Seiska: Sara Sieppi osti 780 000 euron asunnon. Paparazzikuvat
”Seiskan selvityksen mukaan Saran uusi koti on yli 80 neliön huoneisto Helsingin kantakaupungissa. Kahden huoneen ja keittiön lisäksi asunnossa on sauna, jonka ikkunasta aukeavat näkymät Helsingin kattojen yläpuolelle.”
”Pesänrakennustouhut ovat kuitenkin jo pitkällä, sillä Sara kipittää reippaasti joka aamu uudelle asunnolleen sisustuspuuhiin.”
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Okyasunnon-ostanut-Sara-Sieppi-yopyi-muua…
Jännityksellä jäämme odottamaan millainen asunnosta tulee: boho-tyyliä, heinähimmeleitä vai mustaa kuten edellisessä asunnossa, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
No olihan tuo aiempi koti nyt kadonnut etuovesta. Ehkä joku osti sen tai tulee uudelleen myyntiin.
Toinen firma myy sitä nyt.
Pakkomielle Saran asunnosta? Miten vaikuttaa teidän elämäänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämelle, kukapa ei haluaisi asua juuri näin, jos varallisuutta olisi.
Kukaan ei haluaisi. Ja siksi se ei mene kaupaksi.
On muuten uusissa kuvissa epäonnistunut yhdistelmä nämä Boho -tyyliset heinähommat, musta värimaailma ja antiikki/kulta/luxus. Pitäisi valita noista yksi tyylisuunta, ei kaikkia noin pieneen tilaan. Ne ei sovi yhteen.
Marmoria, marmoria
Kyllä on myynnissä.
Vaihtoi välittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin itse seurannut Hkin asuntomarkkinoita kymmenisen vuotta. Nyt tosin esim Tampere on paljon mielenkiintoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikuttaa sun elämään, että täällä keskustellaan julkisesta myynti-ilmoituksesta? Kannattaa varmaan laittaa palsta kiinni, kun noin paljon harmittaa.
Tuttuni myy varsin saman hintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin välittäjän videon.
Kyllä on semmosta huttua.
Asunto huokuu luxusta :(
Salli mun nauraa......Tässä näkee välittäjän tason, videolla ei pätkääkään Munkkisaarenkadun kanjonista vaan korttelin etelä
poulisen puolen maisemia.
Herrasiunaa miten ärsyttävä tuo välittäjä on, niin teennäinen ukko kuin olla ja osaa. Kuolisin varmaan nauruun jos tuon kanssa pitäisi asioida.
Onneksi sinulla ei ole varaa tuollaisiin sijoituksiin. Säilyt hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ihmettele miksi Sara haluaa alle kahdessa vuodessa muuttaa pois "ihanasta ensimmäisestä omasta asunnostaan" jota on rempannut ja laitellut innokkaana? Mikä siellä on vikana? Joku juttu tässä on takana, Itselle tulee mieleen, onko naapurusto älähtänyt Saran bilettämisestä. Onko Sara kyllästynyt naapuriensa bilettämiseen. Onko taloyhtiössä torakoita/luteita. Onko asunto kuuma kuin pätsi kesällä. Onko joku häirikkö löytänyt Saran osoitteen. Yms.
Minkälainen ihminen pähkäilee näitä mielikuvitus juttuja. Mistä näin paljon vaihtoehtoja rykäsit. Minunkin eka maksettu asunto oli pienempi. Muutin isompaan,ja nyt isoon omakotiti taloon. Ihmiset elää nii kuin parhaaksi katsoo. Omille rahoille ei tarvitse kateellisia miksitteliöitä.
On saanut huomautuksen bilettämisestä, sehän itse näytteli heippalappua storyssaan. On kuuma kesällä, senkin kertoi itse kun meni helteellä hotelliin yöksi. Rappukäytävä haisee paskalle kesällä, sen tiedän kun olen käynyt. Asunto kun järkky, käykää katsomassa niin tiedätte.
Kuissää sisällä olet käynyt, bilettämässäkö?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Saran asunnot on pimeitä ja tummanpuhuvia vinttikämppiä. Makuasioista ei voi tietystikään kiistellä, hän itse tykkää ja monia varmaan ihmetyttää. Verhot omituiset kuin jossain hotellissa ja jotenkin ei vaan tunnu kodilta.
Kun katsoo muita alueella olevia asuntoja tai saman hintaluokan asuntoja etelä-helsingistä niin kyllä tämä jää hännille. Valitettavasti. Varmaan harmittaa kun ei mene, mutta itsepä asuntoa myös igssään mainosti. Siis myyntiä.
Jos muutat asuntoon, ei niitä verhoja ole pakko katella.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo viestailijoiden älykkyysosamäärästä ja sivistymättömyydestä. Kyllä he tätä asuntoa vatvoo koko talven, kun kela on jäänyt jumiin. Mitä veikkaat montako kuukautta jaksavat. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan mennyt maksamaan siitä uudesta asunnostaan liikaa?
Kuten maksoi tai 'maksoi' tuosta matalasta majasta.Hintapyyntöhän oli asunnostaan, jossa asustelee 780 tuhatta.
Se on sitten eri asia, maksoiko ylihintaa siitä kämpästä.Toteutuneet hinnat neliöltä ovat 7750 euroa tuolla alueella, jossa on tuo 80 neliön asunto.
Laskekaapa 80 kertaa 7750 egee.
Tämä hänen nykyinen asuntonsa oli v. 2018 myynnissä ja hinta alkoi silloin kutosella. Voi olla, että joku on tehnyt sellaiset sadantonnin voitot tästäkin asunnosta myydessään Siepille. Ja tämä tieto löytyi ihan siten, kun hänen nykyinen asuntonsa oli markkinoinnissa ja googletti kyseisen osoitteen. No, toivottavasti selviää veloistaan, aika huolettomasti sitä ainakin tuntuu käyttävän noin epävarmalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämelle, kukapa ei haluaisi asua juuri näin, jos varallisuutta olisi.
Siitä ei ole kyse onko varallisuutta.
Asuntohan on ihan kamala.
Ja välittäjä mainostaa että on luxusta.
En minä vaan näe mitään luxusta.Luxusta ei tosiaan tee Chanelin kenkä mikä lie laatikko hyllyllä.
Kenkälaatikot eikä muukaan sisustus kuulu kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen rahalla Sieppi ostelee näitä asuntoja? Ei kai nyt jotain tuotteita esittelemällä voi tienata tällaisia summia. Paljonko Siepillä mahtaa olla velkaa? Ja nyt on kahden asunnon loukussa?
Ihan itse tienaamalla, töitä tekemällä niinkuin muutkin asunnonostajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon hintaa pitää alentaa ainakin satatonnia,niin joku voi edes harkita.
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Miksi sinä kyttäät jotain keskustelua kun ulkona on ihana päivä? Mene ulos, laihdutkin kun kävelet. Kukaan ei sinua tähän keskusteluun kaipaa. Heippa! 👋🏻
Kateelliselta muijalta kärttyinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muuttaisi edes vuokralle.
Munkkisaarenkatu on Hesan yksi ankeimpia katuja.
Paljonko maksat nykyisestäsi?
---lll--- kirjoitti:
Tuttuni myy varsin saman hintaista.
Omakotitaloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan mennyt maksamaan siitä uudesta asunnostaan liikaa?
Kuten maksoi tai 'maksoi' tuosta matalasta majasta.Hintapyyntöhän oli asunnostaan, jossa asustelee 780 tuhatta.
Se on sitten eri asia, maksoiko ylihintaa siitä kämpästä.Toteutuneet hinnat neliöltä ovat 7750 euroa tuolla alueella, jossa on tuo 80 neliön asunto.
Laskekaapa 80 kertaa 7750 egee.Tämä hänen nykyinen asuntonsa oli v. 2018 myynnissä ja hinta alkoi silloin kutosella. Voi olla, että joku on tehnyt sellaiset sadantonnin voitot tästäkin asunnosta myydessään Siepille. Ja tämä tieto löytyi ihan siten, kun hänen nykyinen asuntonsa oli markkinoinnissa ja googletti kyseisen osoitteen. No, toivottavasti selviää veloistaan, aika huolettomasti sitä ainakin tuntuu käyttävän noin epävarmalla alalla.
Millä kadulla on toi Siepin uusi asunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen rahalla Sieppi ostelee näitä asuntoja? Ei kai nyt jotain tuotteita esittelemällä voi tienata tällaisia summia. Paljonko Siepillä mahtaa olla velkaa? Ja nyt on kahden asunnon loukussa?
Ihan itse tienaamalla, töitä tekemällä niinkuin muutkin asunnonostajat.
Aika moni asunnon ostaja on perijä tai suuren firman toimari. Tai sijoittaja.
No olihan tuo aiempi koti nyt kadonnut etuovesta. Ehkä joku osti sen tai tulee uudelleen myyntiin.