ei todellakaan kerro totuutta. Vai melkoisesta maineesta joka hänellä on? Vai mistä? Vuositulot on minulla paljon suuremmat eikä tarvitse hutsukuvilla itseäni (ja vanhempiani) häpäistä.
Minulle tulee raha ihan aivoilla tehdystä työstä.
En ole joutunut rahan takia esittelemään tissejä ja percettä. Ja juu, kyllä hän minun puolestani saa jatkaa valitsemallaan tiellä, minä vaan en arvosta ihmistä joka noin käyttäytyy. Eikä hän sitä tokikaan kaipaakaan, ei sillä, mutta mielipiteeni aion pitää ja julkituoda.
Sinun, nollan, mielipiteelle minusta on ihan se ja sama, kaltaisiasi typeryksiä mahtuu 20 tusinaa ja länkytys on jatkuvaa. Siihen tottuu.Saraa voi kyllä kritisoida monesta asiasta, mutta jättäisit tuon riipputissi-läski-perceulinan pois. Ei tee kovin vakuuttavaa avautumisestasi, kun todennäköisesti kenelläkään täällä ei ole mitään pikajuoksijan kroppaa. Muutenkin tuppaa ärsyttämään naiset jotka kehtaa arvostella toistensa ulkonäköä t. Eri
Tottakai kuvista saa totuuden sanoa. Lapsellinen ajatus, että ihminen joka on täysin eri näköinen kuvissaan kuin luonnossa, pitäisi jättää arvostelematta.
Se joka ei ole koskaan pyrkinyt ottamaan itsestään edustavampaa kuvaa miltä näyttää, heitelköön kiviä. 😒
Miksi Sara ei vain voisi hommata sisustussuunnittelijaa tai vaikka opiskella alaa? Surettaa kun nätit kämpät muuttuu tuollaisiksi
Olen aika pihi ihminen mutta jos ruokaan ja wolttaukseen menee kuukaudessa sanotaan vaikka 600 e. Se on vuodessa 7200 e ja viidessä vuodessa olisko 36 000 e. Toisaalta kiva että jotkut käyttää rahaa syömiseen. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta inspiroituneena kävin ihan katsomassa Saran instan. 12 ekasta kuvasta vain about kolmessa oli rintavakoa näkyvillä, eikä ne kyllä perus "mallikuvia" kummoisempia olleet. Eikä kyllä mitään of-matskuakaan. Jos tuo tosissaan ärsyttää jotakuta, suosittelen lopettamaan por-non ja kaiken muunkin materiaalin seuraamisen, kun selkeästi ette pääse ajatuksistanne eroon...
Mutta miksi sitä rintavakoa, paljasta reittä ja muhkeaa persettä pitää ylipäätään koskaan työntää sinne kuviin? Sama kuin miehillä värkki pullottaisi vuoroin vasemmasta vuoroin oikeasta lahkeesta erottuvasti....
Itse vertaisin rintavakoa enemmän miehen nännin näkymiseen. Miehinen pullotus vähän sama kuin kamelinvarvas naisella. sivusta
Mä kyllä näkisin mielelläni miesnännejä ja hunks-matskua somessa, saa vinkata jos sellaisia mieskarkkeja löytyy :D
Lasse Matberg ja Jason Momoa
Miten nuo kuvat löytää, olisi mielenkiintoista nähdä koko asunto.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa:Etuovi
Munkkisaarenkatu 55 neliötä
Ei kyllä tuossa kuvassa näytä jugend-talolta. Missä koristelut ja leikkisät yksityiskohdat? No, ehkä ei vain näy kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa:Etuovi
Munkkisaarenkatu 55 neliötä
Tarkoitin sitä uutta, josta oli pari kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Katso kuvat 2018, hinta 673 tonnia jotain sitä suuruusluokkaa hinta pyyntö.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/27788448_95648690785…
Mistä nämä kuvat löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/27788448_95648690785…Mistä nämä kuvat löytyy?
Facebookki taisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/27788448_95648690785…Mistä nämä kuvat löytyy?
Tämmösen facebookista:
LUXUSm2 LKV on Facebookissa. Ota yhteys sivuun LUXUSm2 LKV
Olipa aihe mikä tahansa, niin naisen kyseessäollen menee keskustelu ulkonäköön. Ja aina palaute negatiivista. Nytkin aihe asuntokaupat ja pääasiassa Lipsahtaa keskustelu kohteen ulkonäköön ja toki myös harkintakykyyn. Sanna Marinilla sama kohtalo somessa. Miksi miehen asuntokauppoja, yritystoimintaa, poliittisia kantoja tm. Ei arvoida näin.
Jos aihe olisi Mikael Forsellin asuntokauppa, Hjalliksen yritykset tai Sipilän politiikka, niin alettaisiinkin jauhamaan jätkien ulkonäöstä!
Sieppi mielettömän kaunis, Miss Suomi, upean kurvikas vartalo, klassiset kasvot, ilmeisen kiva ihminen, ystäviä ja hyvä sosiaalinen elämä, menestyvä yritystoiminta, rahaa ja ihanat asunnot, mökki, ulkomaanmatkoja.
Minä vain ja ainoastaan ihailen. Mieletöntä, mitä on noin nuorena saavuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Olipa aihe mikä tahansa, niin naisen kyseessäollen menee keskustelu ulkonäköön. Ja aina palaute negatiivista. Nytkin aihe asuntokaupat ja pääasiassa Lipsahtaa keskustelu kohteen ulkonäköön ja toki myös harkintakykyyn. Sanna Marinilla sama kohtalo somessa. Miksi miehen asuntokauppoja, yritystoimintaa, poliittisia kantoja tm. Ei arvoida näin.
Jos aihe olisi Mikael Forsellin asuntokauppa, Hjalliksen yritykset tai Sipilän politiikka, niin alettaisiinkin jauhamaan jätkien ulkonäöstä!
Sieppi mielettömän kaunis, Miss Suomi, upean kurvikas vartalo, klassiset kasvot, ilmeisen kiva ihminen, ystäviä ja hyvä sosiaalinen elämä, menestyvä yritystoiminta, rahaa ja ihanat asunnot, mökki, ulkomaanmatkoja.
Saathan sinä aloittaa keskusteluketjun mainitsemistasi miehistä. Mikä estää?
Tämän ketjun aihe he eivät nyt ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä vain ja ainoastaan ihailen. Mieletöntä, mitä on noin nuorena saavuttanut.[/
Eikös Elina Tervokin ole tehnyt rahaa samalla periaatteella, arvostakaamme häntä ja kaltaisiaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Samoin on tehnyt Elina Tervo ja moni muu rahaa instakuvilla. Heille arvostusta myös!
No, kovat on tulot onnenpyöräohjelman laatikon aukaisijalla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon hintaa pitää alentaa ainakin satatonnia,niin joku voi edes harkita.
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Miksi sinä kyttäät jotain keskustelua kun ulkona on ihana päivä? Mene ulos, laihdutkin kun kävelet. Kukaan ei sinua tähän keskusteluun kaipaa. Heippa! 👋🏻
Kateelliselta muijalta kärttyinen vastaus.
Mistä tässä pitää olla kateellinen, olisi kiva tietää, osaan kadehtia oikeaa asiaa. Noista asunnoistako? Minä en tuommoisiin lääviin omakotitalosta lähde edes rahalla. Vai saran läskeistä ja riipputisseistä? Näen häntä usein, instakuvansa ei todellakaan kerro totuutta. Vai melkoisesta maineesta joka hänellä on? Vai mistä? Vuositulot on minulla paljon suuremmat eikä tarvitse hutsukuvilla itseäni (ja vanhempiani) häpäistä.
Minulle tulee raha ihan aivoilla tehdystä työstä.
En ole joutunut rahan takia esittelemään tissejä ja percettä. Ja juu, kyllä hän minun puolestani saa jatkaa valitsemallaan tiellä, minä vaan en arvosta ihmistä joka noin käyttäytyy. Eikä hän sitä tokikaan kaipaakaan, ei sillä, mutta mielipiteeni aion pitää ja julkituoda.
Sinun, nollan, mielipiteelle minusta on ihan se ja sama, kaltaisiasi typeryksiä mahtuu 20 tusinaa ja länkytys on jatkuvaa. Siihen tottuu.Saraa voi kyllä kritisoida monesta asiasta, mutta jättäisit tuon riipputissi-läski-perceulinan pois. Ei tee kovin vakuuttavaa avautumisestasi, kun todennäköisesti kenelläkään täällä ei ole mitään pikajuoksijan kroppaa. Muutenkin tuppaa ärsyttämään naiset jotka kehtaa arvostella toistensa ulkonäköä t. Eri
Tottakai kuvista saa totuuden sanoa. Lapsellinen ajatus, että ihminen joka on täysin eri näköinen kuvissaan kuin luonnossa, pitäisi jättää arvostelematta.
Tämä kertoo kaiken sinusta naisihmisenä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet nähnyt Mikaelin esittelevän perceposkiaan instassa? Rahasta? Tai pullotusta housuissaan instassaan?Rahasta?
Ei minulla muuta.
Sinähän kovin sivistynyt keskustelija olet.
Näyttääpä tuo sinun olevan, kun urakalla Saran kauppoja täällä puolustelet. Rauhoitu hyvä ihminen!