Seiska: Sara Sieppi osti 780 000 euron asunnon. Paparazzikuvat
”Seiskan selvityksen mukaan Saran uusi koti on yli 80 neliön huoneisto Helsingin kantakaupungissa. Kahden huoneen ja keittiön lisäksi asunnossa on sauna, jonka ikkunasta aukeavat näkymät Helsingin kattojen yläpuolelle.”
”Pesänrakennustouhut ovat kuitenkin jo pitkällä, sillä Sara kipittää reippaasti joka aamu uudelle asunnolleen sisustuspuuhiin.”
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Okyasunnon-ostanut-Sara-Sieppi-yopyi-muua…
Jännityksellä jäämme odottamaan millainen asunnosta tulee: boho-tyyliä, heinähimmeleitä vai mustaa kuten edellisessä asunnossa, vai jotain ihan muuta?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnon hintaa pitää alentaa ainakin satatonnia,niin joku voi edes harkita.
Miksi otat sunnuntaipäivänä kierroksia jonkun asunnosta. Ulkona raitis ilma.
Miksi sinä kyttäät jotain keskustelua kun ulkona on ihana päivä? Mene ulos, laihdutkin kun kävelet. Kukaan ei sinua tähän keskusteluun kaipaa. Heippa! 👋🏻
Kateelliselta muijalta kärttyinen vastaus.
Mistä tässä pitää olla kateellinen, olisi kiva tietää, osaan kadehtia oikeaa asiaa. Noista asunnoistako? Minä en tuommoisiin lääviin omakotitalosta lähde edes rahalla. Vai saran läskeistä ja riipputisseistä? Näen häntä usein, instakuvansa ei todellakaan kerro totuutta. Vai melkoisesta maineesta joka hänellä on? Vai mistä? Vuositulot on minulla paljon suuremmat eikä tarvitse hutsukuvilla itseäni (ja vanhempiani) häpäistä.
Minulle tulee raha ihan aivoilla tehdystä työstä.
En ole joutunut rahan takia esittelemään tissejä ja percettä. Ja juu, kyllä hän minun puolestani saa jatkaa valitsemallaan tiellä, minä vaan en arvosta ihmistä joka noin käyttäytyy. Eikä hän sitä tokikaan kaipaakaan, ei sillä, mutta mielipiteeni aion pitää ja julkituoda.
Sinun, nollan, mielipiteelle minusta on ihan se ja sama, kaltaisiasi typeryksiä mahtuu 20 tusinaa ja länkytys on jatkuvaa. Siihen tottuu.Saraa voi kyllä kritisoida monesta asiasta, mutta jättäisit tuon riipputissi-läski-perceulinan pois. Ei tee kovin vakuuttavaa avautumisestasi, kun todennäköisesti kenelläkään täällä ei ole mitään pikajuoksijan kroppaa. Muutenkin tuppaa ärsyttämään naiset jotka kehtaa arvostella toistensa ulkonäköä t. Eri
Tottakai kuvista saa totuuden sanoa. Lapsellinen ajatus, että ihminen joka on täysin eri näköinen kuvissaan kuin luonnossa, pitäisi jättää arvostelematta.
Se joka ei ole koskaan pyrkinyt ottamaan itsestään edustavampaa kuvaa miltä näyttää, heitelköön kiviä. 😒
Miksi Sara ei vain voisi hommata sisustussuunnittelijaa tai vaikka opiskella alaa? Surettaa kun nätit kämpät muuttuu tuollaisiksi
Muute s minkä niminen sisustussuunnittelija sinulla on. Anna vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naputellut ketjuun monta viestiä, samojakin... Mammat auttakaa kun on takki ihan tyhjä.. En keksi enää mitään ilkeäää.. Byäääää..
Hyvä palsta sisko, käy välillä vessassa, ja kahvilla. Ravistele rannetta ja pyöritä päätä vasempaan suuntaan, että kuupassa verenkierto kohenee. Kohta taas jaksat vaikka samoja viestejä kirjoittaa. Voimia Sinulle.
Mistä sait tämän neuvon. Linkki. En pysty laittamaan ruokaa enkä mitään, kun päässä vain pyörii tämä asuntokauppa.. Saankohan edes nukuttua. 😂
Päässä vain pyörii nämä asuntokaupat, päässä vain pyörii nämä asuntokaupat. Huomenna haettava saikkua kun pakko selvitellä tätä asuntokauppaa.. 🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naputellut ketjuun monta viestiä, samojakin... Mammat auttakaa kun on takki ihan tyhjä.. En keksi enää mitään ilkeäää.. Byäääää..
Hyvä palsta sisko, käy välillä vessassa, ja kahvilla. Ravistele rannetta ja pyöritä päätä vasempaan suuntaan, että kuupassa verenkierto kohenee. Kohta taas jaksat vaikka samoja viestejä kirjoittaa. Voimia Sinulle.
Mistä sait tämän neuvon. Linkki. En pysty laittamaan ruokaa enkä mitään, kun päässä vain pyörii tämä asuntokauppa.. Saankohan edes nukuttua. 😂
Päässä vain pyörii nämä asuntokaupat, päässä vain pyörii nämä asuntokaupat. Huomenna haettava saikkua kun pakko selvitellä tätä asuntokauppaa.. 🙄🙄🙄🙄
Voithan sä aina mennä terapeutin luo, et saat pidettyy pään kasas takas.
Silloinhan meidän on kaikkien mentävä,,,, kauheetaaa,,, tää jankkaaminen jää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kyttäät jotain keskustelua kun ulkona on ihana päivä? Mene ulos, laihdutkin kun kävelet. Kukaan ei sinua tähän keskusteluun kaipaa. Heippa! 👋🏻
Mistä tässä pitää olla kateellinen, olisi kiva tietää, osaan kadehtia oikeaa asiaa. Noista asunnoistako? Minä en tuommoisiin lääviin omakotitalosta lähde edes rahalla. Vai saran läskeistä ja riipputisseistä? Näen häntä usein, instakuvansa ei todellakaan kerro totuutta. Vai melkoisesta maineesta joka hänellä on? Vai mistä? Vuositulot on minulla paljon suuremmat eikä tarvitse hutsukuvilla itseäni (ja vanhempiani) häpäistä.
En ole joutunut rahan takia esittelemään tissejä ja percettä. Ja juu, kyllä hän minun puolestani saa jatkaa valitsemallaan tiellä, minä vaan en arvosta ihmistä joka noin käyttäytyy. Eikä hän sitä tokikaan kaipaakaan, ei sillä, mutta mielipiteeni aion pitää ja julkituoda.
Sinun, nollan, mielipiteelle minusta on ihan se ja sama, kaltaisiasi typeryksiä mahtuu 20 tusinaa ja länkytys on jatkuvaa. Siihen tottuu.Saraa voi kyllä kritisoida monesta asiasta, mutta jättäisit tuon riipputissi-läski-perceulinan pois. Ei tee kovin vakuuttavaa avautumisestasi, kun todennäköisesti kenelläkään täällä ei ole mitään pikajuoksijan kroppaa. Muutenkin tuppaa ärsyttämään naiset jotka kehtaa arvostella toistensa ulkonäköä t. Eri
Tottakai kuvista saa totuuden sanoa. Lapsellinen ajatus, että ihminen joka on täysin eri näköinen kuvissaan kuin luonnossa, pitäisi jättää arvostelematta.
Se joka ei ole koskaan pyrkinyt ottamaan itsestään edustavampaa kuvaa miltä näyttää, heitelköön kiviä. 😒
Miksi Sara ei vain voisi hommata sisustussuunnittelijaa tai vaikka opiskella alaa? Surettaa kun nätit kämpät muuttuu tuollaisiksi
Epäonnistumisista vastaa Saran lisäksi jenniwikmaninterior. Sitähän Sara on mainostanut.
Juuri pari viikkoa sitten sanoin äidilleni, että älä ainakaan tuota ota, se on Saran nolojen kämppien sisustuksen ja rempan suunnittelija.
Kaikki uskoo.. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistumisista vastaa Saran lisäksi jenniwikmaninterior. Sitähän Sara on mainostanut.
Juuri pari viikkoa sitten sanoin äidilleni, että älä ainakaan tuota ota, se on Saran nolojen kämppien sisustuksen ja rempan suunnittelija.
Ai se on hän, joka valitsi sohvan, jossa ei voi nojata selkänojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipa aihe mikä tahansa, niin naisen kyseessäollen menee keskustelu ulkonäköön. Ja aina palaute negatiivista. Nytkin aihe asuntokaupat ja pääasiassa Lipsahtaa keskustelu kohteen ulkonäköön ja toki myös harkintakykyyn. Sanna Marinilla sama kohtalo somessa. Miksi miehen asuntokauppoja, yritystoimintaa, poliittisia kantoja tm. Ei arvoida näin.
Jos aihe olisi Mikael Forsellin asuntokauppa, Hjalliksen yritykset tai Sipilän politiikka, niin alettaisiinkin jauhamaan jätkien ulkonäöstä!
Sieppi mielettömän kaunis, Miss Suomi, upean kurvikas vartalo, klassiset kasvot, ilmeisen kiva ihminen, ystäviä ja hyvä sosiaalinen elämä, menestyvä yritystoiminta, rahaa ja ihanat asunnot, mökki, ulkomaanmatkoja.
Minä vain ja ainoastaan ihailen. Mieletöntä, mitä on noin nuorena saavuttanut.
Aivan. Oikein hyvin pelannut korttinsa. Ei voi olla muuta kuin kateellisuutta kaikki haukkuminen. Ei ole hän tainnut kenellekään pahaa tehdä.
Mammat laittakaa taas jotessanne tarkkaan joka kämpän neliöt, hinnat ja verotukset uudestaan pitkästä aikaa. Sitten muutaman tunninpäästä taas uudestaan. Onko hyvä ehdotus.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aihe mikä tahansa, niin naisen kyseessäollen menee keskustelu ulkonäköön. Ja aina palaute negatiivista. Nytkin aihe asuntokaupat ja pääasiassa Lipsahtaa keskustelu kohteen ulkonäköön ja toki myös harkintakykyyn. Sanna Marinilla sama kohtalo somessa. Miksi miehen asuntokauppoja, yritystoimintaa, poliittisia kantoja tm. Ei arvoida näin.
Jos aihe olisi Mikael Forsellin asuntokauppa, Hjalliksen yritykset tai Sipilän politiikka, niin alettaisiinkin jauhamaan jätkien ulkonäöstä!
Sieppi mielettömän kaunis, Miss Suomi, upean kurvikas vartalo, klassiset kasvot, ilmeisen kiva ihminen, ystäviä ja hyvä sosiaalinen elämä, menestyvä yritystoiminta, rahaa ja ihanat asunnot, mökki, ulkomaanmatkoja.
Aivan. Oikein hyvin pelannut korttinsa. Ei voi olla muuta kuin kateellisuutta kaikki haukkuminen. Ei ole hän tainnut kenellekään pahaa tehdä.
Nänhän se todellisuudessa on. Pyydän anteeksi, että olen turhautunut moukka, jonka elämässä on vain vauvapalstalta haukkuminen jä ilkeimmin vääristely on minun purkautuminen, kun muuten en laukea. Yritän tästedestä käyttäytyä kuin normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nänhän se todellisuudessa on. Pyydän anteeksi, että olen turhautunut moukka, jonka elämässä on vain vauvapalstalta haukkuminen jä ilkeimmin vääristely on minun purkautuminen, kun muuten en laukea. Yritän tästedestä käyttäytyä kuin normaalit ihmiset.
Tunnistan itseni sinussa. Yritän mukamas olla asiallinen, mutta loukkaan tarkoituksella ivallisasti. Hävettää. Yritän ede parantaa tapojani.
Ketjusta poistui pari sivua.
Joku ei nyt kestä.
Onko tää myyty vai pistikö vuokralle?
Voisi kuvitella ettei sähkölämmityskämppä ilman kunnon keittiötä tai keittiönurkkausta, ja ilman parveketta ylimmässä kerroksessa johon ei mene hissiä, ei kovin helposti mene kaupaksi.
Miten toi kehtaa edelleen käyttää tota lapsi po r n o kohu-merkin logolaukkua?
https://www.picuki.com/media/3002711317962797195
Eikö sillä ole ollenkaan tilannetajua missään asiassa vai onko niin epätoivoinen logostelija että pakko esitellä?
Kohu täällä:
"Nämä lasten kuvat herättivät raivon – miltä näyttävät sinusta?"
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/7155b421-8a66-4733-bdaa-373b…
Onnea uuteen, itse ansaittuun kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ole ollenkaan tilannetajua missään asiassa vai onko niin epätoivoinen logostelija että pakko esitellä?
Kohu täällä:
Miten kenekään energia riittää tällaisten asioiden vatvomiseen?
Oliko se uus koti sellainen jossa turkkilaisen kebabpaikan tyylistä tummaa keltakultaa ja vaaleaa marmoria silleen halvasti sekaisin? Vai oliko se aiempi myynnissä ollut kämppä? Vai jokin ulkomaan huoneistohotelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohu täällä:
Miten kenekään energia riittää tällaisten asioiden vatvomiseen?
Lapsip0rn0 on mielestäsi vähäteltävä ongelma maailmanlaajuisesti? Kunhan sun somesuosikkia ei vaan arvostella merkin suosimisesta? Taidat olla lapseton kuten Sieppikin, ellet sitten ole Sieppi itse kyttäämässä mitä täällä keskustellaan ja taas poistattamassa ahkerasti viestejä?
Jopa itse Kim Kardashian, maailman kuuluisin somepersoona ja neljän lapsen äiti, sanoi yhteistyön irti merkin kanssa saman tien kun nuo kuvat tuli ilmi, ja heitti kaikki Balenciagan tuotteet menemään.
Saiko myytyä vanhan asunnon? Uusi kämppä näyttää kivalta ja Sara on kauniisti remontoinut asunnon. Kyllä Saran kelpaa asua siellä.
Sara näyttää myös hoikistuneen, näyttää voivan paremmin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Miks se ei laita somekuvia siitä uudesta kämpästä, onko maininnut missään? Onko se jotenkin epäonnistunut sisustukseltaan kuten se edellinen jossa "päälle liimatut" mustat laatikot ja viinikaappi keittiön tilalla? Silleen ettei sitä uutta kehtaa näyttää, ettei siitä lopputuloksesta tullutkaan sellainen kuin itse odotti? Sillä joku mainitsi että siinä uudessa oli feikkimarmorilaatat väärin päin liimattuna seinään.
Onhan tuosta uudesta kämpästä ollut kuvia. Keittiö näyttää hyvältä remontoituna, pieni keittiö. Kylppäri on myös kauniisti remontoitu. Makkarista ja olohuoneesta on myös ollut kuvia somessa.
Kova kommentti. 😂