APUA! MUN PYLLY ON KIINNI WC PÖNTÖSSÄ!
Eikä lähde millään irti. Asun yksin mitä teen! En oikeasti pääse irti mitenkään. Yritin saippuaakin laitta väliin siis kurkotin saippuan altaalta, mutta ei auta. Mitä teen ole yksin täällä vessassa eikä mulla ole kuin tabletti tässä puhelin siis jossain olkkarissa. Asun kyllä kerrostalossa, mutta en kehtaa huutaa täältä, kun enhän pääsisi edes ovea avaamaan. Olen kyllä aika läski ja hetkeksi päästin pyllyn valumaan pönttöön ja nyt en pääse mitenkään irti. Olen yrittänyt jo 40min , mutta en vai pääse. Mitä teen ?? Tämä ei nyt oikeasti ole mikään naurun asia.
Kommentit (51)
Ajattele positiivisesti. Jos paskahätä iskee olet jo paikalla. Kyllä se siitä, kaikkeen tottuu.
Pieraset kunnolla, lennät kattoon.
Vedä vessa, vesi voitelee persposket ja sitten vapaudut kuin korkki kuoharipullosta.
Nyt vaan rauhoitut, tempomisesi saa sinut vielä pahemmin kiinni. Siinä kun viikon verran keikut, niin laihdut varmasti sen verran, että sitten jo irtoaa. Yletytkö hanaan juomaan tai onko sulla käsisuihkua?
Koita kädellä tehdä ilmatasku hanurin ja renkaan väliin josko sillä irtoaisi? :D
Ei auhta kokeiltu jo. Vesi vain kipoaa takaisiin ahteristani. Ap
No on käsisuihku eli ei tässä janoon kuole. Ap ps. Haluisin silti jo irti
Keikuta pönttöä liikkumalla puolelta toiselle niin että se irtoaa lattiasta. Sitten ryömit perse pöntössä vai pitäisikö sanoa pönttö perseessä soittamaan palokunnan apuun.
Lataa tablettiin fb messenger ja laita viestiä jollekkin läheiselle jolla on varaavain
Sanot ap haluaisin silti jo irti. Kukapa ei haluaisi tuossa tapauksessa. :D
Ei muuta kuin osoitetiedot tänne, niin kohta palomiehet ryskää oven läpi sinua pelastamaan.
No laitat tabletilla huoltofirmaan sähköpostia ja tulevat irrottamaan sitten kun ehtivät. Muutama päivä voi mennä.
Laita skype siihen tablettiin ja soita apua.
En oikeasti kehtaa enää mitään palomiehiäkin pyytää tänne. Ap
Paastoa siinä pari päivää. Kyllä noin läskillä on kropassa kaloreita varastossa, että selviäisit varmaan useamman viikonkin pelkällä vedellä. Tapat kaksi kärpästä yhdellä iskulla, läski perseesi pienenee ja pääset pöntöstä irti.
En tiedä vain tuttujeni skype nimiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:10"]
En oikeasti kehtaa enää mitään palomiehiäkin pyytää tänne. Ap
[/quote]
Enää? Onko sama tapahtunut aiemminkin? Jää sitten siihen, oma valinta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:10"]En oikeasti kehtaa enää mitään palomiehiäkin pyytää tänne. Ap
[/quote]
Joko sä istut siinä vaiheena siinä pöntössäs elämäs tuppiin asti tai teet sen että otat yhteyttä tabletillasi. Jos jollain on vara-avain. Oma häpeäs ellet kehtaa siinä vaijeesssa on elämässä pahempiakin asioita tapahtunut
:DDDDDDDD