Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! MUN PYLLY ON KIINNI WC PÖNTÖSSÄ!

Vierailija
20.07.2015 |

Eikä lähde millään irti. Asun yksin mitä teen! En oikeasti pääse irti mitenkään. Yritin saippuaakin laitta väliin siis kurkotin saippuan altaalta, mutta ei auta. Mitä teen ole yksin täällä vessassa eikä mulla ole kuin tabletti tässä puhelin siis jossain olkkarissa. Asun kyllä kerrostalossa, mutta en kehtaa huutaa täältä, kun enhän pääsisi edes ovea avaamaan. Olen kyllä aika läski ja hetkeksi päästin pyllyn valumaan pönttöön ja nyt en pääse mitenkään irti. Olen yrittänyt jo 40min , mutta en vai pääse. Mitä teen ?? Tämä ei nyt oikeasti ole mikään naurun asia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitä jollekin kaverille, , että soittaa häkeen. Onhan sulla jollakulla vara-avain?  Jos ei ole niin huoltoyhtiö tulee avaamaan oven. Jos siis asut kerrostalossa. On näitä tullut hullumpiakin asioita vastaan. Ei kannata häpeillä.

42/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäit kiinni. :) Jos vessanpöntön irrottaa, lattiassa olevasta reiästä ei tule vettä. Annan kuitenkin arvosanaksi 9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi viemäriputkelle, entä tulovesiputki, irtosiko sekin, menikö poikki? Lähtikö pytty juuri kiinnityskohdistaan?  

Vierailija
44/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
45/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda Jari avuksi, on häntäkin paiskattu.

Vierailija
46/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli vaan mieleen, ettei mulla ole koskaan vessassa mukana puhelin tai tabletti. 

Vierailija
47/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

PRO nekropost xDDDD

Vierailija
48/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli vaan mieleen, ettei mulla ole koskaan vessassa mukana puhelin tai tabletti. 

Itse otan aina pöytätietokoneen mukaan. Se hirveän kova surina peittää mun vessankäynnin äänet, että naapurin perv ei kuule niitä.

Vierailija
49/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta mun pöntöstä lähtee se istuinsuoja irti. Sulla täytyy hehtaaripeppu, jos itse pönttöön vielä jäänyt kiinni. 

Vierailija
50/51 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti soitto 000.

Vierailija
51/51 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki pönttö paperilla ja vedä vessaa kunnes se täyttyy. Veden paine popsauttaa sinut kohti kattoa.