Väsyttää. Ihan oma syy.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:17"]Väsyttää. Ihan oma syy.
Huulta nuuska ärsyttää. Röökistäkin hengästyy.
Jäseniin, sattuu nariseviin.
Pidin ovea kii, kun mut mukaan haettiin.
Vaan nyt kaikki on toisin ja viihdyn kropassain
Naiset hymyillen katsoo mua
Jaksan riemuiten juosta ja vihellän vain, vitapro voi nyt auttaa sua
Toimii mulla ainakin
Tämän kaiken vitaprolla aikaan sain
Virkeänä eläisin
Sitä suosittelen sulle tottakai
"Huhuu, ootsä tuplannu annoksen? Toimii"
Eiks se jotenkin näin mene?
[/quote]
"Naiset hymyillen KUTSUU mua"
"Vitaepro auttaa voi myös sua"
"Toimii mullE ainakin"
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:25"]Tuossa mainoksessa kyllä kuuluu niin selkeesti: "JA SE NIIN..sattuu nariseviin." Oon aina ihmetellyt miksi lause loppuu kesken. Nariseviin mihin? Nyt vihdoin ymmärrän kun luin oikeat lyriikat. Valaistuin!
[/quote]
Joo niimpä! Mä kans pitkään ihmettelin että eihän tossa oo mitään järkeä. Onneks av:lla tämäkin tiedettiin! ;)
"Virkeänä eläisin", mitä tuo nyt oikein tarkoittaa? Virkeänä eläisin
- jos tämä soopa olisi totta
- hups, freudilainen lipsahdus
- jos en olisi kuollut
En kyllä luota myyntipuheeseen, kun sanotaan: "Toimii mulle/mulla (kumpi se on?) ainakin." Eli ts. ei toimi välttämättä sulla.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:29"]"Virkeänä eläisin", mitä tuo nyt oikein tarkoittaa? Virkeänä eläisin
- jos tämä soopa olisi totta
- hups, freudilainen lipsahdus
- jos en olisi kuollut
[/quote]
Jep! Tätä ei oo kukaan vielä osannut selittää.
Mua häiritsee älyttömästi ettei sen "huhuu, ootsä tuplannu annoksen"-ämmän puhe ja huulet mene yhtään samalla tavalla. Se sössöttää hampaiden välistä ihan jotain muuta.
Oon kuullu ton mainoksen omassa päässäni aina näin
"Väsyttää, ihan oma syy. Kulta, nuuska ärsyttää, röökistäkin hengästyy. Ja se niin, sattuu nariseviin. Pidin ovea kii, kun mut mukaan haettiin. Ja nyt kaikki on toisin ja viihdyn kropassain, naiset hymyillen katsoo mua. Jaksan riemuita hyppiä ja vihellän vain, vitapro voi auttaa myös sua. Toimii mulle ainakin! Tämän kaiken vitapro vaan aikaan saa, virkeänä heräisin, sitä suosittelen SULLE TOTTAKAAAAAI!!
Kukkuu, ootsä tuplannu annoksen? TOIMII!"
"HYhyy!? Hyhyy!?? Öötsä typlänny ännöksen? ;) Töimii..!"
AAARGGHHH.....:DDD
Mutta missä viipyy "Trivago, pystytkö siihen?" -Venetsia-mainoksen uusintakierros??
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:21"]"HYhyy!? Hyhyy!?? Öötsä typlänny ännöksen? ;) Töimii..!"
[/quote]
Juurikin noin! Ärsyttävästi lausuttu ne vokaalit! :'D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:31"]Mua häiritsee älyttömästi ettei sen "huhuu, ootsä tuplannu annoksen"-ämmän puhe ja huulet mene yhtään samalla tavalla. Se sössöttää hampaiden välistä ihan jotain muuta.
[/quote]
Johtuu siitä, että ko. kohta on dubattu.
Huomenta!
Väsyttääkö? Ihan oma syy.
Minua ärsytti ennen se nainen (mulle tulee siitä olkapään rapisevasta paperista mieleen kondomipakkauksen rapina), mutta nykyisin ärsyttää lähinnä mainoksen piiiiitkä kesto. Tulisi edes joka toisella mainoskatkolla, mutta ei, jokaisella. :D
Tuossa mainoksessa kyllä kuuluu niin selkeesti: "JA SE NIIN..sattuu nariseviin." Oon aina ihmetellyt miksi lause loppuu kesken. Nariseviin mihin? Nyt vihdoin ymmärrän kun luin oikeat lyriikat. Valaistuin!